Sen Burda Ne Yapıyorsun?

122 6 7
                                    

İşimizi bitirdikten sonra Justinle otelden ayrıldık.Bir parçam Ashley''yi istiyordu.Ona sarılmak istiyordum.Düşündümde Justin beni en yakın arkadaşımdan ayırmıştı.Niye hala onunlayım.Justin gerçekten onu sevdiğimi sanıyordu.Ama otel odasına koyduğum kameradan habersizdi.Bana yaptığı tüm şeyleri çekmiştim.Ashley bunu görmeliydi.Justini istemiyorum.

Gönderilen: BFF(Ashley)

Bu senin için Ashley.Ama ben senin kalbini kırmak istemiyorum.Emin ol ki ben o gece Justinin senin sevgilin olduğunu bilmiyordum.Justin beni seviyor.Ama ben ondan sadece nefret ediyorum.Seni elimden aldığı için.O bizi ayırdı Ashley! Barışmak istiyorum.Sen olmasan ne yaparım. Çünkü ben daima SENİ SEVİYORUM!

Video ile bu yazıyı gönderip telefonu kapattım.Justine baktım.Tanrım! bu çocuğu niye bana böyle gönderdin.Bir anda kafasına bana çevirdi.Hemen gözlerimi kaçırdım.Eve gelmiştik Ashley evde yoktu. Telefondan gelen sesle hızlıca gelen mesaja baktım.

Gönderen: BFF(Ashley)

Ben bir salağım! Justine inandım sana inanmak yerine. Seni seviyorum Hope! Sadece seni bir az kıskandım.Justinin aramıza girmesine izin vermeyeceğim.

Gönderdiği bu mesajla yüzümde bir gülümse oluştu. BFF(Ashley) bu isim benim için özeldi. arabadan indim.Bahçede bekleyen kişiyi görünce şok oldum diyebilirim.

"Justin?"

"Sen burda ne yapıyorsun?"

You're Mine (JUSTİN BİEBER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin