Ashley ztuhla. Pomalu se otočila a vzhlédla. Před ní stál sám velevážený pan dědeček Aquarius Woterhead. Ashley na sucho polkla.
,,Ehm....ahoj?"
A nervózně se zasmála.
,,Máš mi co vysvětlovat, děvenko. Za prvé...co děláš v hlavním jídelním sálu, když jsem ti jasně řekl, aby jsi si dodělala tu přípravu na ty řecké (pozn.autora:řecké = vodní ) zkoušky? Hm?"
Zaburácel Woterhead.
,,Ale já vůbec nevím o čem to mluvíš, dědečku."
Zavrtěla zkroušeně hlavou Ashley.
,,Ale ty moc dobře víš, že jo Trone!"
Tron, který právě vstoupil do místnosti, změnil rozesmáty výraz za neutrální a odpověděl známým monotóním hlasem.
,,Ale samozřejme, Vaše nadřazenosti."
Woterhead se otočil zpět na Ashley a vztekle zaprskal.
,,Vidíš? Mám pravdu!"
Ashley se otočila na podpatku a vznešeným krokem odešla z místnosti.
Jakmile byla venku z místnosti, rychle se rozeběhla k pokojům služebnictva.
Tam nikdo nebyl, všichni měli plno práce s oslavou narozenin Alliany, která je nejmladší vnučkou Aguariuse Woterheada.
Ashley rychle proběhla kolem pokojů kuchyňského služebnictva, poté kolem pokojů pokojských až doběhla ke dveřím rádce vévody Aquariuse Woterheada. Tedy k pokoji Trona.Tron pro ni, jako darek ke svátku, nechal vyrobit kopii klíče ke svému honosnému pokoji.
Ashley ten klíč vytáhla a zastrčila ho do zámku.
Temnou místnost prořízl jasný paprsek světla. Ashley opatrně vešla do místnosti a rychle se rozhlédla. V pokoji nikdo nebyl. Rychle se tedy rozběhla k obrovskému šatníku. Vešla do něj a proplížila se k hromadě starého prádla. Odsunula ji a v zemi se objevila díra.
Ashley se naklonila a podívala se do díry. V díře byla temná a hluboká voda. Ashley pomalu a opatrně strčila nohu do vody. Plavání ji nikdy nedělalo problém, jelikož je čistokrevného původu. Qwaterové s cizím původem neměli plavání moc v oblibě.
Ashley skočila dovnitř a děkovala Aque, že je Čistá
( pozn.autora: čistá=čistokrevná= její předci jsou pouze Qwatrové)
a že dlouho vydrží pod vodou. (nejkratší Ashleyin čas jsou dva týdny) Blány, které má mezi prsty na rukou i na nohou, se jí roztáhly. Rychle začala všemi čtyřmi končetinami usilovně máchat dopředu i dozadu, doleva i doprava.
Plavala pod vodou celkem dlouho. Málem vrazila do Mordānů.
Mordānové jsou mořské příšery, které se umí změnit v mořské krásné panny a svádět jiné elementy pod vodu, kde je utopí a sní.Ashley zvedla hlavu vzhůru a spatřila paprsky slunce, které se pokoušejí dostat pod vodní hladinu.
Vynořila se a připlavala ke břehu.
ČTEŠ
Legenda o ohni a vodě -probíhá.korekce-
FantasyKdysi dávno existovala jedna moc zvláštní země, která se jmenovala Planetaria. Všechny elementy v ní žily spolu v souladu. Ovšem vést takovou obrovskou zemi je obrovská zodpovědnost. Elementy se nemohly dohodnout, kdo bude zemi řídit a z jakého ele...