¶8.Bölüm¶Annem Kim?¶

52 14 59
                                    

#Bu bölüm ısrarla ve ısrarla neden aile ilişkileri yazılmıyor denen Esra'ya adanmıştır.

Myungsoo şarkı söylemek için sahneye çıktı.

Baekhyun, ji Eun'un ellerini nazikçe tuttu ve onu kendine çevirdi.

"Biz şimdi evlendik değil mi?"

Ji Eun gözlerine yansıyacak kadar gülümsedi ve elindeki yüzüğü gösterdi.

"Evlendik."

Baekhyun yüzünü Ji Eun'un boynuna gömdü. Ve orada küçük kahkahalar atmaya başladı.

"Şuan o kadar mutluyum ki."

Myungsoo'nun şarkıya başlamasıyla , dans etmeye başladılar.

/////////////////////////////////////////////////////////

Şarkı bittikten sonra sahneye jiyeon çıktı. Mikrofonu eline alırken etrafı izledi ve karşısında oturan arkadaşını gördü ve ona gülümsedi.

"Ji Eun karşımızdaki evde oturmaya başladığında 'ah işte tehlike başlıyor' dedim."

Bunu söylediğinde herkes gülümseyerek dikkatini jiyeona verdi.

"Küçük tehlikeli kız geri dönmüştü. Ve ortalık fena kızışacağa benziyordu. Sonra bir gün onu bahçede Hyun Woo'ya şöyle söylerken duydum 'üzgünüm ama benim sevgilim var'"

Jiyeon bunu söylerken tedirgince tek kaşını kaldırdı. Olayları yeniden yaşıyor gibi anlatıyordu.

"Sonra hepimizin kafasında şu soru oluştu 'Kim bu çocuk?' myungsoo onun bir serseri ve gıcık biri olduğunu düşündü ama baek ile tanıştığımızda..."

İşaret parmağıyla baeki gösterdi. Baek kahkaha patlattı.
Karısının kulağına "bu çok utanç verici" diyordu.

"Evet gördüğünüz gibi hiçte öyle biri değil. Kısa kesmek gerekirse onlar mükemmel ve o kadar güzeller ki insanların onları kıskanmaması için bir sebeb yok. Ve ben yine olsa yine gelinlik için kamp kurar, düğün hazırlıkları için elimden geleni yaparım. Sizleri seviyorum çocuklar. Çok mutlu olun. Ji Eun ve baek'e"

Diyerek elindeki kadehi havaya kaldırdı. Masadaki herkes kadehlerini kaldırdı ve tekrar ettiler.

"Ji Eun ve baek'e"

Jiyeonun konuşurken gözleri dolmuştu. Herkesten büyük bir alkış tufanı koptu.

Ellerinin tersiyle gözünü sildi ve kürsüden inerek yanlarına gitti. Tekrar onları öptü.

Sıra Hyun Woo'ya gelmişti.

Kravatını düzeltti ve bir kez öksürdükten sonra konuşmaya başladı.

"Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki şuan bir sevgilim var lütfen yanlış anlaşılmasın."

Diyerek sevgilisine göz kırptı.

"Ihmm. Sanırım ben ona aşıkken kendimi fazla kaptırmıştım. Rakibimi görmezlikten geliyordum. Ve onu her gördüğümde 7 yaşındaki Ji Eun'un bana 'seninle evleneceğim Hyun Woo' demesi aklıma geliyordu. Kendimi baya kaptırmıştım ve evet bana bir evlilik sözü var."

Unutamam[2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin