Not: Bu smut'ı yazdığımda 15 yaşında bir ergendim ki kim seme kim uke anlamış bile değilim kusuruma bakmayın lütfen ne kadar iğrenç olduğunu biliyorum KSNFŞEMFŞEKEPE
Jungkook'un Ağzından
Televizyon izliyorduk. Jimin'in o göz alıcı gözlerini kapatan o yumuşak saçları okşuyordum. Konsantre bile olamamıştım televizyona.
Başım çok ağrıyordu ayrıca midemden saçma sesler geliyordur. Karnımdan saçma sapan sesler gelmesi üzerine mutfağa gitmeye karar verdim. Tanrım, neden bütün aksilikler üst üste gelir ki?
"Jimin bekle sevgilim, mutfağa gidip geliyorum."
"Tamam bekliyorum."
Jimin bana karşı soğuk gibiydi. Ben onu yanlış algılıyor olabilirdim. Ya da asilliğindendi. En kötü ihtimal ise şu bir türlü anlatmadığı, sıkça bahsettiği eskiden yaşamış olduğu olay. Ne olduğunu bilmesem bile meraktan çatlıyordum. Bir gün kendine gelecekti. Bundan adım gibi emindim. Fakat onu mutlu eden kişi gerçekten ben mi olacaktım? Yoksa yollarımız ayrılacak mıydı. Sadece 'ergenlik dönemindeki 2 liseli aşık' olarak mı kalacaktık? Yoksa, yoksa bir aile mi olacaktık?
Henüz daha liseli olabilirdik. Önümüzde ne gibi engellerle karşılaşacağımızı bilmiyorduk. Bunları düşünmek için gereksiz gençtik.
Gürültü etmemeye çalışıyordum. Kim bilir tüm yorgunluğunu o koltuğa sermiştir belki de. Onu uyurken izlemeyi seviyordum. Acaba beni hissedebiliyor muydu? Yoksa sadece saksı gibi orda duruyor muydum?
2-3 şey aldıktan sonra yeniden gittim yanına. Telefonuyla meşguldü. Bir kez daha gülümsedim. Onu gerçekten haketmiş miydim? Yoksa ben sadece saçma bir rüyada mıydım?
"Jungkook, neden ayakta dikiliyorsun?"
Farkında bile değildim. "Bilmiyorum." dedim ve geçtim yerime.
~ ~ ~
Bana karşı olan soğukluğunu bir türlü anlayamıyordum. Buz devrindeki bu kütlelerinden farkı yoktu. Utandığını falan düşünüyordum. Çünkü her saçını okşadığım dakikada gözlerini kapatıp o sevimli gülüşünü yapıyordu. Ve bir kez daha huzuru içinde buluyordum.
Saat geç olmuştu, kapanmakta olan gözlerine odaklanmıştım.
"Yatağa geçsek iyi olacak, uyukluyorsun."
"Ne dedin, ne dedin sen?"
Beni gene yanlış anlamıştı. Gerçi bu ilk oluyordu. Fakat içinden neler düşündüğünü bilemezdim.
"Yatalım."
"B-b-beraber mi?"
"Evet. Aynı karı kocalar gibi." Hani şu yatakta becerikli olanlar var ya...
Giyecek pijaması yoktu. Üstüne çizgili bir tane verdim. İçinde kaybolması bile çok tatlıydı. Aynı bol bir elbise gibi olmuştu.
"Harika gözüküyorsun sevgilim."
"Aish Jungkook. Pijamalarının bedeni kaç acaba?"
"Senden büyük olduğu kesin."
"Salak."
Tam yorganı üstümüze doğru çekiyordum ki, bir kez daha ona bakma ihtiyacı duydum.
"Utanıyorum Jimin."
"Neyden Kook?"
"Sana bakmaktan. Sürekli içinde batırdığım gemilerden. O kadar güzelsin ki..."
Yanağıma kondurduğu öpücük ile kendime geldim. Sersemleşmiştim.
Altındaki o bol şalvar gibi olan pijamayı yavaş yavaş indirmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous Boy | Jikook
FanfictionHer şey Jungkook'un dondurmacıya uğramasıyla başladı...