7. bölüm

53 4 0
                                    

Öyle sıkıntıyla oturuyorduk. Ateş, Su, Savaş, Sema ve ben... Su ve Savaş telefonla ilgileniyordu. Sema ve Ateş sohbet ediyordu. Bende sıkıntıdan patlıyordum.

Ben bunları düşünürken Sema:

-Senin ismin neden Alev? Alevli bir gecede olduğun için mi? , dedi ve güldü.

Sema'nın bu lafı üzerine herkes bize dönmüştü.

-Bana sataşanların kül olacağını belirtmek için. DİKKAT! YAKARIM!!!

Salonda bir 'ov' sesi yükseldi. Ateş'e baktığımda gülüyordu. Gözleri hafif kısılmıştı.

Tatlı serserimmm beni- ne diyorum ben ya.

################################

Sonunda film izlemeye karar vermiştik. Komedi filmi olduğundan ben ve Sema çay yapmaya gittik.

Sema:

-Ateşinkini ben götürüceğim tatlım.

O tatlımı alıp kıvırıp götüne sokmak vardı da neyse...

Çayları koydum. Yanına şeker kutusunu ekledim. Sonra şekerleri yanlış atmayayım da.

Salona geçtim ve çayları sırayla verdim. Ateş:

-Benimki nerede Alev?

Tam ağızımı açacakken Sema'nın sesi duyuldu:

-Bende senin çayın aşkım. İki tane şekerini de attım.

-1-Ateş çayı şekersiz içer. 2- Aşkımlı cicimli sözlerden hoşlanmaz. 3- Bunları anladıysan konuşma, sus!, dedim ve göz kırptım.

Ateş' in şekerli bardağını aldım ve yenisini koydum. Tepsiye yerleştirip Ateş'e ikram ediyordum ki göğüslerim tişörtün yakasından ortaya çıktı. Sütyenim ise siyahtı.

Ateş'den:

Filim izleyecektik. Sema ve Alev çay koymaya gitmişti. Alevler Sema arasında gidip geliyorum. Birini vücudu birinin davranışları hoşuma gidiyor.

Ben bunları düşünürken Alev gelmişti. Benim çayımı vermemişti:

-Benimki nerede Alev?

Tam ağızını açtı ki Sema'nın sesi duyuldu.

-Bende senin çayın aşkım. İki tane şekerini de attım.

Alev hemen sözü aldı.

-1-Ateş çayı şekersiz içer. 2- Aşkımlı cicimli sözlerden hoşlanmaz. 3- Bunları anladıysan konuşma, sus!, dedi ve göz kırptı.

Bu kız beni bir kaç haftada çözmüştü. Bu hoşuma gitti.

Sonra gitti ve çayımı değiştirdi. Tam veriyordu ki yakası açıldı. Bütün göğüsler ve sütyen neredeyse komple gözüküyordu.

Rahatsız olduğu belliydi. Başka bir kız yada Sema olsa orada öylece beklerdi.

Hemen tişörtünü tuttum ve göğüslerini kapattım. Utanmıştı. Ellerim sadece boğazına değdiği için pek bir şey demedi ve koltuğa oturuyordu.

################################

Filimin yarısında ara vermiştik. Su tuvalete gitmişti. Savaş hava almaya çıkmıştı. Sema da yiyecek tabaklarını mutfağa götürüyordu. Biraz Akev'i gıcım edelim bakalım.

-Beni çok iyi tanıyorsun.

-Ne? Anlamadım?

-Benim diyorum çayı şekersiz içtiğimi biliyorsun. Beni çok seviyor olmalısın, dedim egoyla.

Alev gözlerinden alev saçıyordu.

-Hayır. Sana özel değil. Savaşınkini bilirim.

-O zaman söyle bakalım. Savaş çayı nasıl içer?

-Im. Şekersiz.

-Yok.

-Bir şeker?

-Hayır.

-İki şeker?

-Atma.

-Üç şeker?

-Çık, çık.

-Oha, ya üçden fazla şekerle çay mı içilir?

-Demekki neymiş? Çayı nasıl içtiğimi biliyormuşsun. Ve beni seviyormuşsun.

-Yok artık, diyerek ayağa kalktı ve mutfağa gitti.

₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺

Filim bitmişti. Öylece oturuyorduk. Birden konu açıldı ve yeteneklerimizden konuşmaya başladık. Oradan resim yarışmasına bağladı Sema. Alevde ben resim çok iyi çizerim, hayal gücüm yüksektir diyince ortalık karıştı. Sema:

-O zaman yarışmada ödül alan Ateşle yemeğe çıkacak.

-Olur, dedi Alev.

Bildiğin benim için kavga ediyorlardı.

Açıkçası Alev' in kazanmasını isterdim. Onunla daha iyi sohbet edilir. Başka bir anlam çıkarmayın yani canım.

Aşk konulu bu yarışmada kimin kazanacağını çok merak ediyorum.

Alev'den:

Hıh! Aşkmış. Aşk benim işim canım. Ben bunları düşünürken saat 10 buçuk olmuştu. Hemen gidip yattım.

(...)

Bikinimi giydim. ( medya)Ateş bana yüzme öğretecekti. Üstüne şeffaf cesetlerden giydim. Havuzun önüne gelmiştim. Ateş henüz inmemişti. Havuzun önünde beklemeye başladım.

- Hırsız.

Ateş'in sesini duymamla arkamı döndüm. Ateş beni baştan aşağı süzdü.

-Şey... Hadi A..lev, havuza girgirelim, dedi Ateş.

Suya atladı.

-Hadi gelsene.

-Yok.

-Neden?

-Çok açık. Arkanı dön.

-Sonra tekrar görücem ne farkı var? , dedi ve kollarını havuzun kenarına koydu.

-Ateş, arkanı dön dedim!

Benim bunu dememle oflayarak arkasını döndü. Bakmadığından emin olup bikininin üstündekini çıkardım.

-Dönebilirsin.

Döndü ve bana bakmaya başladı.

-Eeee? Ne oldu?, dedim.

-Kızım sen şaka mısın? Atlasana.

-Yok ben giremem.

-Sen bilirsin. Ama Sema yüzme biliyor. Haberin olsun.

-Ne! , dedim. Sinirlenmiştim. Hemen havuza atladım.

Ateş'den:

Benim Sema demekle suya atladı. Hala çıkmamıştı. Ne oluyordu?

-A...teş.... Yardım...e...t.

Ne?! Alev boğuluyordu. Hemen başımı suya soktum. Belinden tuttum ve sıkıca sarıldım. Alev rahatlamış olacak ki nefesi düzene girdi.

Şu anda bildiğin Alev bana sıkıca sarılmıştı. Ve havuzdaydık. Kokusu her kızınki gibiydi. Dudakları Semakinden inceydi. Hatta baya inceydi. Fakat davranışları onu özel kılıyordu.

Aşırı güzel değildi. Sarışın değildi. Ama benim için özeldi.

-Ateş aşkım! Ne yapıyorsunuz siz?hişt kız bırak sevgilimi, dedi daha yeni bahçeden giren Sema.

-Sana ne? , dedi Alev dahada sıkı sarılarak.

-Ah,  kızım çok sıkı sarılma bak,  dedim.

Sudenazalbayraak'a çok teşekkür ediyorum.💓💓💓

Hırsızım Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin