I.N.T.E.R.V.I.U FefeLove - ✔
✎Cuvântul e pur. Impuritatea frazei aparţine scriitorului.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Bună Ștefania, mă bucur că mi-ai acceptat propunerea de a-ți lua interviu.
Plăcerea e întotdeauna de partea mea.
Mi-ar plăcea pentru început, să ne spui câteva lucruri despre tine, desigur ca să te cunoaștem mai bine.
Îmi place foarte mult să scriu și mai ales să citesc. Mă enervez foarte repede. Îmi place să joc voleyball, deși nu fac asta destul de des. Îmi place foarte mult sa călătoresc. Sunt o fire mai închisă. Sunt foarte timidă.
A existat sau există vreun scriitor a cărei povești ţi s-a părut întrucâtva familiară şi pare să semene cu stilul tău?
Da. Kirsty Moseley (kirsty1000 pe wattpad). Este de asemenea și scriitoarea mea preferată
Care este cea mai semnificativă lecţie pe care ai învăţat-o ca scriitor sau care sunt concluziile tale în privinţa scrisului?
Scriu de un an și șapte luni și am învățat multe lucruri. Dar cele mai importante sunt: scrie din plăcere și folosește detalii. Dacă scrii din obligație, în primul rând înseamnă că nu te pricepi la asta și în al doilea rând, o poveste ca asta nu iese. O poveste fară detalii, nu este nimic. Trebuie scrisă în detaliu și trebuie folosită descrierea, nu numai dialogul.
Interesant, dar tu de ce scrii? Ce te-a determinat?
La un moment dat, citisem o carte. Dar nu mi-a plăcut cum a ieșit, așa că am încercat să produc eu una cu propriile idei, dar cu aceeași bază, ca să o fac să iasă așa cum îmi place mie. Și așa am început să scriu 'Renascand'.
Menţionează, te rog, o carte care te-a influenţat ca scriitor. În ce mod te-a influenţat?
Nothing left to lose. Ma trezit la realitate și ma învățat ce înseamnă cu adevărat a scrie. Eu în momentul de față nu ating un nivel înalt, dar încerc să respect tot ce am dobândit citind acea carte.
Pentru cei care vor să citească această carte, continutul cartii reflecta o realitate sau prezintă ficțiune?
Aproape toate cărțile scrise de ea ( Kirsty Moseley) reflectă o realitate, exceptând doua cărți.
Acum să revenim la cartea ta. Crezi ca cititorul de rand va avea o reflectie mai avansata asupra vietii in urma lecturării carții?
Nu știu. Depinde de persoană, dacă este influențabilă sau nu. Dar această poveste nu are neaparat o morală, este doar o ficțiune. Cealaltă carte a mea 'Renascand' are morală.
Ți-ar plăce ca povestea din carte, să devina film?
Desigur. Cui nu i-ar plăcea? Anunț: dacă vreunul din cititorii mei devine regizor, contactați-mă! Haha.
Ei bine, cam atât, Mă bucur nespus de mult că mi-ai acordat acest interviu, îți urez mult succes.
Și eu iți mulțumesc pentru interviu.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Și uitați interviul cu FefeLove, este o scriitoare foarte bună.
Vă recomand să citiți cartea Getting Caught, este genială.
Îți mulțumesc Fefe pentru acest interviu, înseamnă mult pentru mine.