MM - 4

566 20 0
                                    

-------------------------------------------------------------------------

Dıııt dıııt dıııt dıııt dıı----

Elimle lanet olası alarmı bulmaya çalıyordum. Buldum ve kapattım. Oooov Tanrım bugün Pazartesi . Lanet olsun .

Güne Amerikan dublajla başladım . Umarım bir Türk olarak günü bitirebilirim. Yavaşça yataktan kalkıp hazırlanmaya ve rutinlerimi yapmaya başladım .

Apartmanın kapısını açıp bebeğime baktım . Ahh dün sabah hariç hiç ona bakamamıştım. Özür dilerim tatlım .

Bu Amerikan dublajdan acilen kurtulmam lazım . Kaskı motorun üstüne koyup dış kapıyı açtım . Motoru çalıştırmadan dışarı çıkardım . Kapıyı kapatıp motora bindim . Kaskımı takıp ve motoru çalıştırıp yola koyuldum .

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Hadi be yeşiiilll. Yeşil yandı ve hareket . Beyaz bir arabanın arkasındaydım . Birden fren yaptı . Bende fren yaptım ama malesef lastiğim onun tamponuna değmişti. Ne bende ne onda bir şey vardı . O sırada tekrar önüme baktım ve beyaz aracın önündeki gri aracın sağa döndüğünü gördüm . Bu ufacık kazanın nedeni belli oldu . Sinyalsiz dönüş .

Gri araç hiç durmayıp devam ederken biz sağa çektik .
"İyi misiniz?"
"Teşekkür ederim iyiyim . Siz ?"
"Bende iyiyim . Motorda felan bir şey var mı ? "
"Aaa yok . Lastik sizin tampona değdi . Sizin arabada da bir şey yoksa sorun yok . " arabaya baktı .
"Bende de bir şey yok . Ya ben öyle birden durmak istemedim önüm---"
"Gördüm abi. Önündeki sinyalsiz döndü. O yüzden oldu . E sende de bir şey yoksa burda durmanın bir anlamı yok . Zaten suçlumuz durmadı bile . "
"Aynen . E o zaman hakkını Helal et ."
"Ettim . Sizde hakkınızı helal edin .Dikkatli olun . Hadi Allah ' a emanet "
"Helal olsun . Sende " dedi ve herkes aracına gitti .

(Alpha Motovlog a sevgi ve saygılarımla 😊😊)

Hadi bakalım , bugün de ölmedik. (Çift Silindir , saygılar. )

Şirketin önünde park ettim . İçeri girdim. Bir kaç kişiye selam verdikten sonra masama gidip çalışmaya başladım .

Öğle arası olunca yemeğe indim . Bizim şirkette de motorcu olanlar vardı . Onlarla beraber öğlen yemek yerdik. Can koşarak gelip yanımıza oturdu.
"Haberi duydunuz mu ?"
"Ne haberi ?" dedi Fırat .
"Bizim Melek evleniyormuş. Bu da davetiyesi. " dedi ve masaya zarf koydu . Fırat zarfa bakarken
"Melek kim ?"dedim.
"Bizim bir arkadaşımız. O da motorcudur ve bizim ona bir sözümüz vardı . Bu davetiye de bize onu hatırlatmak için ufak sebep. Düğün 3 gün sonra . Yanii , hazırlık için sadece 3 günümüz var .

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

"HERKES HAZIR MI ?" dedim gruba . Herkes onaylayınca yola koyulduk. Bu 3 günde neler oldu nelere karar verdik kısaca bahsedeyim .

Melek le tanıştım - tanıştık. Melek bir arabacıyla evlendiğinden ve kendisi de motorcu olduğundan düğününde motorcu ve arabacı olacak . Aynı zamanda bu da belli bir şekilde olacak . Yani...

Bizim tayfa Melek le tanıştı . Fırat ve Can da gelince biraz kalabalık olduk. Biz motorcular Full ekipman yani tulumlarımızı , kaskımızı ve eldivenlerimizi giydik. Motorcuları ve gelin tarafını temsil ediyoruz . Gelin de yazlık motorcu eldivenini giydi.

Erkek tarafı yani arabacılar ise takım elbise giyiyor aynı zamanda boyunlarına arabalarının markası asılı bir kolye var . Takım elbisenin ceketinin üstüne kadar uzanıyor. Arabalarının markası da büyük ve herkesin görebileceği şekilde asılı . Ki damat da bu kolyeden takıyor . Damat ve gelinin ortak yanı BMW lerinin olması .

MOTORCU MU ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin