MYSTERY THE DOLL S3
BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 6"KAU ANAK TIDAK GUNA ! KALAU MAMA KAU MASIH HIDUP SUDAH KAU KENA KASIH MATI!". Kata roh yang menyerupai Melbin .
Roy - Baaa, paa maafkan saya , bukan saya sengaja mau kurung baa...
"Sudah !! jangan banyak alasan sana ! bagus saya makan kau hidup²!! Kata yang menyerupai Melbin .
Terus wajah bertukar jadi buruk dan dan darah banyak mengalir dibahagian mata , ulat melompat keluar dari mata dan telinga , lampu tandas buka tutup saja , Roy menjerit dan dia letak kan tangan dimuka mengelak daripada dicakar muka .
Seluar Roy yang paras lutut belum dipakai sekali roh yang menyerupai Melbin terpandang bahagian kemaluan roh itu ketawa dengan kuat ."HAHAHAHAHAHAHA !Haha ! " aku fikirkan besar Roy rupanya tidak cukup makan kemaluan mu hahaha !!!" Terus Roh itu bertukar menjadi Yenyen .
Roy - Saitan ! Lain kali kau jangan buat begitu ! Keluar kau dari sini !
Cepat² Roy menutup kemaluan dia dengan tangan sebab takut ternampak oleh si Yenyen yang menyamar jadi Melbin bapa dia .
Yenyen - Haha , maafkan saya Roy .
Terus si Yenyen keluar dari tu tandas , cepat² si Roy cuci punggung dan pam tu lubang tandas dia keluar tandas dengan muka merah ,nampak betul muka dia marah dan malu sebab si Yenyen menyamar jadi si Melbin sampai dia ternampak kemaluan .
Roy terus membaca ayat² supaya roh Yenyen terasa seperti dibakar ."Panas !! Panass ! Roy saya minta maaf Roy ".
Roy - Kau mau buat lagi !!??
Roy baca ayat supaya menyiksa roh Yenyen , sampai Yenyen terapung² .
Yenyen - Roy maafkan saya , argg ! Panass.! Roy sakit Roy lepas kan saya ! ya tidak buat lagi ya ya !!!
Kulit Yenyen mula bertukar seperti dibakar dan menjadi buruk disebabkan bacaan ayat si Roy baca .
Tidak lama tu Kelvince dan Jen balik , dorang hairan kenapa rumah seperti meriah ramai orang , cepat² si Roy kasih lepas terus si Yenyen dan berhenti membaca ayat untuk kasih siksa si Yenyen , Cepat si Yenyen bertukar wajah dia walaupun roh sebenar dia sudah mula terbakat sikit dan makin buruk .
Roy - Kenapa kau tidak bagitahu yang dorang ni keluar ?
Yenyen - Perlukan ??
Yenyen jeling si Roy lepas tu dia buka pintu rumah , lepas tu dia tengok saja si Kelvince tapi si Jen terus marah dia .
Jen - Kalau mau kerja sini lagi , jangan tengok laki orang !
Si jen jeling lepas tu dia langgar dengan sengaja bahu si Yenyen .
Kelvince - Siapa nama kau tu ? lupa saya mau tanya .
Yenyen - Panggil saja ...
Roy - Silama nama dia .
Kelvince - Muka cantik tapi nama hmm ,it's okey lah , by the way Roy u jumpa dia dimana ?
Roy - Dulu dia ni pelacur , susah betul hidup dia sebab tu saya ambil dia berkerja sini.
Tajam mata si Yenyen tengok kearah Roy , tapi dia tidak berani buat apa² sebab kalau bertidak jahat nanti Melbin yang kena terima atas perbuatan dia ,dalam hati Yenyen "Kau tunggu Malam jumaat ni Roy , aku akan lepas kan Melbin dan Baby , kemudian kau akan aku kerjakan".
Kelvince - Ohh , jadi kau sama dia pernah ??
Terus Yenyen masuk dapur lepas tu baru dia menghilang kan diri , sebab dia sakit hati dan berasa marah bila digelar seorang pelacur sedangkan dia mati pun dirogol dan dibunuh dengan kejam , apakan lagi jual diri dan menjadi pelacur jauh sangat .
Roy - Tidak pernah , mungkin sama kau pernah .
Bingung terus si Kelvince bila si Roy cakap pasal perkara tu dia sama silama bersama ??? Tidak mungkin mimpi tu adalah benar .
Roy terus menepuk² bahu Kelvince dan sambil berlalu pergi , dia tau apa yang Kelvince fikirkan .
Si Jen pula baring² dibilik dia rasa dia rindu betul anak² dia , macam dia mau pulang kerumah dia selama sebulan untuk melepaskan rindu .Kelvince - Sayang ??
Jen tengok si Kelvince sambil tunggu apa yang suami dia mau .
Jen - Kenapa ?
Kelvince duduk diatas katil sambil gengam tangan Jen .
Kelvince - Saya rasa rumah ni ada yang tidak kena ,kalau lah dadi ada dan granny , mesti rumah ini takan sunyi .
Jen terus mengurut bahu Kelvince , dari bahu sampai dikepala dia urut , dia menarik Kelvince untuk baring bersama , baru saja mahu buka baju Kelvince terus pintu tandas terbuka .
Kuakkkk (pintu terbuka)
Jen - Dear bercakap dengan siapa ??
Kelvince terkejut sambil tengok katil , tiada siapa² disana melain kan dia seorang .
Kelvince - Sayang , ta, tadi , saya nampak sayang disini kenapa ???
Jen - Tadi saya dalam tandas mandi , tidak nampak saya pakai tuala ??
Jen mau dekat sama si Kelvince tapi cepat² Kelvince pegang tangan Jen dan melepaskan dengan kuat sebab dia takut yang itu bukan Jen lagi .
Jen - Apa kena dengan kau ni Dear!!
Kelvince - Kau Jen atau hantu ???
Sambil si Kelvince tunjuk2 muka si Jen , si Roy yang dengar dari bawa pertengkaran dorang , dia senyum dengan gembira sekali ,bila Kelvince dan Jen bergaduh besar .
Jen - Saya bini kau !!! Jen Saya Jen !!!
Terus Jen cubit laki dia dengan kuat² .
Kelvince - Sakit lahh !!
Jen - Siapa suruh dear tidak percaya saya ! ishh benci .
Kelvince - Sayang saya rasa rumah ni ada yang tidak kena .
Jen - Dari hari tu lagi , tapi Dear tidak percaya saya .
Kelvince - Saya rasa rumah ini tidak selamat ,kena kasih doa dulu mungkin si Yenyen datang cari dadi balik kan ?
Jen - Mungkin juga ,.dear saya rasa roy tu ada niat tidak bagus .
Kelvince - Mungkin perasaan kita saja ,kita tengok dan lihat sajalah ahh .
Lepas tu si Kelvince masuk tandas pergi mandi , si Jen pergi pakai baju kemudian dia turun tengok TV .
Bersambung...