Cover is gemaakt soor CrazyLove_xx
Ik stel mezelf even voor. Ik ben Romy en ik ben 16 jaar oud. Ik woon samen met mijn vader, Pedro mijn moeder heeft ons verlaten. Op school negeert vrij wel iedereen me behalve Emma en Zoë. Emma is mijn beste vriendin ze is de enige die met me wil praten maar we zitten niet samen in de klas. Zoë daarintegen zit wel in mijn klas maar wij zijn geen vrienden ze pest me al sinds de allereerste dag op deze school 4 jaar geleden.
Het is 1 september. Vandaag begint school weer. Als gewoonlijk zit ik helemaal achteraan niemand zou er ook maar aan denken om naast mij te komen zitten. Mijn eerste uur maandag is wiskunde en ja hoor het is zo een irritante leerkracht die zelfs de eerste les al begint. "Hallo iedereen ik heb een mededeling" klonk haar stem. "Dit is Nuno hij komt nieuw in de klas ging ze verder. "Stel jezelf voor en ga naast Romy zitten" was het laatste wat ze zei.
"Euhm ja ik ben dus Nuno en ik ben nieuw aangenaam denk ik" zei de jongen verlegen. Hij kwam naast me zitten. Een nieuwe jongen vast iets voor Zoë dacht ik. Ik begon aan 45 minuten saaie wiskunde maar kon me niet concentreren Nuno keek me aan de hele les.
Ik weet niet hoe maar ik heb het overleefd. De ene na de andere les ging voorbij het was al gauw middag. Ik zat zoals altijd alleen met Emma. Ik zag hoe Ieben en Simon weer eens Walter zijn lunch stelen. Nuno pakte het brood en stak het in zijn mond. Fijn een nieuwe badboy.
De lessen in de namiddag gingen ook best snel maar ik hield in mijn hoofd wat ik deze middag zag. De laatste les begint. "Ik zal er niet omheen draaien pak jullie agenda en schrijf in op 18 september groepswerk" waren de leerkracht zijn eerste woorden. "Hier is het opdrachtenblad jullie werken ik groepjes van 3" zei hij. Laat mij alsjeblieft in een goede groep zitten. Dit is het enige wat ik vraag. "Oke de eerste groep is zijn Zoë Sandra en Elise" Daar ben ik al van af.
"De volgende groep is Romy,"
JE LEEST
Love That Can't Exist
RomansaWanneer Romy het onopgemerkte meisje van de klas in contact komt met de nieuwe jongen Nuno ontstaat er een onmogelijke liefde... Of wordt het toch nog mogelijk?