<4>Õhtusöök kahele

76 7 2
                                    

Nägin unes, kuidas Matthew vaatas minu poole. Ta pakkus mulle oma kätt, lausudes:"Tule minuga"

Matthewi kõrvale tekkis veel keegi, see keegi lükkas Matthewi pikali ja vaatas teda vihaselt. Ta hakkas teda lööma. Ärkasin järsku üles

Naersin endamisi:"Mida veel? Nüüd näen teda veel unes ka."

Pesin hambad ära, tegin meigi, panin riided selga ja läksin alla sööma.

Läksin õue. Hakkasin autot käima panema. Aga justkui paugu pealt see enam käima ei läinud. Proovisin uuesti ja uuesti, tulutult, hakkasin juba vaikselt närvi minema. Proovisin enam kui 15 korda, andsin alla. Võtsin vihaselt kõrvalistmelt kotti ja hakkasin tuppa tagasi minema.

Kuulsin kuidas keegi hüüdis mu nime. Vaatasin taha, see oli Chris.

"Tuled minuga?" Hüüdis kutt

"Mis mul muud üle jääb," hüüdsin ma poisile vastu ja kõndisin autoni. Kohe kui autosse istusin hakkas Chris pärima.

"Noh, mis sa siis eile tegid ka?"

"Midagi erilist"

"Aga, miks sul Milly kell kaks öösel eile külas oli?"

Naeratasin:"Sa igavene pervert! Kust sa teadsid üldse?"

"Emm, Milly auto oli su maja ees" vastas kutt mõtlikult

"Ahjaa"

Koolis:
Läksin oma kapi juurde. Tundsin kuidas keegi mind jälgib. Panin kapi ukse kinni ja vaatasin kõrvale. See oli Matthew

"Kus sa esimese tunni ajal olid?" Päris kutt

"Mis siis? Mu auto ei läinud tööle."

"Ei midagi, ma lihtsalt muretsesin"

"Aww" ütlesin naeratades

"Aga ma tahtsin sinult küsida ,et kas sa tahaksid äkki minujuurde sööma tulla täna õhtul? Ma saaks sind paremini tundma õppida." Küsis kutt

"Mis kell?" Küsisin salakavalalt.

Kutt hakkas naerma:"Kuus?"

"Sobib," vastasin ma rõõmsalt.

Peale kooli oli mul plaan minna Milly juurde. Läksin kõigepealt kodust läbi. Istusin voodi peale.

Viskasin koolikotti nurka ja läksin uksest välja. Sõitsin Milly juurde. Kui kohale jõudsin helistasin ma talle.

"Hei. Ma olen su maja ees. Teed mulle kunagi ukse ka lahti?"

"Kohe tulen." Vastas tüdruk. Kuulsin läbi kõne kuidas ta ukse juurde sammus.

Järgmiseks küsis ta:"Okei, mis prank see on?"

"Mis prank? Ma olen ju su ukse ees." Ütlesin kahtlustavalt.

"Ei, sa ei ole." Kordas Milly

"Nora, kus sa oled?" Päris tüdruk kohkunud häälel

Sellepeale vajutasin kõne sõnagi ütlemata kinni ja astusin maja lävelt sammu tagasi. Vaatasin üles. See ei olnud kohe kindlasti Milly kodu. See oli pigem hiigelsuur maja. Korraga tegi keegi ukse lahti. See keegi oli see sama kutt kes mu unenäos Matthewi lööma hakkas. Ta vaatas mind nii süvendunult. Hakkasin kartma ja pöörasin ümber. Korraga võttis ta mult käsivarrest kinni, kuni...

Ärkasin üles. Hakkasin enda üle naerma:"Mul on midagi tõsiselt viga."

Sekundi pealt tuli mulle meelde Milly kui ka Matthew. Vaatasin kella. Kell oli õnneks 16.47 kirjutasin Millyle kiiresti vabanduskirja, et ma temajuurde ei läinud ja panin endale midagi ilusamat selga. Astusin uksest välja, panin ukse lukku ja istusin autosse. Õnneks oli vahepeal käinud Chris ja parandanud mingi asja autos ära. Hakkasin sõitma sellele aadressile mille Matthew mulle saatnud oli. Jõudsin kohale. Vaatasin imestusega enda ette. See oli see sama maja mida ma unes nägin:"Okei. Nüüd ma olen kindel et mul on midagi viga",naersin taaskord enda üle. Astusin lävele ja koputasin uksele. Kuulsin Matthewi toast hüüdmas:"Tule sisse!"

The Demon Days [E.K]~Busan Prince Jimin/@K-L123Where stories live. Discover now