I.N.T.E.R.V.I.U Blondeandperv - ✔
✎Cea mai mare scriitoare din toate timpurile este viaţa.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Bună Blondeandperv, mă bucur că ai acceptat.
Buna, @Smashify! Ma bucur că ai vrut sa imi iei un interviu.
Spune-ne pentru început ceva despre tine, cum te-ai descrie?
Sunt blondă, incăpățânată, perversă și sensibilă. Mă atașez repede de oameni. Sunt posesivă și sinceră. Îmi plac câinii. Mă pierd in ochii albaștri. Sunt darnică și iert repede. Mă enervez rapid și acționez impulsiv când sunt nervoasă. Sunt ambițioasă. Îmi place inghețata de rom și stafide. Sunt un hooligan. Sunt o fire deschisă și poți să mă citești foarte usor. Îmi iubesc BFF-urile mai mult decât orice. Sunt amuzantă și stiu cum să îți aduc zâmbetul pe buze. Cred că am un râs ciudat. Cam asta e tot ce imi vine in minte despre mine.
Ce te-a determinat să scrii cartea 2 Players?
Sincer? Nu am nici cea mai vagă idee. Cred că, celelalte cărți citite si acea idee care tot strigă în mintea mea. Efectiv m-am trezit deodată la trei și am început să scriu, fară să îmi dau seama ce fac. Mi-am dat seama numai după ce am terminat capitolul. Poate sună a nebunie, însă așa s-a întamplat. Am visat cartea, apoi pur și simplu cuvintele s-au scris. Cred că nu are nicio noimă ce tot spun eu pe aici. Cert este că încă nu știu ce m-a determinat să încep să scriu. Nicioadată nu m-am crezut capabilă să scriu ceva cu sens. Cartea asta a fost un miracol, care a scos la iveală pasiunea mea pentru scris. Fabulez cam mult? Deci, un răspuns concret: cred că subconștientul a fost cel care m-a determinat să încep cartea.
Și cum ai reacționat când ai văzut 200.000 cititori?
O să par nebună, însă am început să sar prin cameră și să țip în același timp. Am speriat-o rău de tot pe mama. Am bâjbâit o scuză, apoi mi-am sunat cele mai bune prietene, @AlexaMallette și @Ali_MrsGrey și am început să țip dinou la telefon și să fac hiperventilație. M-am așezat pe scaun, apoi m-am calmat și le-am explicat totul. Încă tot sunt șocată că, cartea mea are așa mult succes. Sinceră să fiu, aceeași reacție am avut-o și când am vazut primul comentariu. Stiu, NEBUNĂ!
Ești o fată plină de viață din câte observ. Care este crush-ul tău?
Dap! Vorbești cu cea mai mare visătoare! Și..crush-ul meu? E un tip a carui poreclă e Popcorn....E un băiat înalt, brunet cu ochii căprui <3. Păcat că e un player :(. E atât de frumos. Și are un tic cu părul. Și-l arânjează din minut în minut. E atât de draguț :)
Care este cartea ta favorită de pe acest site?
Sinceră să fiu, nu cred că am una. Sunt atât de multe povești atât de frumoase. E greu să alegi. Însă, cea de care m-am "îndrăgostit" e "Play or be played". Păcat că s-a terminat. Povestea asta a fost și este cea mai genială poveste ever.
Ai un mesaj pentru urmăritorii tăi?
Dragi urmăritori, apreciez fiecare follow și vreau să vă spun că vă iubesc pe toți. Și, ca să fie clar, vă dau follow la toți fiindcă așa mi se pare corect. Îmi doresc să existe o posibilitate să vă întalnesc pe toți. Țineți minte, scriitoarea voastră blondă vă iubește <3
Îți mulțumesc pentru timpul acordat, și sper că ți-a făcut plăcere să discuți cu mine.
Și eu iți mulțumesc pentru interviu. A fost o adevărată plăcere. Bye, bye!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Dragilor, încă un interviu, iar de data aceasta cu Blondeandperv.
Scrie o carte pe care ar trebui să o citiți, numită 2 Players.
Mulțumesc Blonde pentru intreviu, sper să ne auzim cât de curând.