Finale son 4 bölüm🤚
Bu bölümde her karakterin olayları ayrı ayrı anlatıldı.
Sırasıyla;Krystal, Myungsoo,Hyun Shik, Hyun Woo, Baekhyun,Jiyeon
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
Krystal
21.30Masanın diğer ucunda oturan biricik kocama baktım. Son zamanlarda iyice iştahsız olmuştu. Çatalını tabağında bir ileri bir geri götürüyor, gözlerini bir an olsun bana çevirmiyordu.
Önümdeki şaraptan bir yudum aldım ve sakince bardağı masaya yerleştirdim ve yüksek sesle öksürdüm. Fakat dikkatini çekmemişti.
"Yemeği beğenmedin mi canım?"
Başını kaldırdı gözünden bir anlığına da olsa tiksinti ifadesi gördüm ve tekrar yemeğine odaklandı.
Resmen kahkaha atacaktım. O lanet kız kardeşim- ki kardeş değiliz.- yüzünden bana bakmıyordu bile.
Evliliğimizin ilk ayı güzeldi yani benimle beraber olmak istemediğini açıkça bilsem de bana bağırmıyor, tiksinerek bakmıyor, duvarlara birşeyler fırlatmıyordu o zamanlar.
Fakat hastalık ilerledikçe bir çok iyi, bir çok kötü oluyordu ve ben artık dayanamıyordum.
Dikkatini çekmek için jiyeondan bahsettim.
"Acaba jiyeonu arasam mı?"
Anında gözleri beni buldu ve o mutluluğu yüzüne ulaştı.
"Neden arayacaksın ki?"
İsteksiz gibi görünse de içinden haykırdığını biliyordum.
" Dün bir adam, annemlerin evine bir demet çiçek göndermiş."
Çatalımı yavaşça bıraktım ve duruşumu dikleştirdim.
Yüzümde alaycı bir gülümseme varken Myungsoo'nun ne tepki vereceğini merak ediyordum.
"Jiyeonun bir zamanlar bir erkek arkadaşı vardı -pardon erkek arkadaş demişim-yani babam yaşında bir adamdı. Bize ilk geldiği zamanlardan beri hep o adamla takılıyordu."
Bir keresinde televizyonda doğal bir barajın yıkılmasını izlemiştim. Ağaçlarla çevrili olağanüstü bir nehir manzarası gördüğümü hatırlıyordum. Birden ağaçlar yok oluyordu; nehir kenarının göçmesiyle hepsi içine çekilmişti. Kızgın bir su dalgası köşeye çarparak, yolundaki her şeyi söküp götürmüştü. Aniydi, şiddetliydi.Myungsoo'nun gözlerinde barajın çöktüğünü gördüm.
Myungsoo cevap vermeyince konuşmaya devam ettim.
"Aslında Hyun Shik ile çok fazla ortak noktaları var sonuçta ikiside zamanında-
Cümlenin devam ettiremeden masada sert bir darbe hissetim.
Hızla masadan kalktı.
"Benim iştahım kaçtı uyuyacağım."
"Hiç iştahın yoktu ki zaten."
O gittikten sonra düşündüm.
Biz eskiden böyle değildik.
Beni gerçekten seviyordu.
Bir zamanlar gerçekten mutluyduk ama jiyeon geldiğinden beri o kadar kötü şeyler oluyordu ki eski güzel zamanları unutmuştum bile.
Öfke içimi kapladı. Ellerim titredi. Kalbimdeki o koca yumruk bana şuan herşeyi yaptırabilirdi.
Masadan kalktım ilerleyecekken topuklularım üzerinde döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamam[2]
Historia CortaUnutamam Kitabının 2. kitabıdır. Myungsoo Krystal ile evlenmiştir. Jiyeon ve park hyung Shik arasında birşeyler olmaya başlar. baekhyun İtalya'dan henüz dönmemişdir. Geldiğinde onu bir sürpriz beklemektedir.