Seni Özledim Justin!

99 5 4
                                    

GIT BURDAN! GIT BURDAN! GIT BURDAN!... Bu iki kelimeyi aklimdan çıkartamıyorum.Beni sevdiğini söylemişti.Niye beni bıraktı.

Kalbimi kırdı.

-JUSTİNİN AĞZINDAN-

Size herşeyi baştan anlatmak istiyorum.Selena eve geldiğinde şaşırmıştım.Benim yanımda sevgilim vardı ve eski sevgilim evime geliyordu.

Selena"Justin?"

Ben"Sen burda ne yapıyorsun"

"Seni özledim Justin"

"Gitmelisin"

"Justin hiç değişmemişsin sadece şaka yapıyorum."Bunu kahkaha atarak söylemişti.

"Biraz sonra Jack gelicek sevgilim ve Ryan... Arkadaşların.Beni buraya çağardı ryan parti veriyormuşsun"

"Selena parti vermiyorum.Hata geleceğinizden haberimde yoktu.Ama sorun yok içeri gelmek ister misin?"

"Elbette"

İçeri girdik.Sonra Ryan ve arkadaşlarım geldi.Jack Hope'a asılmıştı.Sinirlerim bozulmuştu.Selena gözüme çok çekici gelmişti.Sonra Hope'a baktım.Mükemmeldi.

Selena aniden duduklarıma yaptı.Bende karşılık vermeye başladım.Kendimi durduramadım.Sonra Hope çekip gitti.Herkes bize bakıyordu. Bende Hope'un peşinden evine gittim ama yoktu.O günden sonra onu hiç görmedim.Selena ile barıştık.Selena ile evlenme planlarımız var.Ama medyanın aksine Selena hamile değil.Bu ilgi çekmek için uydurduğumuz bir yalan.Bir gün Selena denize gitmek istediğini söyledi ve gittik.Orda Hope'u gördüm.Çok yıpranmıştı gözleri ağlamaktan şişmiş ve birazda kilo almıştı şaçlarında kökleri çıkmıştı.Sonra Mason ile çıkmaya başladığında onu kıskandım çünkü benim kızımlaydı.Ama ona bunu söyleyemezdim.Oan anladımki ona karşı bastırmaya çalıştığım duygular tekrardan devreye girdi.Ona sesli bir şekilde gitmesini söyledim sonra ne olacak bilmiyorum... ama iyi şeyler olmayacağı kesin.

You're Mine (JUSTİN BİEBER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin