MM - 1

1.3K 35 28
                                    

------------------------------------------------------------

Çalan alarmın lanet sesiyle uyandım. Güneş de tam gözüme gözüme vuruyor . Yataktan kalkıp rutin işlerimi yapmak için banyoya gittim . Size biraz kendimden bahsedeyim . Ben Sumru Çetin . Tamam bu kadar yeter . A bide nasıl unuturum ? Bir motorum var . Ahh canım motorum . Neyse konumuz bu değil. Bir iş görüşmem var da . Hazırlanayım çıkarız .

Banyoda işlerim bitince üzerime ne giyeceğimi düşünmek üzere dolabımı açtım .Hmmm ...Bir kot ve bir tişört .Saçım kısa ve kıvırcık olduğu için jöleleyip kıvırcıklaştırdım. Böğürtlenli parlatıcımı da sürüp eyeliner ve maskara sürdüm . Masamın üzerinden cv mi de alıp çantama koydum . Botumu , montumu ,kaskımı , eldivenlerimi, anahtarımı ve buff ımı alıp kapının önüne çıktım. Hepsini giyip kapıyı kapattım ve apartmandan çıktım . Veee karşınızda güzellik ...

(Egzozları akrapovic ve kuyrukta 2 tane olarak hayal edin )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Egzozları akrapovic ve kuyrukta 2 tane olarak hayal edin )

Ne kadar güzel bee. Pasparlak. Daha dün yıkadım tabi ki parlicak . Neyse hadi binip gazlayalım. Kaskımı bağladıktan sonra motoru çalıştırdım ve yola koyuldum . Egzozum da akrapovic . Ciğerden bir bağırıyor. Abooovovovvv. Sokak değil, mahalle değil,cadde değil,ilçe değil il inliyor il. Ha bu arada İzmir ' de oturuyorum.

###########################

Kırmızı ışıkta durdum , yanımda bir Seat Leon . Bakın motorcular bilir , bu Leon cular hep kapışma meraklısı . Allah var arabada iyi . Durun bir aragaz çekiyim de kapışalım . Muhahahaaaa.

(Kapışma tam olarak bu ama tek fark oradaki cbr  repsol 600 rr)

Yeşil ışık yandı ve bizde başladık . Beraber gidiyoruz motor birinci viteste . Gazı açtım . Motor bağırıyor bağırıyor ve kesiciye girdi . Vitesi 2 ye attım ve geçtim . Hahaa çok eğlenceliydi . Yalnız 250 lik bir makine olsaydı geçerdi.Ben ilerden döneceğim için  sinyalimi verdim. İki kere korna çalıp selamımı verdikten sonra da yol ayrımına girdim.

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

Sonunda geldim . Yalnız motor nasıl ses çıkarıyorsa herkesin kafası bana döndü. E bende iki aragaz çektim.Hava atalım yani altımızda 600 lük var .Durduktan sonra kaskımı havalı havalı çıkardım ve şirkete girdim . Oha lan baya lüks .Danışmaya yürüdüm de bir kız var sanırsın maaş yetmiyor da burdan çıkınca boya fabrikasına çalışmaya gidiyor.Galiba yıkanmayı unutmuş ,suratı falan hep boya .Yazık .Neyse nazik olalım .

"Merhaba , iş başvurusu için gelmiştim ." dedim. Beni bi süzdü . Ben şok ,siz bim . Tamam sustum. "Yalnız patron burada değil ben sizi yardımcıya yönlendiricem"senin konuşmana ...Neyse Tamam anlamında kafamı salladım . Birkaç kişiyi aradı ve bana gideceğim yeri söyledi .

MOTORCU MU ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin