6. bölüm

59 5 0
                                    


-Alev aşağı gel.

Bide emir veriyor ya.

Aşağı inmemle menemen görmem bir oldu.

-Eğer benle barışırsan menemen yiyebilirsin.

-Yok kahvaltı yapmayacağım, dedim ve koltuğa oturdum.

Of ya. Karşımda menemen var ve ben yiyemiyorum ya.

Ateş'de salona geldi ve koltuğa oturdu.

-Alev. Bak biliyorum. Çok kızdın. Kızmakta haklısın. Ama çok özür dilerim. Hadi hıncını bana tokat atarak alabilirsin,  dedi ve gözlerini kapattı.

Yanağına bir öpücük kondurdum. Ateş gözlerini açtı ve elini yanağına götürdüm.

-Yani böyle gözüm kapalıyken öpmene gerek yok. Al buradan da öp,  dedi Ateş ve dudağını gösterdi.

-Sapık.

-Hırsız.

-Serseri.

-Ördek kafalı.

-BMS.

-O ne?

-Beyinsiz ve maymun suratlının kısaltması.

-Hay Allah'ım ya,  dedi ve yemek masasına oturdu.

MENEMEN!

Koşarak Ateş'in karşısına oturdum. Ekmeği kürek yaparak menemene bandırdım.

Oh! Aşkım benim.

-Kızım,  yavaş ol boğulacaksın.

-Bon boğolmam ko,  dedim ağızımdaki yemekle.

-Obur.

(...)

Sonunda Ateşlerin evine dönmüştük. Film seçiyorduk. Ben zombili bir film gösterdim.

Savaş
-Ben zombilerden korkuyorum. Beyin yiyorlar.

-Yani sen güvendesin, dedim.

-Alev! Dedi ve beni kovalamaya başladı. Salonda bir oraya bir buraya koşuyordum.

O sırada Savaş geliyor mu diye arkama baktığımda yere düştüm. Daha doğrusu Ateş'in üstüne. Yerde ve Ateş'in üzerindeydim. Ben bunu bir yerden hatırlıyorum.

Bunları düşünürken kendimi yerde bir çocuk tipli adamın üstünde buldum. Yerdeydik. Hem de bilmediğim bir adamın üstündeydim.

Arkadan duyulan sesle irkildim.

- Hiştt,  hırsız kız dur!!!

Aramızda polisle mesafe vardı. Bir hışımla kalktım ve çocuğu kaldırdım.

-Öhöm öhöm.

Duyulan öksürükle hemen kalktım.

(...)

Evvet. Cüzdanı kaptım. Koşuyorum. Ateşlerin evi biraz uzakta kalsa da oraya kadar koşacağım.

Koşarken yanlışlıkla bir kıza çarptım. Elindeki dondurma gömleğine yapıştı. Tabii ona gömlek denirse.

-Çok özür dilerim.

-Sen bu kıyafetlerin fiyatını biliyor musun?

-Tamam özür diledik ya!

Hırsızım Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin