,,Hele, začíná svítat." Řekla Ashley a Kesha se na ni zašklebila. ,,Co je?" Nepochopila Ashley. ,,Šmankote, Ashley! Jsem Malluma a to mnohé vysvětluje."
,,Měli bychom už vyrazit!" Řekla najednou zneklidněná Ashley. ,,Proč? Snad-" svou myšlenku však Kesha nemohla doříct, protože Ashley zařvala: ,,K zemi!" A sama se vrhla ke trávě. Nad hlavami jin najednou zasvištěla salva šípů. Ashley se rychle rozhlédla mezi stromy a odvalila se stranou. Kesha otevřela dosud zavřené oči, když uslyšela tiché drrn těsně jí před nosem. Vedle sebe ucítila pohyb, jak se Ashley drala na nohy a rozeběhla se ke koni.Ashley vyskočila na bělouše a nožem, který ji jakoby sám vletěl do ruky, přeřízla ohlávku. ,,Dělej, za mnou!" Zakřičela na Keshu. Ta se za ní rozběhla ale Ashley už pobídla koně pryč. ,,Pojď, honem!" Povzbuzovala ji ze hřbetu koně. Kesha se odrazila a neuvěřitelným skokem se octla za Ashley. Rychle se jí chytla za ramena.
Ashley se mistrně vyhýbala stromům do kterých se zabodávali elfí šípy. ,,Kam vůbec jedeme?" Křikla Kesha a uhnula před nízkou větví. ,,Nevím přesně, měly bychom mířit do země Ohně," odpověděla Ashley ,,Proč? Tam už jsem jednou byla!" ,,Protože vodní žezlo je jen tam!"
Vyjely z lesa na volnou pastvinu. Kesha se rychle ohlédla a viděla za sebou mnoho elfů, jak seskakují ze stromů a běží za nimi. ,,Přidej!" Křikla. ,,Nemůžu, uhnala bych ho!" Namítla Ashley. Najednou Kesha zavřískla až se kůň polekal a Ashley nad ním přestala mít kontrolu. ,,Co děláš?!" Otočila se na Keshu. Ta si vztekle vytrhla šíp z rány ve stehně. ,,Tohle," řekla a odhodila šíp ma zem. Kůň, jakmile ucítil, že povolilo vedení Ashley, se prudce otočil. Kesha vykřikla ještě jednou a spadla do trávy, kde zůstala bezvládně ležet. ,,Kesho!" křikla Ashley, zatímco se snažila získat kontrolu nad běloušem.
Pohlédla kupředu a spatřila nádherného elfa, jak na ni míří šípem. V jeho očích však zářilo zděšení, protože Ashley i s koněm mířila na něj. Ashley při pohledu na něj zapoměla, že jede na koni. Bělouš před ostrými šípy prudce uhnul a Ashley se odporoučela na zem. Převalila se na záda a pohlédla na vzdálené tělo Keshy. Pokoušela se vstát a jít za ní ale jako by jíněkdo vysál všechnu sílu svalů. Zamotala se jí hlava a oma se odebrala do říše černo černé temnoty.
ČTEŠ
Legenda o ohni a vodě -probíhá.korekce-
FantasyKdysi dávno existovala jedna moc zvláštní země, která se jmenovala Planetaria. Všechny elementy v ní žily spolu v souladu. Ovšem vést takovou obrovskou zemi je obrovská zodpovědnost. Elementy se nemohly dohodnout, kdo bude zemi řídit a z jakého ele...