Tuğtekin Atay !
Başımı çok fena ağrıyo kaldırmakta zorlanıyordum. Gözümü yavaş yavaş açtığımda yerde yattığımı anladım. Bi kaç.saniye olayi idrak etmeye çalıştım. Niye yerdeyim ve ensem neden ağrıyo . Gözümü kapattım. Derin nefes alıp yerden aldığım destek ile birlikte sırtımı duvara verip oturdum. Dün önce tuğtekinin yaptıkları sonra dövülmem bedenim kaldırmıyordu . Acıktım . Dün kahvaltıdan başka bişey yememiştim. Kapının açılması.ile gelen kişinin. O olduğunu gördüm. Saçım dağılmış yüzümü kapatıyordu dizlerimi kendime çekip diğer tarafa döndüm . Benim derste olmam lazım benim özgür olmam lazım . " Dün üzerine bişey dökülmeseydi eve dönmene gerek kalmazdı veya bana karşı gelmesen şuan derste ders dinliyor olurdun " yüzümü ona dönmeden konuştum" o kızıda mı sen ayarladın " sessim kısık çıkmıştı. " Evvet seni zeki kız herkes işinin başında sen halen burda oyalanıyorsun kalk üstünü giy evde kimse yok ". Gerizekalı aklı hep başka şeylere çalışıyor zaten. Kaçma fırsatim olabilirmiydi . " Ben ne yapacağım bırak beni gideyim. " Eteğimi kafama attı. " Çok güçsüz ve eziksin sızlanma da kalk " anlamıyordu " kanları temizleyeyim bari şu hale bak " yüzüne doğru bağırdım. Yanıma gelip çenemden sıktı" bana sakın sesini yükselterek konuşma sakın yemin ederim daha beter muamele görürsün". Birlikte aşağı indiğimizde kapıda kilit olmadığını gördüm. " Mutfağa geç" dediğini yapıp mutfağa geçtim. Masada kahvaltılıklar vardı midem bulanıyordu . Karnımı tuttum birden " doktora gitmek istiyorum çok darbe aldım " ağizina salatalık atıp bana baktı " akıllanmam için küçük bir sürprizdi.hem umrumda.oldugunu sanmıyorum ". Allah'ın belası geldi beni buldu ." Annem nerde biliyor beni mersk etmiştir " uflayip cevap verdi " şu yanında takıldığında kızlar tarafından mesaj artırdım senin teleofnu kapalı oldugu icin jarz bitti yalanı tamam mi oldu mu" pislik " numarasıni nerden buldun " dolaptan meyve suyu alıp cevap verdi " bulurum ben işimi asla şansa bırakmam "aman ne güzel . Allah'ın belası geldi beni buldu zaten
Kapı çalınca açmaya gitti arkasından bende gittim. Karşımda dünkü adam vardı." Patron " adam koltukta oturup yanına çağırdı bende gittim . " Tuğtekin sana diyeceklerim.var " adamın karşısına geçti bende ayakta duruyordum kimsenin umrunda değildim " Patron başladı söze " yaptığın hiç bir işe karışmam normalde ama diyoruk ki şu kızı bırak bize çalışsın ama orospuluk değilde avukat olarak 4 yıl okuduktan sonra ömür boyu ölene kadar böyle bir anlaşma yapmaya ne dersin hep dibimizde olur " kurtulacaktim adam haklıydı hem mesleğimi yapmış olacaktım. Mutluluktan bağırdım " evetttttttt kabul ediyorum " karnıma giren ağrı ile durdum Tuğtekin konuştu " Patron zaten içerde adamımız var bur sürtüğe gerek var mı bundan bi bok olmaz ". Sen çok biliyorsun Patron denilen adamın yanına gidip oturdum" mezuniyetime sizide beklerim ama sadece sizi şunu getirmeyin daha sonra ona döndüm ben sürtük değilim şunu demekten vazgeç artık " adam güldü . Bir dk ölene kadar mı anlaşmamı bunlar mı . Söyle bakacak olursak mesleğimi elime alcaktim.Ailemlem yanımda sadece onlara hizmet edecektim. Ama bunlar haksız olduğu halde bunlari temize çıkaramazdım nerde kaldı adalet. " Sizin suçlarınızı kaldıramam ben ne anlamı var ki " adam bana döndü " sadece savunacaksın bizim diğerleri yetiyor zaten kabul ediyor musun şimdi yoksa Tuğtekinin seni ağırlaması hoşuna mi gitti" kafamı hayır anlamında salladım . Her yerim mor ve çizikler vardı . Ayağa kalkıp kapıya yürüdüm. " Hadi gidelim " ben kapıda beklerken konuşmalsrına misafir oldum patron" evlat kızı ne hale getirdin ne yaptı sana bu kadar " güldü " benden iz taşısın ki bir daha bana karşı gelmeyeceğini anlasın diğerlerinde bi farkı yok ." Gözlerim doldu görmüyor kimse bana daha önce kimse dokunmadı kendi halimde aile kızıyım beni onlarla bir tutması canımı sıkıyordu . Elimle yaşı silip arabanın yanına gittim kapıyı açtı .Eşyalarim , arabam nerdeydi ve evimi nerden biliyor . Öğrenmiştir bi şekilde herşey beklenir bundan . Ama eve gitmiyorduk başka. Bir evin önünde durduk " burası kimim evi " arabayı durdurup baktı " araban buraya gelecek arkadaşlsrından birinin evi bak sana açıklama yapmak canımı sıkıyor soru sorma " onu yapma bunu yapma hep kendini düşünüyor bencillik " bu iğrenç yüzünü görmeyeceğim çok mutluyum bozamazsın seninde bu kral benim ben büyüğüm havaları canımı sıkıyor " dedim inecekken kolumdan tuttu ensemden tutup dudaklarıma kapandı . Ellerimi göğsüne koyup itmeye çalıştım. Yaşlar akıyordu yine . Alt dudağımı ısırıp geri çekildi . Allah kahretsin dudağımı elimim tersi ile sildim." Şimdi tam bir sürtük oldun neyseki öpen başka biri değildi ". Ona soz kez bakıp hiçbir şey demeden indim . Desem boşuna gidecekti dinlemiyordu bile . Kalbi çürümüş resmen gaza basıp ayrıldı yanımdan kaldırıma oturup bekledim .
Arabam sokağın başında belirince çıplak ayaklarım ile birlikte yürümeye çalıştim. İçindeki adam inice erkekliğine tekmeyi geçirdim . Hep yapmam istemişimdir ." Deli mısın kızım sen " onu kenara itip arabam bindim herşey burdaydı . Kardeşime mesaj atıp herkesin nerde olduğunu öğrendim.bi şekilde. Herkesin işinin başındaydı oda okulda. Kimse yokken eve girdim. Odama geçip kapıyı kitledim. Banyoya koşup küvetin içini su ile doldurdum. Çantamda teleofnu alıp açtım kökten kapatmis bay zeki . Annem aramış babam falan . Şimdi yabancı numara arıyordu . Cevap vermeyip kapattım ardından mesaj geldi
05*********
İlişkileri kesmeyelim hemen kaydet .
Ondan gelmişti . Telefonu yatağa atıp küvete girdim. Sıcak su iyi gelmişti. Sinirlerim bozulmuştu sesli şekilde ne zaman kadar ağladım bilimiyordum. Özel lavanta kokulu şampuan kafama sıkıp yıkadım 2 kere daha tekrarlayıp saç spreyimle ile birlikte saçımı taradim o tamamdi . Vücudumu yavaşça lavanta kokusu ile keseledim. Lavanta en sevdiğim kokuydu . Bacaklarımı sertçe yaptıktan sonra dudağımı kollarımı keseledim onum bana dokunduğu yerler aklıma gelince midem bulanıyordu . Çok morluk yoktu ama uzun süre etek giymeyecektim . Hatta o o gidene kadar yarın yine yüzünü görecektim nasılsa. Küvet bir an kan oldu bağırarak çıktım . Sert sürttüğüm için kanatmıştim. Duşa kabinde durulanıp çıktım . Küvetin suyunu hızlıca boşaltım. İlk yardım kutusundan krem ve sargi aldıktan sonra bornozumu giyip Yatağın üzerine oturdum. Kurulanıp krem sürdüm bacağımın yanına ardından sargı sardım böyle daha iyi aynı işlemi karnıma koluma yaptıktan sonra sargı sarmadan iç çamaşırılarımı giyip yatağa yattım. Gözlerim kapanırken herşeyin iyi olmasını diledim .
Kardeşimin sesi ile uyandım hava kararmıştı. O çıktıktan sonra üzerime bişey giyip odadan çıktım . Herkes masadaydı ilk defa bende yerime geçip yemek yemeğe başladım. Annem konuşmaya başladı " eee kızlarla gece nasıldı kaçta geldin eve " gülümseyip cevap verdim " iyiydi iyi arkadaşlar edinmişim saat kaçtı bakmadım " dedim ama yalan söylemek hoşuma gitmiyordu . Babam atladi bu sefer " aradım açmadın kızım neyseki sonradan anneni aradım " kafamı salladım " evet jarzi bitti anneme.bile haber veremedim kızların teleofnunu kullandım. " Ben duydum size afiyet olsun. Odama. geçip leptobu açtım . Google girip tuğtekin yazım soyadı altta çıktı atay miş TUĞTEKİN ATAY haberlere girdim . " Bardan sarhoşça çıkarken babasının iş adamı olduğu yakışıklı kızların hayran olduğu bi çok mankenlik ve oyunculuk teklifi geldiği dışında " başka bişey yazmıyordu. 22 yaşında zengin. Bu kadar . Sayfadan çıkış yapıp kapatttim ve yatağıma geçtim. Ellerim dudaklarıma gitti ben bi pislik mişin gibi öptü kendimi kötü hissetmem için elinden geleni yapıyordu . Ben bunlari hak edecek hiç bişey yapmadım. Serbest kaldımya görecek o oda aynılarını hissedecek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON MÜHÜR
Fiksi RemajaAyağa kalkıp yatakta ki telefonu elime aldım. Bu böyle olmuyor nerde ne yapıyor nasıl öğrenenmem lazım . Kızları umursamayıp balkona çıktım.Heryer bembeyaz , en sevdiğimden , gidip doya doya oynamak ve kardan adam yapmak varken şimdi ne tadım tu...