Benden Ne İstiyorsun PİÇ

165 6 3
                                    

Ashley"Buna inanmıyorum"

"Ashley ben senin en iyi arkadaşınım"

"Değilsin! Olsaydın sevgilimle yatmazdın"

"Ashley ben onun senin sevgilin olduğunu bilmiyordum"

"Biliyordun.Buna ihanet ettin"

Hayır.Hayır Ashley!  Justin bana bir oyun oynamıştı.Tek ailem dediğim kızı elimden  almıştı. Bunu  çok ağır ödeyecekti.Benden  ne istemişti. Ben ona ne yapmıştım ki.

Justinin yanına gidip bağırmaya başladım.   

"Benden istiyorsun piç'"

Beni soyunma odasını" getirdi.Kendisi içeri girdi kapıyı  kapattı.

"Seni istiyorum  HOPE"

Ne diyodu bu  orospu çocuğu!.

"Ne  şaçmalıyorsun"

"Seni seviyorum Hope!"

"Ama ben senden nefret ediyorum"u

Penise tekme  attım.Çok acıdığına eminim.Kapıyı açıp dışarı koştum masadan telefonumu aldım.

Çantamı içerden unuttum ha  siktir!  içeri  gidip almalıydım. Pencere açıktı.Ashley ile Justin tartışıyordu.İçeri girdim onlar fark etmeden çantamı aldım.

Koşarak asağı indim 1000 dolar civarında bir  para vardı. Otele  gidip  kendimi tatlı  bir uykuya bıraktım.Kapının sesini duyduğumda birisinin geldiğini anlamıştım  Justin gelmişti. Beni nasıl bulmuştu.O lavaboya bakarken balkonun  çıktım kenara  saklandım. Aslında beni görebilirdi ama görmemişti.Kapıyı şertçe kapatıp gitti.Burdan gitmeliydim ama ne yapacaktım. Justin beni seviyordu. Ama niye aşkını  böyle ilan  etmişti. Ashley Justini gerçekten seviyor muydu.

-JUSTİNİN AĞZINDAN-

Hope'u  gerçekten seviyordum.Hayatım boyunca  böyle sevmemiştim bir insanı.Ama bana karşı bitek NEFRET hisediyordu.Beni sevmesini çok isterdim.Ashley ile kavga  etmiştik nedesiz yere bütün sinirimi o kızdan çıkardım.Ashley çekincen dedildi. Altıma  girmeye istekliydi.Ama Hopedan  sonra hiç kimseyi istemiyordum. Hiçbir kızda hissetmediğim aşk duygusunu  onda hissetmiştim.Ashley  beni sevmiyordu  benimle zevk için  birlikte  olmuştu.Bende onu sevmiyordum.  Sadece  Hope'a karşı olan isteğimi bastırmak için  onunla olmuştum.Bu arada Ben Justin  Bieber 1 Mart 1992 de doğdum.Annem ile babam yok ikiside öldü. Annemi çok özledim.Hope benim ilk ve gerçek aşkımdı.Hope sen benimsin. 

You're Mine (JUSTİN BİEBER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin