kapitola čtrnáctá

9 0 0
                                    

Velbloud, na kterém jela Maily U. C., si odfrkl. Stáli před branami paláce. Maily sesedla a předala otěže sluhovi. ,,Kde je zbytek?" Zeptala se Mailyna sestra, Kawahi. Maily se rozhlédla kolem sebe. Tržiště bylo přeplněné lidmi. ,,Když to obejdeme, možná se dostanem k té bráně," navrhla Maily. Kawahi kývla.

Projít kolem stánků bylo pro Honuy peklem. Na rozdíl od elfů, kteří nejí jen maso, jsou Honuové vegani. Všude byl cítit smradlavý zápach ryb a krve. Dívky zadržely dech, když procházely kolem stánku s masem. ,,Kupte si slepičku, paničky, vajíčka vám snese a její maso je velmi výživné," jedna stařena jim před nos strčila vyděšenou slepičku. Kawahi vyděšeně couvla, ale Maily se zeptala na cenu. ,,Tohle!" Stařena ukázala na ozdobný náramek na zápěstí Kawahi. Maily sestře sebrala náramek. ,,A teď nám dejte tu slepici," nařídila. Stařena slepici doslova odhodila. Slepice by se určitě rozmázla na zemi, kdyby ji Kawahi nezachytila. Stařena s náramkem v ruce odtančila ke svému stánku.

,,A teď rychle. Na tomhle místě už mechci být ani vteřinu,"  řekla roztřeseným hlasem Maily. Sestry i se slepicí rozběhly k paláci.

Písečná vlna se rozplynula těsně před hradbami paláce a vesnice. O kus dál písek vyletěl do vzduchu jak gejzír. Windy si vytřepala z bělostných vlasů poslední zrnka písku. Kesha klečela na kolenech a upírala pohled na místo, kde naposledy viděla Ashely. Sklonila hlavu.  Windy ji zamyšleně pozorovala. ,,Proč ti na ni tak záleží?" Zeptala se jí. ,,Kdyby byla tvoje kamarádka, poslechla by tě a vrátila by se k tobě," pokračovala, ,,ale ona od tebe utekla s tou najádou. Tak proč na ni ještě myslíš?" Ea pozorovala Keshinu tvář. ,,Byla první, kdo ve mně neviděl netvora," zahučela Kesha.

Maily se otočila na strážce brány paláce. ,,Smíme dovnitř?" Zeptala se s úsměvem. ,,Ne," strážný se na ni ani nepodíval. Maily pootevřela překvapením ústa. ,,My ale musíme dovnitř, takže nám laskavě otevřete," přispěchala Kawahi sestře na pomoc. Strážný zatrvzele upíral zrak před sebe. ,,Ne," opakoval. ,,Já ti dám ne," křikla Maily a vrazila strážci facku. Strážný k nim konečně otočil svou tvař. Jeho oči hořely nenávistí. ,,Maily," otočila se Kawahi k sestře, ,,zrdháme!" Křikla.

Kesha vstala a pohlédla na Windy. ,,Kudy se jde k Zemi Ohně?" Zeptala se jí. ,,Zavedu tě tam," přivřela oči Windy.

Obě Honuiky běžely tryskem přes tržiště. Za nimi se hnal rozzuřený voják a pár rozverných mladíků. Kawahi v náručí tiskla slepici, která vyděšeně kvokala. Prolétly bránou a málem byly uvězněné v hromadě písku. Byl to zbytek oné písečné vlny. Šplhaly rychle k vrcholu kopce. Voják s pláštěm a kopím byl o hodně pomalejší. ,,Ať už vás tu nevidím!" Zahulákal a vrátil se zpátky za hradby. Honuiky oddychovaly na vrcholu hromady. Kawahi pohladila otřesenou slepici.

Maily najednou vyskočila a ukazoval směrem k severu. ,,Kesha! Poznávám ten její černý mrak," zaječela. Kawahi vzhlédla. Skutečně. ,,Za nimi, rychle," Maily už klouzala z kopce/hromady dolů.

Kesha uslyšela výkřik a ohlédla se. ,,Windy, zastav," Kesha se snesla dolů k sestrám. ,,Kesho, vyhnali nás z paláce, musíš nás vzít s sebou," naléhala na ni Maily. ,,Zbytečná zátěž, tyhle dvě. Musíme spěchat, Kesho," snesla se k nim Windy. Keshe hlavou proběhla vzpomínka na elfí pevnost. ,,Musíme je vzít s sebou," rozhodla. ,,Vylez mi na záda," postavila se Kesha k Maily. Windy  si přeměřila očima Kawahi. ,,Fajn," odfrkla si. ,,Vylez si, ale bacha na moje vlasy," nakrčila nos Windy.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 04, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Legenda o ohni a vodě -probíhá.korekce-Kde žijí příběhy. Začni objevovat