İşim Beni Mutsuz Ediyor

399 9 1
                                    

Gözlerimi açtığımda her şey bulanıktı.Ayağa kalkmaya çalıştım.Yapamıyordum bana bir şey olmuştu. Yavaş yavaş kendime geldiğimde ne olduğunu anladım. Etrafımda bir sürü insan vardı.Sağlık görevlileri bana doğru koşmaya başladı.Beni sedyeye kaldırdılar.Bindiğim uçak düşmüştü aman tanrım! çok fazla insan ölmüştü.Benim durumumda kötüydü ama yaşıyordum. Ben niye bu uçağa binmiştim. Evet onun yüzünden.SENDEN NEFRET EDİYORUM!

-1 YIL ÖNCE-

"İyki doğdun Hope" diye bağırdı Ashley.

"Sen olmasan ne yapardım Ashley"

"Tanrım bunları söylemeyi kes ben olmasam diye bir şey yok"dedi gülümseyerek.

Ashley benim zor zamanlarımda yanımda olan tek insandı. Babam annemi bana hamileyken terk etmişti. Annem ile yaşıyordum.Fakat annem altı ay önce hastalanıp öldü. Zavallı annem için yapabileceğim hiçbir yoktu. Annemi kaybettiğimde depresyona girdim.Bunu konuşmak istemiyorum çok zor zamanlardı.Bana bakacak bir ailem yoktu.Kendi paramı kendim kazanmaya başladım. Yaptığım işten nefret ediyorum. Her gün para kazanmak tanımadığın adamların altına girmek kadar kötüsü var mı?. YOK.

Ashley,"Niye bu kadar üzgünsün".

" Bilmiyorum Ashley! yaptığım iş beni mutsuz ediyor"

"Haklısın"

"işi bırakacağım. Yarın Toby'e söyleyeceğim bunu ve bidaha o lanet yere gitmeyeceğim."

"Tamam."

-YARIN-

Toby,"Selam Hope"

Hope,"Toby işi bırakmak istiyorum"

"Hope bu gün bırakamazsın"

"Sen ve lanet müşterilerin umrumda değilsiniz!"

" Biraz önce bir adam geldi ve yüklü miktarda para verdi"

"ve işi yaptıktan sonra daha fazlasını vereceğini söyledi"

"İŞİ BIRAKAMAZSIN HOPE! BU GÜN OLMAZ"

Hepsi lanet para yüzündendi.Bu işi yapmak zorundaydım.

"Peki bu adamın ismi ne?"

"Bieber.Yukarda seni bekliyor"

BU YAZDIĞIM İLK HİKAYE OLUCAK.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.

You're Mine (JUSTİN BİEBER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin