Capitolul 4

1.6K 65 17
                                    

Maia pov

De dimineață ne-am dus să mâncăm. Ne așezăm la o masă de 6 oameni căci am venit mai târziu. Lângă noi se așează Pain, apoi Same și Vlad. Ase pe unde e?
Probabil a adormit în tren,se pare că iar face turul țări.
Ne punem să mâncăm pâine cu gem,că na. Eu termin prima așă că mă duc să mă plimb pe aici. Deodată îl observ pe acel Gami care făcea turul taberei. Ceva de genul: ,,Turul taberei cu GamiOS". Am chicotit puțin apoi mi-am văzut de drum. Cum trecem pe acolo mi-am adus aminte de acele broșuri. Așa că m-am dus în cameră. Acolo am căutat broșura aia. Până la urmă am găsit-o.
Activitațile erau: Gaming, dans,canto,teatru,vlog,efecte,înot și comedie.
Pentru că fac gaming și trebuie să filmez trebuie să mă duc,vreau canto că da na,vlog pentru că fac deja și fani mei ar fi dezămăgiți și aș prefera înot.
Bun. Acum trebuie să mă duc la biroul doamnei supervizoare.
Intru în el și o găsesc pe scaunul ei din piele.

Supervizoarea: Bună dimineața.

Maia:Bună dimineață. Am venit să anunț activitațile pe care le voi face.

Supervizoarea: Bine.Ia să aud.

Maia:Eu sunt gameriță și mi-ar trebui,aș vrea să fac canto...Dar sunt întreruptă de ea.

Supervizoarea: Nu mă interesează motivele.Continuă

Maia:Vlog și înot.

Supervizoarea: Bun. Poftim orarul.Poți pleca.

Maia:La revedere.

Nu se mai sinchisește să mă salute. Cam aspră e ea.
Cu tot cu gândurile mele am uitat că peste 10 minute am înot. Îmi dau o palmă și îmi spun că sunt idioată.
Fug la cabană și îmi iau costumul . Uite-l și pe Vlad de data asta și cu Cristi.
Jumătate din fetele prezente salivează la pătrățele lor și dupa cele ale lui Pain dar mai puțin. Ne pune să înotăm craul ,iar pe Vlad ,Cristi și pe mine ne felicită pentru că am înotat cel mai repede. Vlad apoi eu și Cristi așa am ajuns la sfârșitul bazinului,fiecare la o diferență de o secundă unul de celălalt.
După ce terminăm "cursul" vreau să merg în cameră ,dar Cristi și-a găsit să sară ca un clovn într-o cutie și să mă sperie, întrebând clasicul ,,Te-ai spăriet?". Eu îmi dau ochii peste cap.

Cristi: Se vezi ce față ai făcut!spune el râzând.

Maia:Tu râzi când ar trebui să plângi,LOCUL TREI. Spun eu încercând să schimb subiectul.

Cristi: Lasă că dată vitoare nu se va mai întâmpla,LOCUL DOI.

Deodată apare Vlad.

Vlad:Eu sunt regele așa ca nu mai încercați . spune el cu aroganță.

Maia:De aia nu mai putem noi.

Vlad:Lasă că mai vedem noi.

Cristi: Nu noi,tu!

Vlad își dă ochii peste cap și mă întreabă:
Vlad:Când vrei să facem acea colaborare?

Maia:Hm...poate azi,poate mâine.

Vlad:Acum serios. Când?

Maia:Ce zici azi,la vlog.

Cristi: Scuze că mă bag,dar fără mine?

Vlad:Te băgăm cu capul în WC fără noi. Vrei?

Eu chicotesc puțin și le spun băieților că fetele mă așteaptă în cameră.
Îi salut și plec.
Când ajung în cameră îmi iau carnețelul cu idei de video-uri.Îl răsfoiesc până ajung la ceva interesant. Nu să facem schimb de vlog ci de creiere,ar fi un challenge destul de fain să încercăm să fim altcineva.
Mă uit la ceas și observa că mai am o oră până la curs,dar eu trebuie să vin mai devreme ca să aranjez trepiedul și camerea,să alegem cadrul și altele.
Îmi iau lucrurile și mă îndrept spre acel studio.Când ajung îmi așez trepiedul,plăcuță și camera. Cam greu dar na.
După ce le așez cum trebuie îl observ pe Selly care se chinuia cu camera , trepiedul și o plăcuță nu prea bună pentru acel cadru. Aaaaa da,și-a pierdut plăcuța de manfroto. Are noroc că mai am una care e numai bună pentru el. Mă duc la el și îi dăruiesc plăcuța de manfroto.

Selly:Mersi ,mersi,mersi că mi-ai găsit plăcuța de manfroto!

Maia:Dar...nu contează. Cu placere.

Lasă-l să fie fericit,Maia ,îmi spun eu.
Uite-l și pe Vlad.

Maia:Bună.

Vlad:Bună.

Maia:Am o idee originală cu care sigur ajungi în trending!

Vlad:Ia zi,doamna deșteaptă.

Maia:Vom face un video unde ,,ne vom schimba corpurile" spun făcând ghirimlele în aer.

Vlad:Îmi place.spune punânduși mână pe umărul meu.

Maia:Mersi. Acum hai să filmăm că avem de lucru.

Ora de vlog nu ne-a ajuns așa că decidem să mai flimăm pe afară.
Pentru ultima scenă am ales un loc frumos cu un balansuar și ne-am așezat pe el.
Acum urmează replicile pe care le-am inventat în cel mai scurt timp si care credeam că sunt cele mai logice și pe care le-am învățat în cel mai scurt timp.

Vlad(Maia):Îmi vreau viața înapoi.

Maia(Vlad):Și eu.

Ne uităm în unul în ochii altiuia pentru acel cadru și îi facem semn la Cristi să termine filmarea.

Vlad: Cine îl editează?

Maia:Tu. Păi ...e canalul tău ,idea a fost a mea.

Vlad:Dar mi-e lene! Se plânge el.

Maia:Nu te mai plânge.

Vlad:Of,bine.

Cristi: Faci și cu mine o colaborare?spune el și ridică mâna ca la școală atunci când mergi la tablă.

Maia:Hm...să zicem da.

Cristi: Yey! FortNite ,Minecraft Bedwars,Speed Biulders,Buildbattle,Sky PvP,Survival,Parckour,Hide and Seek,ceva?

Maia:N-am mai pus Hide and Seek de ceva timp pe canal.

Cristi: Și la mine pe canal FortNite.

Maia:Bun.

Spun și bat palma cu el.
Ne salutăm și plecăm la masă.
La masă cineva cunoscut se așează lângă mine.Lângă mine este..........................................................

V-am lăsat în suspans.
Cine credeți că s-a așezat lângă Maia?
Next la 6 voturi
#1007cuvinte

Dor de steaua mea (f.f Vlad Mnt) ll FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum