I.N.T.E.R.V.I.U AllexaHS - ✔
✎Un scriitor este un cititor care îi citeşte pe cititori.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Bună Allexa, mă simt onorată că îmi acorzi acest interviu.
Hei, eu mă simt mult mai onorată că m-ai ales să îți acord interviul, e o mare plăcere pentru mine. xX
Aș vrea pentru început să ne spui câte ceva despre tine, ce îți place să faci în timpul liber?
Câteva lucruri despre mine...păi sunt o persoană care pune foarte mult suflet în orice, poate prea mult, iar acest lucru poate fi și un defect câteodată. De asemenea încerc întotdeauna să fiu optimistă și să îi încurajez pe cei din jurul meu, încercând să le redau încrederea în sine. În timpul liber îmi place să ascult muzică, să mă uit la seriale, să citesc diferite cărți, să ies afară cu prietenele mele, să fac mici plimbări cu familia în diferite orașe, sau să îmi pun ordine în ideile ce îmi vin dintr-o dată, de nicăieri, ajungând în final să fac un plan pentru următoarele capitole ale cărții mele sau, de ce nu, un plan pentru o nouă poveste.
Cum ai reacționat când ai văzut 600.000 de cititori?
Când am văzut că am 600.000 nu mi-a venit să cred pur și simplu. M-am holbat la numărul ăsta minute în șir și mâinile începuseră să îmi tremure, am fost uimită pentru că niciodată nu mi-aș fi imaginat că am să ajung atât de departe. Sunt foarte recunoscătoare pentru fiecare cititor, vot sau comentariu și sunt conștientă de faptul că o mare influență asupra mea sunt cititorii, pe care îi iubesc enorm.
Cum ai descoperit wattpad-ul?
Wattpad-ul l-am descoperit acum aproximativ doi-trei ani, când o colegă de clasă citea o poveste aici și mi-a recomandat-o și mie. Nu prea m-a atras însă, dar mi s-a părut site-ul extrem de interesant.
Cine te-a inspirat să scrii această carte?
Sincer, am început Hidden Truth dintr-o întâmplare. Citisem câteva fanfic-uri până atunci și îmi doream să încep și eu unul, doar că nu aveam absolut deloc încredere în mine și credeam că nu voi fi în stare să îl duc până la capăt. Cu toate astea într-o noapte mi-a venit ideea cărții și a doua zi am scris totul, descoperind că îmi doresc să dezvolt totul și să creez o lume aparte, care însă să își păstreze realismul.
Ai vreun mesaj urmăritorilor carții tale?
Vreau ca urmăritorii cărții mele să știe că nu îi consider fani, sau ceva pe aproape pentru că sunt conștientă de faptul că nu sunt atât de importantă, sau că ceea ce scriu nu e atât de complex și nemaipomenit încât să am fani. Îi consider pe toți prietenii mei și îi iubesc enorm pentru că de fiecare dată mă încurajează și îmi dau încredere în mine. Ei sunt în mare parte motivul pentru care am ajuns atât de departe cu povestea și, sinceră să fiu, întotdeauna stau cu teama că unele capitole nu sunt îndeajuns de bune încât îi voi dezamăgi. Ca să nu mai bat câmpii, tot ce vreau să spun este că le mulțumesc din suflet pentru toată susținerea și că întotdeauna trebuie să aibă încredere în ei și să nu asculte de părerea celor din jur pentru a ajunge exact acolo unde își propun.
Ce fel de cărți îți place să citești?
Îmi place să citesc aproape orice tip de cărți, de la cele reprezentative ale literaturii românești până la cărțile contemporane, apărute recent. În schimb nu mă prea atrag poeziile, habar nu am de ce.
Ai dorii să îți publici cartea, sau să fie regizată ca film?
Nu știu exact dacă aș dori să îmi public cartea, ca să numai vorbim de a se face vreun film sau ceva. Adică daca ar deveni realitate ar fi cel mai bun și frumos lucru care mi s-ar întâmpla vreodată, dar sunt conștientă de faptul că e prima mea carte și sunt o grămadă de greșeli, unele idei nu au fost probabil atât de bune și pur și simplu, față de multe alte persoane, eu nu merit. Dar în viitor, dacă îmi voi aloca un anumit timp pentru a o edita, pentru a schimba câte ceva, poate voi avea vreo șansă, cine știe.
Ce îți ocupă cel mai mult timpul?
În timpul liceului cel mai mult timp îmi ocupă temele, proiectele pe care trebuie să le fac și lecțiile pe care trebuie să le învăț, iar în timpul liber probabil telefonul sau laptopul. (yep, încă nu pot sta așa mult fără ele)
Ce te-a făcut să îți faci cont?
Păi mi-am făcut cont imediat cum am decis că vreau să îmi public povestea aici, pe Wattpad.
Te gândeai că vei ajunge atât de departe?
Nu m-aș fi gândit niciodat că am să ajung să am atât de mulți cititori, dar mai ales că eu voi fii capabilă să duc povestea până aproape de final. De obicei abandonez foarte repede, așa că încă sunt uimită și abia îmi vine să cred că am ajuns până aici și că totul continuă înspre bine.
De cât timp scrii?
Scriu de aproximativ un an și jumătate, probabil, dar la început nu eram atât de entuziasmată în legătură cu acest lucru. Poate pentru că eram încă mică și nu știam atât de multe lucruri ca acum.
În cateva rânduri, un sfat pentru începători?
Cei care sunt la început de drum trebuie să țină cont de faptul că trebuie să fie cât mai originali în legătură cu povestea lor și mai ales că trebuie să încerce să dea tot ce e mai bun atunci când o scriu. Dar mai presus de toate, dacă chiar au o pasiune pentru scris, să nu se oprească indiferent dacă la început nu au chiar atât de mulți cititori, sau dacă primesc comentarii nu tocmai bune. Nu trebuie să le ia în seamă căci, cu multă muncă și pasiune, rezultatele vor veni pe măsură.
Îți mulțumesc că mi-ai răspuns la aceste întrebări. Se vede că pui suflet în tot, felicitări.
Eu îți mulțumesc din suflet, a fost o mare plăcere pentru mine să răspund și mă bucur că mi-a fost oferită această șansă. ♡♡
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Aceasta a fost AllexaHS, cu povestea Hidden Truth, una dintre cele mai super cărți.
Este o fată extraordinară, știe să se exprime și are un simț al umorului dezvoltat.
Sper să vă placă povestea ei, la fel de mult cât îmi place și mie.
Mulțumesc Allexa pentru timpul acordat.