MYSTERY THE DOLL S3 7

178 8 0
                                    

MYSTERY THE DOLL S3
BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 7

Selepas si Kelvince keluar dari kamar mandi satu perempuan muncul seperti patung didepan dia , dan menangis .

Kelvince - Silama ??

Perempuan tersebut masih tunduk dan menangis , Kelvince cuba berani kan diri untuk menyentuh bahu perempuan tersebut dan menegur , apabila Kelvince memegang bahu, wanita tersebut hilang seperti asap yang mula pudar , kemudian wanita itu muncul lagi diatas katil sambil menangis , Kelvince yang mula rasa seram sejuk bulu roma berdiri , kemudian dia cuba jalan perlahan² kearah katil dan menyentuh bahagian kaki wanita tersebut .

Tangan Kelvince bergegar ketakutan sambil menyentuh bahagian betis wanita itu , apabila Kelvince menyentuh bahagian betis terus wanita tersebut memandang Kelvince dengan mata yang merah airmata berdarah , kaki yang buruk dan berulat kemudian ,kepala dia berpusing berkali² sampai lah kepala tu perempuan terputus dan terpelanting ditangan Kelvince , Kelvince menjerit sedikit dan dia pegang kepala wanita itu dia pegang dan buang balik diatas katil , Kelvince terus berlari dan keluar dari bilik memanggil² Jen dan Roy .

Kelvince - Royyy ! Jenn ! Royy !!

Sampai terjatuh si Kelvince sebab berlari , pintu bilik tertutup dengan kuat , dan keadaan rumah menjadi sunyi tiba2 .

Kelvince - Royy , Jen mana kamu ? Royyy Jen ??

Kelvince tengok kiri dan kanan , atas dan sekeliling , tiada siapa dirumah dinding menjadi buruk , dan prabot semua tiada , Kelvince belari setiap bilik dan mencari² Jen dan Roy .

"Jen !!! " Roy "!! Mana kamurang ni ! Apa semua ni !".

Wanita itu berdiri didepan Kelvince dan tunjuk kearah Kelvince , kaki tidak sampai dilantai dan pakaiannya yang buruk dipenuhi darah , wanita itu seperti mengandung .

Tooo, Tooo ,longgg , saya ! HAHAHAHAA!

Kelvince - Apa kau mau !! Apa kau mau dari saya !!

Kelvince berlari lagi dan kaki dia nikali tidak dapat bergerak , dan kemudian seluruh badan dia tidak dapat bergerak juga hanya mata saja dapat bergerak kekiri kanan dan atas bawah,wanita itu terus melanggar Kelvince kemudian Kelvince menutup mata , tapi dia tidak rasa apa² pun .

Pranggg !! Prangg dubbs !

Cepat² Kelvince membuka mata dia ,dalam hati dia "Kenapa bunyi bising?"

Sekali dia buka mata , dan dia jalan tengok kearah tempat bunyi tersebut , kemudian dia ternampak Roy dan seorang perempuan mengandung dalam 6bulan macam tu ,Kelvince menegur Roy tapi si Roy seolah2 tidak dengar kemudian Roy terus menampar muka perempuan itu .

Pap !!! Sambil roy tampar dan menarik rambut wanita itu .

Roy - Berapa kali aku cakap !! Gugur kan anak ini !!! supaya kita tidak ada masalah !!

GG - Roy ! maafkan i , anak kita tidak bersalah , argg ! Sakit Roy maafkan saya , jangan bunuh anak kita .

Dubbbsss ! Roy tendang lagi perut wanita itu , kemudian dia pijak lagi kepala si GG .

GG - Roy !! Darah ! kau pembunuhh !! pembunuhh !!!

Roy - Ya ! saya memang pembunuh ! saya tidak pernah mencintai kau , dan kau ini hanya lah tempat saya memuaskan nafsu .

Puihhh !!! Tidak guna punya jantan !

Roy - Apa kau cakap !! cakap sekali lagi !!

Arggg !

Si Roy tendang lagi perut wanita itu sampai banyak keluar darah si celah2 kangkang kaki ,kelvince melarang tapi dia tidak dapat menyentuh atau pun menolong wanita tersebut.

Kelvince - Royy !! Sudahh sudah !

Terus Roy membalik pasu kearah wanita tersebut dan terkena dikepala , wanita itu pun pengsan , bila GG sedar dia diikat dan dibaringkan diatas meja makan rumah wanita itu, dan Roy keluar kan sebilah pisau untuk membelah perut wanita itu .

Roy - Anak ini akan memahami kita , biarlah dia tidak wujud didunia ini .

GG - Roy , please , jangan Roy ini anak kita !!!

Terus Roy mencucuk perut wanita itu dengan pisau , dan koyak kan sehingga GG dan bayi tersebut kehilangan nyawa ,sebelum GG melafaskan nafas terakhir GG berkata .

"Walaupun kau mati sekali pun Roy dan menjadi hantu berkeliaran cinta dan dendam ini tak akan pudar selagi kau tidak meminta maaf dan bersama he he ".

Roy terus kelar leher GG .

Terus GG melafaskan nafas terakhirnya , Tubuh badan GG dipotong² kecil  dan tulang dikasih sinsor supaya menjadi kecil² ,barulah dia kasih masuk dipelastik  .dan ditanam disebuah pasu bunga antik yang besar dan Roy menanam pokok limau yang sedia berbuah , Roy sebelum tu meletakkan perfume didalam tanah.

Kelvince yang melihat dia terduduk dan menangis teresak² dilantai tiba² tangan hangat menyentuh bahu Kelvince .

"Dear ???"

Kelvince - Jen Jen , Roy , Roy !!

Roy - Ada apa ni ???

Kelvince terus lap airmata dia .

Kelvince - Roy , apa telah kau lakukan ??

Roy - Apa !!!

Kelvince - Kau telah membunuh teman wanita kau sendiri demi kepentingan .

Roy terus konon berlutut dan meminta maaf atas kesalahan dia , terus Kelvince memeluk Roy .

Kelvince - Lebih baik kau serahkan diri Roy .

Jen - Betul apa yang si Kelvince cakap , kau kena serah diri dan bagitahu polis kau kubur teman wanita kau dimana .

Roy - Saya akan serahkan diri ,tapi bagi saya masa okey ?

Kelvince terus memeluk Roy dengan erat tiba² Roy menikam Kelvince dengan pisau .

"Dearrrrrrr"!.Roy apa kau buat ni !!

Kelvince - Roy ?? sampai hati kau !

Terus muncul Roh si Yenyen dan yenyen marah , dia mencakar² muka Roy dan sampai mulut Roy tidak dapat berucap sepatah ayat pun , Yenyen tidak berhenti2 mencakar muka Roy , sampailah Roy lemah .

Jen terkejut bila nampak si Yenyen menyerang Roy dengan ganas tanpa berhenti ,sampai si Roy tidak sedarkan diri , cepat2 Jen telefon polis dan polis telefon ambulance , Kelvince dikejarkan kehospital kerana pendarahan yang banyak , Jen pula urus segala hal pasal dirumah dan pasal Roy , Jen tidak menceritakan keadaan sebenar kepada polis dia hanya ceritakan hal yang berlaku sebentar tadi .

Kalau dia ceritakan hal berkaitan GG polis pasti ketawa sebab hantu yang cerita kan , kemudian Roy dimasukkan kepenjara .

Yenyen berjumpa dengan Jen sebelum Jen pergi melawat Kelvince dihospital .

Yenyen - Jen ? Saya bukan datang untuk balas dendam sebab dahulu dendam saya sudah terbalas , Roy memanggil saya untuk kucar kacirkan keadaan kamu , dan tolong bebaskan Melbin dan Baby didalam bilik Roy , mereka ada didalam botol terletak didalam bilik .

Jen - Aku tidak percaya kan kamu !!

Yenyen - Kalau gitu , mari ikut aku kebilik Roy tapi saya tidak dapat masuk sebab Roy ada letak azimat roh dilarang masuk.

Jen - Okey !! Saya akan tengok .

Jadi dorang pun pergilah tengok , sampai dibilik si Roy si Jen saja masuk , si Yenyen tunggu didepan pintu saja sebab dia tidak mau lagi terbuang jauh pergi belakang macam tu hari , sekali si Jen masuk dia terkejut dengan keadaaan bilik si Roy yang penuh dengan benda syirik , gambar sekeluarga diletakkan didalam satu balang bersama bawang , dan alat² pemujaan .

Bersambung ..

MYSTERY THE DOLL S3Where stories live. Discover now