Zavallı Ashley

142 8 1
                                    

Uyandığımda karadaydım.Beni kim kurtarmıştı? Bana ne olmuştu? cevapsız sorular..

Kalktım ve etrafımda gördüğüm herkese bana ne olduğunu sordum. Kimse birşey görmemişti.Çok tuhaftı hatta fazla tuhaftı.

Bunu unutup sahilden uzaklaştım.Tanrım! Çantam.Çantam neredeydi. Sahile koşup şezlongu aramaya başlsdım nerdeydi.Sonra şevlongu görünce rahatladım elbisemi giyip sahilden uzaklaştım

-EV-

Ashley geliceğini söylemişti.Ama yoktu ne sahile nede eve gelmişti.Sanki başka bir dünyaya gitmişti.Onu aradım ulaşılamadım. Odama çıktığımda karşılaştığım manzara karşısında şok oldum diyebilirim.

Odamda bir adam vardı.Kimdi ve ne yapıyordu ışığı açınca kim olduğunu anladım.Bieber.

ben"Burda ne işin var ve buraya nasıl girdin"

"Kapı denen bir şey var"

"Seni içeri kim aldı?"

"Ashley"

Ağladığımı hissettim.Neden yapmıştı.

"Neden burdasın"

"Zavallı kız hiç kimsen yok"

Yanıma gelip yanağımı okşadı.

"Bana acımana ihitiyacacım yok.Söyle Ashley seni niye içeri aldı"

Justin,"Ashley'e çok güveniyorsun değilmi yani sevgilime güveniyorsun"

SEVGİLİN Mİ. ASHLEY BÖYLE BİR ŞEY YAPMAZ.

Ben"Bunu kanıtlayamazsın"

Justin Ashleyi aradı. Ashley'nin konuşma tarzı kalbi canımı acıttı. Justine aşık olmalıydı.

Ben"Ne zamandır sevgilisiniz"

"1 haftadır."

Aman tanrım! Justin Selena'yı aldatmadı. Justin Ashleyi aldattı.BENİMLE. Zavallı Ashley.

Sonra içeriden gelen topuklu ayakkabı sesi duydum.

Ses,"Justin bebeğim nerdesin"

Benim olduğumu görünce yüzü düştü.Bu Ashleydi bana niye böyle davrandı?

"Justin onun burda ne işi var"

Gözümden bir yaş aktığını hisettiğim.Tek ailem sandığım kız bana nasıl ikiyüzlü davranmıştı.

ben"Ashley" dedim

"ne"

"O seni aldattı" dedim

You're Mine (JUSTİN BİEBER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin