Her sabahım aynı geçiyordu . Bu sefer farklılık olsun annem ve kardeşim uyurken evden çıkıp ( babam sürekli uçuyordu ede varlığıyla yokluğu bir )sabah koşu yapıp geldim . Kıyafetlerimi çıkarıp duşa girdim terlemiştim . Sonra dolabın karşısına geçip seçtiğim kıyafetlerimi giydim aşağı inip sürpriz kahvaltı hazırladım. Herşey hazır olduktan sonra uykucuları kaldırıma vakti geldi. Annemin odasına girip yanağından öptüm." Annecim kalk hadi kahvaltı hazırladım " . Gözünü açıp gülümsedi " günaydın kızım kardeşini kaldırdın mı? " Kafamı hayır anlaminda salladim " hayır sıra onda sende çabuk ol soğumasın ekmekler " yataktan kalkıp banyosuna girdi. Sıra barışta . Odasına direk daldım ve yatağına atladım." Kalk hadi sofradaki herşeyi yerim inan yaparım sende aç kalırsın " uflayip ayağıyla itmeye çalıştı " uffff abla git burdan kalkcam tamam " . Geri odama geçip çantamı ve anahtarları aldım. Salona girdiğimde koltuğun üstüne bıraktım. Ekmeğime reçel sürüp onlari beklemeden yemeğe başladım. Daha sonra salatalık ve peynir de yedikten sonra su içip kalktım sabahları canım bişey çekmiyordu . Çantamdaki karpuzlu ve çilekli şekeri alıp emmeye başladım. Arabama binip tam hız üniversite yolunu tuttum. Park edip aşağı inip kızları bahçede beklemeye karar verdim. Gözler bana döndü tabi siz anca bakin böyle göz tacizinde bulunun . Telefonum çaldı çantamdan alıp baktığımda gizli numara olduğunu gördüm. Cevap vermicektim . Redettim.
Sıkıldım kahve içmek için kafeteryaya insem daha iyi. Vişneli meyve suyunu aldıktan sonra boş yere geçecekken biriyle çarpıştım ve üzerime döküldü, etraftakiler.guluyordu çok komik sanki. Karşımdaki bi kızdı " özür dilerim bilerek olmadi " mahcup gibi duruyordu bilerek yapsa anlardım " neyse olan oldu önemli değil ". Ben hayatta rahat edemem böyle eve gidio değiştirmem lazım. Koşarak okuldan çıktım.
Hızlıca eve sürdüm . Kapıyı annem açtı " ne oldu kızım " elimle üzerimi gösterdim " kaza oldu değiştirip gideceğim " odama çıkıp alt üst ne varsa değiştirdim . Son kez aynada kendimi düzletirken annem geldi " arkadaş yaptın mi üniversite nasıl hiç bahsetmiyorsun kızım" çantami taktım." İyi anne arkadaş yaptım 2 tane kız öyle anlatırım bi ara " öpüp çıktım evden . Topukluları elimde götürdüm. Yan koltuğa attıktan sonra . Hızla yola çıktım. Devam ederken ilerde çeviri vardı . Hız yapmıştım lanet olsum. Arabayı yavaşlatip camı açtım ." Hanfendi kimlik ve ruhsat lütfen " üstten alıp verdim baktıktan sonra . Aracına gidip geldi ." Hız sınırı ve emniyet kemeri yok aşağı inin lütfen " unuttum ne yapıcam şimdi dediğini yapıp aşağı indi . Giydiğim etek ile bacaklarım ortaya çıkmıştı ayağımda ayakkabı yok..yoldan geçenler korna çalıyordu bu rahatsız verici. " Gerek varmı buna bir daha yapmam yara para kesim hemen öderim benim derse yetişmem lazım " . Anons gibi bişey yaptıktan sonra yanıma geldi arkamı döndürüp arabaya ittirdi hayvan insan nazik olur . Eteğim daha da açılıyordu . Bir daha etek giyersem son olsun " yavaş olur musunuz napıyorsunuz " kelepçe takmıştı ." 1 dk bunun için mi yani ayakkabımı giyiyim lütfen ayağıma bişeyler batıyor ". Ayakkabıları önüme atıp ellerimi açtı . Bu nasıl bişey ya . Hoşuma gitmeyen bişey vardı . Ayakkabıları giyip ona döndüm " sizi emniyete götürmem lazım üzgünüm ceza ile kolay sıyrılamazsınız ". Şaka gibi " araabm ne olacak ".... " Çektirecegiz sizde ders almış olursunuz demi " . Yaaa ne ders takardim unutmuşum sadece tekrar takıp kolumu tuttu . Arabasına bindikten sonra. Herşeyin arabada olduğu aklıma geldi ciddem güzel.bir gün değildi . Git gide yol ıssızlaşıyordu . Nereye gidiyorduk böyle. " Doğru yol bura olduğuna emin misiniz ?" Aynadan baktı . Telaş yapmaya başladım şimdi . Cidden burasi yıkık dökük evlerin olduğu yerlerdi . " Napıyorsunuz nereye geldik bırakın beni " . Araba durduğunda kapıyı açıp koşmaya başladım . Lanet olsun" dur kaçma gel buraya " arkamdan bağrilma ile daha çok koştum . Ellerim arkada koşuyordum toplular ile zor oluyordu . Kimse yoktu . Koştum arkama baktığımda kimse yoktu . Kelepçeler ile nereye kadar gidecektimki . Birden önüme beni kaçıran adam zıpladi çığlık attım . Saçımdan sertçe çekti " buralar benim nereye kaçıyorsun sen küçük sürtük seni ".. canımı acıtıyordu " ben sürtük değilim ama sen şerefsizsin " . Yürümeye devam ettik saçımı bırakmış kolumu tutuyordu şimdide. Etraf gündüz vakti ıssız bağırsam kim duyarki . " Kimsin sen nereye götürüyorsun " cevap vermedi boş yere girdiğimizde ayağım taşa takıldı dizlerimin üstüne düştüm ." Yavaş ol hayvan herif öküz " beni dinlemedi bile tecavüz mu edecekti yoksa canımı alsın daha iyi dayanamazdım. . Karşımda bir sürü siyah giyinmiş adam vardı . Ne mafyalar tarafından mi kaçırıldım. Hepsi bişeyle ilgileniyordu " Beyler iyi bakın bu kıza bir daha hayatınızda Göremezsiniz" dedi sahte polis . Allah'ın cezası . Pislikler biri daha vardı arkasini bana döndüğü için göremiyordum. Beni yere atinca ağzımdan çığlık çıktı. Bacaklarım çıplaktır yerde taş vardı . " Senin patronnun kim seni hiç iyi eğitememis patronunu çağır o gelsin " diye cirladım biraz. Hepsi yarım ağız güldü . Yanıma.biri yaklaştı kaldırıp baktığımda o çocuk olduğunu gördüm . Olamaz . Hızlıca ayağa kalkıp koştum bi tanesi buna engel oldu kucağına alıp ortaya itti. Burdan gitmem lazımdı." Ne istiyorsun benden bu saçmalıkların hepsini sen mi düzenledin beynini fazla kullanmışsın herhalde evime gotur beni sen kimsin beni kaçırıyorsum bu adamlar kim üniversiteden falan mi beni korkutmak için herhalde . Senle karşılaştığım güne lanet olsun tamam mı...." Daha devam edecek bağırdı" kes lan sesini " içime öküz oturdu . " Elini çöz şunun sonra kaybolun " dediğini yaptılar. Bileklerimi ovaladim . Hayvan herifler.biz şimdi napicaz . Önceden dediğim laflarin intikamımı alçaktı. " Bi sürtükten farkın yok aynaya bakıyor musun "
Eteğimden dolayı yargılıyordu . Şu kızların kıyafetine bakarak yorum yapmaları yok mu deli ediyor beni " ben sürtük değilim sen git kendin aynaya bak sülük gibisin " kıkırdadım. Bu durumda nasıl gülebiliyorsam artık . Aslında yapılı yakışıklı bişeydi ingiliz modelleri gibi fakat kullanmayı bilmiyordu salak çocuk. " Sıkıldım ben gidiyorum sen durabilirsin " kolumdan tutup kendine çevirdi ." Beni tanıyor musum HAYIR sana neler yapılabilirim biliyor musun HAYIR " her hayır diyişinde bağırıyordu . Haklıydı belki ama kötü bişey yapmamasını umut ediyorum . Şimdiden eski hayatımı özlemiştim hele bizimkiler Allah'ım onlarsız yapamam ben ne kadar iş ile uğraşsalarda benim ailem onlar " ne oldu bi gözün doldu seni uyardım takmadım. Düş önüme şimdi " ittirip arabaya soktu . Nereye götürüyordu kim bilir. 1 saatlik yolun ardından araba yavaşladı . Dışarda orta yaşlarda bi adam duruyordu . Dövmeleri vardı . Aşağı indikten sonra kapıyı açtı kolumdan tutup. Adamın önüne bıraktı " patron bak yeni hayat kadınımız ölenin yerini doldur ha ne dersin " adam şaşkın bakıyordu ne demişti o " hayır yapamazsın asla olmaz bırak beni" diyio ağlamaya başladım bu iğrenç bişeydi asla izim vermezdim . Adam konuştu " ben buldum yerine sen şimdilik eğlenmene bak sonra ne yapıcagimizi düşünürüz ". Kafasını salladı " yürü" kolumu çektim pislik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON MÜHÜR
Fiksi RemajaAyağa kalkıp yatakta ki telefonu elime aldım. Bu böyle olmuyor nerde ne yapıyor nasıl öğrenenmem lazım . Kızları umursamayıp balkona çıktım.Heryer bembeyaz , en sevdiğimden , gidip doya doya oynamak ve kardan adam yapmak varken şimdi ne tadım tu...