Bab 3*

29 3 0
                                    

     Ini...diorang!

    "Apa kau nak,Afiq?!"tanya Akim dalam nada marah.Aku yang takut terus menyorok belakang Akim.Takut doh.

      Yelah..aku ada langgar dan tengking dia.Afiq cuma senyum jahat kat aku.Woah!Seram siak!!

    "Heh..pagi tadi bukan main brave. Bila Akim ada nak takut pulak?"tanya Afiq lalu cuba meluru ke arah aku tapi dihalang Nazmi.

      "Aku tak takut."kata aku berani lalu menolak Afiq ke belakang.Kawan dia lagi dua orang pandang aku penuh jahat.

      "Apa?Nak lawan?!"kata aku sambil jeling tajam.Diorang yang lain ternganga tengok aku.

     Afiq bangun lalu tolak aku ke belakang dan aku disambut Ezad.
   
     "Kalau kau berani..lepas sekolah esok kita lawan.!"tengking Afiq sambil tinggalkan kami.

     Huh!Aku tak cakap apa lagi."Jomlah,korang"ajak aku.

   "Mia...serius ah kau nak lawan dia esok?"tanya Arul.Aku cuma membisu."Haah"jawab aku.

     "Kau tak kenal siapa diorang,kan?"soal Nazmi.Aku terdiam."Diorang dulu kumpulan paling ditakuti kat sekolah.Buli oranglah..dan macam macam lagi.Pastu,kitorang dapat idea untuk hentikan diorang.Kitorang tubuhkan group sendiri.Sekarang,The Princx tak dapat lawan kitorang."terang Nazmi

      "Aku tak kesah"jawab aku blur. Diorang terdiam.

    Di rumah...

  Iphone milik aku berbunyi.Ada orang add aku dalam group..

    'The SwagCool Boys?'

  The SwagCool Boys

   NazmiNaim
Hai,guys!Buat apa tu?

  HakimAkim
Ehem..not all 'guys'Mia ada dalam ni.

  You
Macam mana aku boleh sesat kat sini?And..thanks Akim ingatkan beruk ni yang aku girl

  HakimAkim
Welcome :)

  FakrulArul
Kau kata kitorang beruk?

  AizatEzad
Mia,kau ni jahatlah panggil kitorang beruk!

   You
Guys..korang tak jawab soalan aku lagi..

    NazmiNaim
Oh..Akim add kau.Maknanya you are our new gang now!Welcome.

AkimHakim>>off
NazmiNaim>>off
AizatEzad>>off
FakrulArul>>off
You>>off

    Ni mesti dah gile..Aku kan perempuan?Aku buat keputusan untuk mandi dan solat zohor.Pastu,golek atas katil.

   Hm..aku boleh ke lawan dia esok?Korang rasa?Ya...

     Puas golek atas katil,aku tertidur.Hm..indahnya mimpi.

Esoknya di sekolah...

     "Woi,Mia!"pekik seseorang.Aku tau dia sape.Dia ni..

   Afiq.

     "Apa kau nak?"tanyaku berani."Ingat balik ni.."pesan Afiq lalu pergi dari sini.

     Aku rasa ada orang pegang bahu aku.Bila aku pusing,muka aku bertukar menjadi 'meh'.

     Yelah..nak buat apa exited  dengan diorang?"Mia,kitorang nak tolong kau waktu balik ni.."

     "Hmm... Thanks." jawab aku sambil tersenyum.

MIA ADDRIANAWhere stories live. Discover now