□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Kaç saattir çalışıyorum bilmiyorum ama masa başı iş çok sıkıcı . Bu şirkete girmemin bir numaralı nedeni almanca ve ingilizce biliyor olmam . Toplantılarda tercümanlık , dosya işlerinde de çevirmenlik yapıyorum . Aman ne güzel !!! Yakınmak gibi olmasın işimi çok seviyorum da işte .... herkeste olur ya bıkmışlık sendromu ,ondan var bende de işte .
Saatin kaç olduğuna bakmak için telefonumu elime aldım ki o sırada whatsapp da bir gruba alındığımı gördüm . Hemen girip konuşmalara baktım .
*05......... *
Öğle arası ÇIĞLIK kafede buluşuyoruz .*05.........*
Tamam abi*05.........*
Tamam*05.........*
TamamdırMesaj atmayan bir ben vardım. Zaten konuşmalardan da kimler olduğunu tahmin ettim .
*05.........*
Okay , sure.Bende cevap yazdım ve öğle arasını beklemeye başladım .
-------------------------------------------
Her ne kadar nerede olduğunu bilmesem de navigasyondan bakıp kafenin yerini öğrendim . Kaskı taktım , motora bindim ve yola çıktım . 5 dakikalık bir yolculuğum vardı.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kafenin önüne park edip indim . Kaskı dirseğime geçirip içeri girdim . Etrafa bakınırken onları gördüm ve yanlarına gittim . Hemen yan masadan bir sandalye çekip oturdum . Beni bekliyorlarmış gibi hemen kağıtları masaya bıraktılar.
"Önce sol taraftaki kümeden başlıyoruz . Sumru. Seç ."
Masadaki kağıt kümelerinden Sol taraftakine elimi uzattım ve bir tane kağıt alıp açtım
"Ege "
"Şimdi de sağ taraftan çek ."
"Ayın 7 sindeki davet " ben bunu söyledikten sonra Emir Bey siktir çekti . Duymadığımı sandı ama duydum .
"Hey , plan ne ?" Ege olduğunu anladığım çocuk
"Beraber ayın 7 sindeki açılışa gidiyoruz . Ve bu da demek oluyor ki diğerleri bizi koruyacak ve bizde odasını kurcalayacağız . " Emir Bey diğer eliyle kağıtları toplayıp buluşturdu . Hızla ayağa kalkıp giderken sağ taraftaki çöpe kağıtları atıp hızla kafeden çıktı .
Diğerlerine baktım hepsi önlerine bakıyordu . Ege olduğunu düşündüğüm çocuğa ithafen
"Saat kaçta çıkacağız ?"
"Davet saat sekizde . 7 de çıksak yetişiriz ."
" Tamam o zaman ben kaçtım . "Dedim ve ellerimi
Masaya vurup kaskı alıp kalktım .Dışarı çıkınca Emir Bey in arabasını uzaktan gördüm . Hızlı gidiyordu . Amaan neyse . Kaskı takıp motoru çalıştırdım . Şirkete doğru sürmeye başladım .
●●●●●●●3 Gün Sonra●●●●●●●●●●●●
Üstümü son kez kontrol ettim . Her şey tamam görünüyor . Üstümde siyah kadife yırtmaçlı bir elbise var .
Saçlarım da yukarıdan sıkı bir topuz. Makyajım ağır , yüzümü olabileceği kadar değiştirdim ama sanki doğalmış gibi gösterdim ve ojelerim de siyah. Gümüş tek bant topuklu bir ayakkabı ve parlak gümüş çantam var .Yavaş yavaş aşağı insem iyi olur .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU MU ???
ChickLitHızım artıyor , her şey yanımdan hızlıca geçip gidiyordu. Ya da ben . Yol ben gittikçe daralıyordu. İbrede 220 gördüm. Artıyordu . 3 şeritli yol , yavaş yavaş tek şerit oluyordu sanki. 240 . Yaşamla ölüm arasındaki o çizgiyi hissetmek . Yaşamla öl...