Kapitola jedenáctá

24 4 0
                                    

Pomalu začalo svítat a před nimi se objevilo obrovské jezero do kterého tekly dva přítoky. Ashley bezmyšlenkově skočila do vody šipku, naopak Kesha se ale držela v povzdálí. ,,Je tu voda z Deštného jezera." Vykřikla hned, jakmile se vynořila. ,,Jak víš?" Odfrkla si Kesha.

,,Hej! HEJ! VY TAM!" Ķřičel jakýsi hlas. Otočily napravo a uviděly, jak k nim běží dívka s dlouhými černými vlasy se zelenými konečky a vlečíc za sebou dívku s krátkými černými vlasy a zelenými konečky. ,,Kawahi a ta její sestra!" Vydechla překvapeně Ashley. Dívky doběhly až k nim. Kawahi, dívka s krátkými vlasy, rychle vykřikla ,,Pomožte nám! Elfové si myslí, že jsme vás unesly!" ,,To ale nedává smysl!" Vykřikla Kesha. Ashley trhla hlavou k dlouhovlasé dívce. ,,Kdo jsi?" Zeptala se.
,,Maily U.C. [úsí], ma'am. Sestra Kawahi, ma'am." Odpověděla rázným hlasem dlouhovlasá. ,,Tak jo, Maily. Jestli se chceš k nám přidat - za á neříkej mi madam a za bé jmenuji se Ashley, ok?" ,, Jo,.....Ashley." zaváhala na okamžik Maily. ,,Tak je dobře." Usmála se Qwaterka.

Najednou uslyšely hrozné kvílení Vichřice. Všechny se najednou octli ve vzduchu. Ashley a Honuiky zakřičely ale Kesha mlčela. U ní v zemi měly draky, kteří nesnesli, když museli létat míň jak třicet metrů nad zemí. Prudký vítr se hrubě opřel o děvčata a odhodil je o kus dál. Vichřice je ale znovu nabrala do své náruče a letěla s nimi dál.

,,Koukněte na stromy!" Křičela Kawahi ale téměř ji nebylo slyšet. Všechny se podívaly dolů a uviděly vyvrácené a hořící stromy, některé dokonce létaly ve vzduchu. ,,Vzduch útočí na Zem?!" Zakřičela Ashley. Rukama si přikrývala krk, aby si ochránila žábry, jenž tam měla. ,,Ano! Honuové dlouho dráždili Eaje!" Křikla nazpět Maily. ,,To je nemohli nechat na pokoji?!" Křičela na zpět Ashley. ,,Nevím, nejse-nežiju u Honuů!" Řekla Maily ale tak, aby jí Ashley nerozuměla. Ta však viděla, že dívka něco řekla a tak na ni zavolala. ,,Cože?!" Křičela. ,,Nerozu-" a zbytek věty zanikl ve větru.

Silný úder větru dívky hodil na rozpálený písek. Vítr si krutě hrál s jejich vlasy. ,,Á! Pálí, pálí, pálí, pálí, pali, pali, pálíí!" Křikla Kawahi. Kesha si držela svoje vlasy oběma rukama a raději nic neříkala, aby se jí nedostal písek do pusy. ,,Holky.... to.. není dobrý!" Vrátila je do situace Maily, ukazujíc na obrovskou siluetu jakéhosi zámku. Tedy ne na něj ale na čtyři se přibližující velbloudy.

Velbloudi dojeli až k nim. Na tom v pravo seděla dívka s dlouhými bílými a štříbrnými vlasy a čistě bílýma očima. Vedle na levém velbloudovi seděl asi třináctiletý tmavý chlapec. ,,Posílá mě pro vás lady Meluzína." Řekla dívka ale její hlas zněl jako by křičela. ,,Kdo jsi?!" Promluvila až teď Kesha. Zesílení hlasu jí nedělalo žádný problém. ,,Já jsem Windy Ka- Hekilli a tohle je Tam."Odpověděla neznámé děvče ,,Tam? A co dál?" Zeptala se Kesha. ,,Nic. Je nemanželské dítě." Řekla Windy prostě, jakoby řekla, že teď sedí na velbloudovi. Vzadu se ozval výkřik. Kawahi chytla Ashley, která se skácela z nedostatku kyslíku. Nemějme jí to za zlé, je to vodní bytost.

,,Co se stalo?" Vykřikla Kesha a vrhla se k nim. I Windy opustila své místo na velbloudovi. Tam na všechno zmateně koukal. Nakonec mu všechno došlo a rozeběhl se k dívkám, táhnouc přitom za sebou tři líné velbloudy. ,,Umím lítat, teoreticky ji tam můžu odnést, ale mám duté kosti, nevím jestli bych ji unesla." Říkala zrovna Windy. ,,V tom případě by jsi ji neunesla." Namítla Kesha. Tam pohlédl na dívky a zhluboka vydechl aby se mu dostalo více odvahy. ,,Já-já umím rychle běhat a nést přitom i slona." Řekl rychle. Windy na něho zkoumavě koukla a poté kývla. ,,Dobrý nápad!" Řekla. ,,Poletím s tebou. Ale co vy tři?" Otočila se na dívky. ,,Já jdu s vámi" ihned odpověděla Kesha. ,,Ty by jsi nepředběhla ani želvu." Namítla pohrdavě Windy a napřáhla ruku je Keshynému zjevu. Kesha ani nemrkla pouze sevřela ruce v pěst.

O chvíli později malý chlapec utíkal a v náručí držel dívku s modrými vlasy. Nad ním letěla dívka s vlajícími bílými šaty. S nimi držela krok Kesha, vznášející se v hustém černém dýmu. Kousek dál od nich jely dvě slečny s úplně stejnou barvou vlasů, akorát jedna měla kratší a druhá delší vlasy, na dvou velbloudech a za sebou táhly další dva.

Legenda o ohni a vodě -probíhá.korekce-Kde žijí příběhy. Začni objevovat