12

825 50 13
                                    

Kafe'nin masasında oturmuş alexi bekliyordum.
Bir kapı sesi geldi ve kafamı oraya doğru çevirdim. Alex gelmişti ve okulda gördüğümden daha güzel duruyordu.

Alexandra

Kafenin kapısını açtım ve karşımda duruyordu.
Kıvırcık siyah saçları, bembeyaz teni, uzaktan bile sayabileceğin çilleri ve o gülüşü...
Oda hemen kafasını bana çevirdi. Gülümseyerek bana o uzun ve ince parmaklarıyla el salladı bende ona gülümseyerek el salladım. Ayağa kalktı, gerçekten benden çok uzundu, okulda hiç dikkat etmemiştim. Ona doğru yaklaştım, yaklaştıkca gözlerim yukarı kalkıyordu.
Sonuçta çocuk 1,73 yani.

"Selam alex"

"S- selam finn"

Okulda olduğum dan daha fazla gergindim, sonuçta ona aşık olduğumu biliyordu ama deli gibi aşık olduğumu bilmiyordu.

"Hadi otursana"

"Peki"
Ellerim şimdiden terleme başladı, sürekli gerginken terlerim ve bundan nefret ederim.

"Bir şey içer misin ?"

"Yok sağol"

"Tamam. Herhalde buraya neden geldiğimizi biliyorsun"

"Yani evet"

"Acaba... benimle sevgili olurmusun ?"

Şuan şoktan şoka giriyorum.

Gözlerim sonuna kadar açıldı ve neden şaşırdım onuda bilmiyorum.

"Bak bu biraz ani oldu ama ben biraz..."

"Evet olurum!"

"Harbiden mi? Harika! O zaman" dedi ve ayağa kalktı, benide kaldırıp sarıldı, bende ona sarıldım.

FOR YOU /Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin