Byla jsem se svojí nelepší kamarádkou u mojí tety. Domluvily jsme se, že budeme vyvolávat duchy. Venku nebylo moc hezky a mu se nudily. Kamarádka se nejdřív strašně bála a nechtěla to udělat, ale povedlo se mi jí překecat. Přemýšlely jsme koho budeme vyvolávat. Ona navrhla svojí babi. Byla to opravdu moc milá stará paní. Zkusily jsme to, ale nic se nestalo. Nebavilo mě to. Chtěla jsem vyvolat něco pořádnýho a ne jen starou babku. Nic proti babičce mojí kamarádky, ale nebylo to to správný vzrůšo. Řekla jsem že zkusíme vyvolat Satana. Ona hned že ne, že je to špatnej nápad a tak dál, ale já to prostě chtěla zkusit. Šli jsme do sklepa. Byl to velkej sklep s bílima stěnama, takže tam byli dost světla. Nakreslila jsem kolem sebe kruh a zapálila svíčky. Kamarádka se jen dívala. Říkala že s tím nechce mít nic společného. Ale stejně tam byla, protože ji to zajímalo. Sedla jsem si doprostřed kruhu a začala říkat. "Satane přijď k nám." Opakovala jsem to asi pět minut a nic se nestalo. Najednou mě šíleně rozbolely záda. Vykřikla jsem kamarádka ke mně hned přiběhla a ptala se mě co se stalo. Řekla jsem jí že mě jen bolí záda. Odhrnula mi tričko a vyjekla. Ptala jsem se co se děje a ona mu řekla že tam mám čtyři krvaví drápance přes celý záda. Hned na mě začala ječet ať toho satana odvolám. Tak jsem ho odvolala a utekly jsme odtamtud nahoru do pokoje kde jsme měly přespat. Byly jsme strašně vyděšený. Blížil se večer. Najedly jsme se a šly jsme si lehnout. Celou noc jsme nespaly, protože jsme slyšeli drápance na dveře od sklepa. Od ty doby jsem už k tetě nejela. Jizvy na zádech mám do dnes a někdy má pocit že slyším drápání na dveře.
Tak a je tu druhá část. Dneska trochu kratší. Snad se líbila. Čau.
ČTEŠ
10 horůrků a dost
HororJednodílovky Většinou moje výmysly. Věci co se mi zdálo a nebo co jsem slyšela od přátel. Kapitoly budou vycházet dlouho po sobě. Doufám že se bude líbit. Za každý komentář a hvězdičku budu moc vděčná.