Selena ne söylediğini sanıyor! Bu kız haddini aşıyor! Sonra Selenayı boğazladığımı hayal ettim!
Selena oturmuş beni izliyordu. Bu kız erkek arkadaşımı çaldı şimdide en yakın arkadaşım hakkında bir kuşa duymamı sağlıyor. Selenanın öyle bir güzelliği vardiki insan yaptığı herşeyi unutup onu affetmek istiyordu.Hope konuşmaya başladı.
"Sana inanmalımıyım?"
"Hope nasıl söyleceğimi bilmiyorum.Justinin evine geldiğim gün bir kız arkadaşı olduğunu bilmiyordum.Onu çok özlüyordum.Ondan ayrılan bendim ama onu özlediğimi fark ettim.Onanla tekrardan bir araya gelmek istedim.Ama sen herşeyi bozuyordun. İkinizi çok kıskandım.Justini öptüm.Bak Hope yaptıklarımdan dolayı vicdan azabı duydum.Senden özür dilemek istedim.Bak Hope sans yaptığım şeyler için üzgünüm.Ashey seni zerre kadar seviyor.İnan bana."
"Beni gerizekalı felan mı sandın"
Selena tepkime şaşırdı.
"Bana yakınlık kurmaya çalıştının farkındayım yalan söylediğininde.Benden seni afetmemi beklene"
Hope sahilden uzaklaştı.
Eve gidip Ashley'nin gelmesine bekledi.Ondan bir açıklama isteyecekti.Kapı çaldığında gelenin Ashleu olduğunı görünce sevindi.
Ashley ile herzamanki gibi dostça selamlaştılar.Hope konuya girdi....
Bakın kısa olduğunu biliyorum.Ama hikayiyi okuyan kişilerin yorumunu görmediğimden oluyor.