MrsClever ✔

267 41 13
                                    

I.N.T.E.R.V.I.U MrsClever -

Infractorii sunt pedepsiţi prin muncă, scriitorii, prin interzicerea acesteia.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Bună MrsClever, mă bucur că îți pun aceste întrebări pentru interviu, dar și pentru că ai acceptat propunerea.

Și eu mă bucur că am avut șansa să vorbesc cu tine. Ești o persoană minunată! Plăcerea mea.

Aș vrea pentru început să ne spui câteva lucruri pentru tine, despre viața ta și multe altele.

Pentru început, viața mea este una complicată. Nu mi-ar plăcea să dau foarte multe detalii despre acest aspect, dar câteva persoane știu foarte bine ce s-a întâmplat și ce se întâmplă în continuare. Ei bine, pot spune că sunt genul de persoană timidă, chiar dacă aici, pe site, nu arăt asta. Aici mă simt ca acasă. Aici totul este bine. Ei bine, când mi se oferă o ocazie să ies pe afară, nu o fac. Decât atunci când plec cu mama din pura plăcere de a petrece timp alături de ea. Îmi place să-mi petrec majoritatea timpului liber scriind sau ascultând muzică, așa cum face orice adolescent. Că tot am adus în discuție muzica, sunt foarte pretențioasă. Da, sunt deschisă la lucruri noi, doar că nu orice e pe placul meu. Dacă mi-ai căuta în telefon, ai găsi numai rock sau punk sau muzică alternative. (Popul mi se pare super comercializat în zilele noastre și din acest motiv nu ascult.) Oricum, sunt o adolescentă plină de imaginație. Când scriu încerc să o fac cât mai bine. Sunt perfecționistă, din nefericire și din acest motiv nu sunt mulțumită de mine și de ceea ce fac absolut niciodată. Sunt prietenoasă, dar egoistă, așa că voi aștepta întotdeauna ca prietenii mei să facă „primul pas” în a mă contacta. Evident, există unele cazuri mai speciale în care eu mă interesez de ei, dar în rest... Oricum, asta nu înseamnă că nu țin la ei. Sunt superstițioasă. Foarte. Cred în astre și în toate rahaturile astea pentru că mă fascinează. Și cred că nu sunt singura! Și... Cam atât, cred. ((Oh, și faptul că sunt super-posesivă. Spune-mi că-ți place un membru dintr-o trupă pe care-l iubesc și începe războiul!))

Mă bucur că te simți ca acasă pe acest site. Ce te-a determinat să scrii pe wattpad, cum ai ajuns pe acest site?

Sincer, am spus povestea asta de atâtea ori, încât a devenit o întrebare chiar obișnuită. E ca și cum m-ai întreba cum mă cheamă. Adevărul e că și eu aveam o perioadă în care scriam fan-ficuri proaste cu 1D și chiar am avut curajul să le postez pe un grup de facebook, dedicat lor. Era unul mic, eram toate unite acolo. Chiar era o perioadă plăcută în care veneam de la școală (eram clasa a cincea) și mă puneam pe scris zilnic câte șapte pagini pentru un capitol acolo. Încă-mi aduc aminte când o cititoare de-a mea, Adda - care încă are cont, dar nu scrie nimic nenorocita - a venit la mine și mi-a zis: „De ce nu-ți publici povestirea pe Wattpad?” și eu, cum nu le aveam cu site-urile astea noi pe atunci, i-am răspuns: „Ăăă... Ce e ăla?” Și chiar în seara aia mi-am făcut cont și am postat vreo șaisprezece pagini. Știu că trei luni am uitat complet de site. Complet, îți zic! Îmi aduc aminte că era aprilie și ca printr-o străfulgerare mi-a trecut în minte că am o poveste acolo. Așa că am căutat-o și am început să plâng când am văzut că aveam 400 de lecturi. Evident, când am văzut cum scriam - mai avansasem între timp, aleluia - mi-am zis că așa ceva nu se poate și am început să mai corectez din greșeli. Am postat o altă carte, de data asta cu Harry - care încă se află pe profilul meu, doar că într-o variantă editată și mult mai bună - și mda... Cam asta e istoria. De atunci am devenit obsedată de Wattpad și scriam numai pentru el. E un site care creează dependență în cel mai rău fel. Trebuie doar să ajungi să-l înțelegi.

InterviewUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum