¶9.Bölüm¶Sona Geldik¶

42 12 13
                                    

#Ciddi anlamda sona geldik. Diğer bölüm final. Bu bölümden itibaren birçok karakterime veda ediyorum.🥀

////////////////////////////////////////////////

Hyun Woo yerden kalkacak gücü sonunda kendinde bulduğunda koşmaya başladı.

Bayan No Eul gideceği sırada SEO onun kolundan tutu.

"Jiyeon senin kızın. Şuan onun daha çok ihtiyacı var."

Bayan No Eul umursamadan Hyun Woo'nun peşinden koşarak bağırmaya başladı.

"Hyun Woo sen benim oğlumsun!"

Hyun Shik ellerini yüzünden çekti. Ve gözlerini açtığında ilk gördüğü , dizlerinin üzerine çökmüş , yıkılmış bir jiyeondu.

SEO ve o aynı anda jiyeonun yanına gittiler.

"Ben yaptım! Benim yüzümden. Eğer ben bu kadar merak etmeseydim Hyun Woo..."

SEO hızla jiyeona sarıldı ve sırtını sıvazladı fakat çok geçti jiyeon ağlamaya başlamıştı bile.

"Onun bir anneye daha çok ihtiyacı var."

//////////////////////////////////////////

"Krystal sen hamile olamazsın çünkü sende dış gebelik var. Geçtiğimiz yıl hamileydin ve benimle evlenmek gibi bir düşüncen yoktu bebeği aldırmak istiyordun fakat doktorlar zaten sana o bebeğin doğurmanın mümkün olmadığını söylediler. Çok geçmeden bebeği kaybettin ve bir daha asla hamile kalamayacağını öğrendin."

Krystal tüm öfkesiyle Myungsoo'ya doğru yürüdü ve onu yumruklamaya başladı.

"O bizim bebeğimizdi ve sende bilmiyormuş gibi mi davrandın!"

Myungsoo Krystal'in kollarını sıkıca tutu ve  hiddetle bağırdı.

"O bebeği istemiyordun! Sen anne olamazsın! Kendini o kadar çok seviyorsun ki bir başkasının benim gözümde değerlenmesini istemiyorsun. O yüzden sen anne olamazsın!"

Krystal kavga etmekten vazgeçti ve yatağın hemen önünde oturdu ve ağlamaya başladı.

Myungsoo yatağa doğru eğildiğinde krystal ona sarılmaya hazırdı ki myungsoo yatağın altından büyük bir valiz çıkarttı. O sırada krystal konuşmaya başladı.

"Kafasında binlerce kişiyi konuşturan bir adamla evlenerek en büyük aptalığı yaptım. Söylesene myung şuan kafanda hangi aptal konuşuyor."

Myungsoo ona bakma nezaketinde bile bulunmayarak bir cevap verdi.

"Sen. Kafamdaki deli sürtük olan sen konuşuyorsun."

Açık olan dolabına yöneldi ve askıları çıkartmadan kıyafetlerin hepsini bavuluna koydu. Ve hızla fermuarını kapattı.

"Mahkemede görüşürüz!"

Myungsoo odadan çıkarken krystal tüm öfkesini kustu.

"Göreceksin! Benden asla boşanamayacağını anlayacaksın!"

Ve krystal evdeki herşeyi yere fırlatmaya başladı.

///////////////////////////////////////////

21.00

Çatıda bir başına oturan jiyeonun yanına Hyun Shik gitti.

Tam yanına oturdu ve elindeki birayı ona uzattı.

"Senin daha çok ihtiyacın var."

Diyerek gülümsedi. Jiyeon birayı almak için Hyun shik ile göz göze geldi.  Kızarmış gözler ve her an ağlamaya hazır bir yüz gördü Hyun Shik.

Unutamam[2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin