Този кошмар сънувах, всяка вечер и се събуждах винаги когато часът бе 03:10. Защо го сънувам, беше ме изстрах да заспивам. Защото знаех, че ще го сънувам отново. Съновидението се повтаряше с месеци, докато една нощ сънувах как той ме убива. Вече не можех да издържа. Разказах на майка ми, а тя помисли ,че полудявам и ме изпрати на психиатър.
Почуках на врата на кабинета. Висок мъжки глас извика да вляза. Влязох и седнах на дивана.
-Майка ти ми каза че имаш проблеми, че си сънувала кошмари. Разкажи ми. - доктор О 'Браян
-Ъм, откъде да започна. Този.. Кошмар го сънувам от доста дълго време... - разказах му всичко с всяка подробност.
Той запишваше в тефтера си, когато ме погледна и започна да говори. Но аз не го чувах.Ушите ми пищяха, изведнъж ми се зави свят, и видях обезобразеният зад канапето на доктора. Но той не седеше вече там. Чудовището държеше главата му в една си ръка, а в другата главата на майка ми.
-Ако кажеш на още някой, ще убия и теб, и всички които обичаш.
По върнах кръв и припаднах. Защото когато се събудих се намирах в болницата.Майка ми влезе. И още не ме бе видяла и ми зашлеви шамар.
-Как можеш да захапеш носът на психиатъра! Напук ли го правиш, изпратих те там за да се оправиш,да се излекуваш ,а не да полудяваш. И това се нарича дъщеря. Знаеш че съм заета с изборите за кмет. Какво ще кажат хората, как ще ме изберат за кмет, като разберат що за дъщеря имам.
-Съжалявам - казах аз. Тогава майка ми се обърна и преди да излезе от стаята каза:
-Така и трябва.
Разплаках се. За кратък период, света ми се разпадна. С какво съм го заслужила.
Скоро ме изписаха и се прибрах в къщи. Реших да се разсея от всичко и да разпусна с приятелки.
YOU ARE READING
,,Дневникът на една невинна душа"
HorrorСън или реалност.Защо тя го сънува?Защо я преследва?Дневник,отдавна изгубен с душа ненамираща покой.История с много ирония.