Ashley zacouvala spět na svoje lůžko. Elf přišel ke Keshe a chytil ji kolem pasu. Keshyna bledá tvář nepatrně zrůžověla a Ashley si s úžasem uvědomila, že se Kesha začervenala z elfa!
Elf s lehkostí Keshu zvedl, jako by byla lehká jak pírko a položil ji na postel.
,,Šíp, který se ti zabodl do nohy, má v sobě jed proti mallumám."
Řekl prostě.
,,A proč?"
Zeptala se Ashley. Elf se k ní otočil a Ashley se začervenala.
,,Protože tvá kamarádka se provinila tak strašlivou věcí, že prostě musela být střelena, jinak bychom ji samozřejmě nechali být, i když je malluma."
,,A co udělala?"
,,Vstoupila do našeho lesa."
,,To já taky."
,,Jedla naše zvířata."
,,A já vám zase ukradla koně."
Vyhrkla Ashley, protože ji nic jiného nenapadlo. Chtěla Keshu zachránit a proto si začala vymýšlela věci, které byly podobné jako to Keshyiny.
,,Ukradla nám luk a šípy."
,,To já.... eeeeh.... to já jsem vám ukradla ten luk a šípy."
Elf se na ni pozorně zadíval a tiše řekl
,,Vážně? Jsi si tím jistá?"
,,Jo! Jasně že jo. Jinak bych to taky neříkala. To je logika, milý pane"
Řekla Ashley a falešně se usmála.
,,Poznám, když mi někdo lže, milá paní."
Elf vstal a otočil se k odchodu.
,,Pošlu sem nějakého Honuu, aby se o vás postaral."
Řekl, když procházel mezi liánami.
Kesha se za ním chvíli toužebně dívala, ale pak se naštvaně otočila k Ashley.
,,Musela jsi ho vyhánět?"
Zeptala se jí s naštvaným podtónem.
,,Ale já ho nevyhnala."
Bránila se Ashley. Pak se ale na Keshu zašklebila.
,,Že ty ses do něho zakoukala!"
,,Já? Kdo ti to nakukal?"
Zasmála se Kesha. Liány se zavlnily a dovnitř vstoupila dívka s krátkými černými vlasy se zelenými konečky. V pravé ruce držela proutěný košík.
,,Kdo jsi?"
Vyhrkla Ashley.
,,Kawahi Kau-mu. Která z vás je malluma?"
Zeptala se dívka celkem zbytečně, neboď se to dalo poznat hned na první pohled. Kesha měla vlasy černé jak uhel, zato Ashleyny vlasy zářily všemi odstíny modré. Ashley se i tak na ni usmála a řekla:
,,Já jsem Ashley Ke-Maro a tady tohle je Kesha Ke-Onam. Poslyš Kawahi.....jsme opravdu v Arār Nimblönār?"
,,Samozřejmě, že ano! Sem se dostanou jen ti nejlepší."
Řekla dívka a odmlčela se. Ashley toho využila a hned se zeptala:
,,A co tady děláš ty? Měla jsem za to, že elfové a honuové žijí odděleně."
Kawahi se zarazila.
,,No.....to je asi pravda."
Přiznala.
,,Ale já nejsem pouze Honua. Mí předci jsou z temnoty. Proto mám černé vlasy (zelené jsou z mamčiny strany). Nemůžu žít s ostatními. Elfové byli tak hodní, že nás přijali. Totiž mě, sestru, mamču a taťku. Taky dědu. On je sice Malluma, ale je starý a svou moc nemůže použít."
,,Vážně? Ty jsi z části Malluma?"
Vykřikla Kesha. Kawahi kývla hlavou na souhlas.
,,Tak to je jiná!"
Usmála se Kesha. Ashley se však zeptala:
,,A za to, že tu můžete zůstat jim musíte sloužit, ne?"
,,Ne!"
Zhrozila se dívka. Pak ale dodala:
,,Totiž.....možná."
Ashley se už dál neptala. O dívce si už obrázek udělala.
Kawahi přistoupila ke Keshe a začala jí rozmotávat obvaz. Podívala se jí na ránu. Odvrátila obličej a z košíku vytáhla maličkou lahvičku. Přivřela oči a po hmatu pár kapek kapla do rány.
ČTEŠ
Legenda o ohni a vodě -probíhá.korekce-
FantasyKdysi dávno existovala jedna moc zvláštní země, která se jmenovala Planetaria. Všechny elementy v ní žily spolu v souladu. Ovšem vést takovou obrovskou zemi je obrovská zodpovědnost. Elementy se nemohly dohodnout, kdo bude zemi řídit a z jakého ele...