3 weken gingen voorbij voor mijn vader terugkwam. Maar vandaag was de dag. In die 3 weken is niks bijzonders gebeurt normale schooldagen met een geheime relatie omdat je vader met de moeder van degene waarop je verliefd bent is.
"Romy ik ben thuis!" Riep men vader. "Hey pap, hoe was het?" Zei ik.
"Ze is beter nu"
"Fijn Ik ben blij dat je er weer bent"
"Ik moet iets belangrijks doen ga de anderen halen en verzamel in de tuin"
"Euhm oke""Luna je moet naar de tuin"
"Waarom?"
"Men vader moet iets belangrijks doen"
"Oké"
"Ik ga de anderen halen tot zo""Ann, pap wacht in de tuin... iedereen moet erbij zijn... iets belangrijks ofzo"
"Geef me 10 minuten"
"Het moet nu"
"Maar het eten is bijna klaar dus..."
"Geen dus ga nou"
"Maar..."
"Geen maar... tuin nu!"
"Oké oké... die kant van je heb ik nog niet gezien"
"Wen er maar aan""Nuno we moeten naar de tuin toe"
"Waarvoor?"
"Mijn vader moet iets belangrijks doen ofzo"
"Ik blijf liever hier met jou"
"We moeten we kijken straks nog wel een Harry potter..."
"Oké... goed we gaan naar de tuin maar die Harry potter daar kom je niet meer onderuit"
"Wil ik ook niet"
"Mooi kom dan gaan we naar de tuin""Nu iedereen in de tuin is..."
"Pedro... het eten staat op"
"Ik hou het kort... Ik ben blij dat iedereen er is en dat we hier samen kunnen zijn. Bedankt aan Ann, Nuno en Luna om mijn dochter zo goed te ontvangen nu we hier allemaal samen zijn wil ik graag iets zeggen of eigenlijk vragen..."
JE LEEST
Love That Can't Exist
RomanceWanneer Romy het onopgemerkte meisje van de klas in contact komt met de nieuwe jongen Nuno ontstaat er een onmogelijke liefde... Of wordt het toch nog mogelijk?