La masă cineva cunoscut se așează lângă mine. Lângă mine este...însuși Vural.
Denis Vural:Salut!De când nu ne-a mai văzut!?
Maia:De când ai încercat să mă arunci în lacul din centrul orașului. Spun eu deranjată de prezența lui.
El era cel mai bun prieten al meu de la 7 ani până într-o zi când m-a văzut vorbind cu băiatul de care îmi placea când am avut 13 ani. El a turbat de gelozie. Nu a înțeles că suntem doar prieteni. E în FIENDZONE,sa fie clar. Și a vrut să îl arunce pe acel băiat ,dar am intervenit eu să îl opresc. El mi-a spun că dacă nu mă dau mă împinge și pe mine.
Atunci am început să plâng,iar el s-a retres,mda.Denis Vural:La asta te gândești? Eu m-am schimbat de atunci.
Maia:Da,sigur.
Denis Vural:Hei,haide! Nu putem fi din nou prieteni? Acum am iubită. Pace?
Maia:Mh...bine.Pace.
Denis Vural: Ma bucur,Maia...
Mă grăbesc să mănânc și plec fară să îl salut.
Ajung în camera mea și mă las în jos pe ușa. Nu el,orice,oricine ,dar nu el. Până și Vadim Tudor e mai bun.Îmi iau telefonul și decid să mă uit pe YouTube. Acolo văd un video de la Ase,așa că dau click pe el.
Ase(în video):Salutare tuturor!Știu că această calitate nu e prea bună căci filmez cu telefonul. Acest video e un story time micuț.
Am plecat cu trenul spre o tabără de vară,dar am adormit ,iar acum sunt
undeva aproape de Moldova. Pe undeva în Galați mai exact. Am vrut să vă spun că voi încerca să ajung în tabără. Să mă aștepți Youtuberi și Gameri. Ase vine la voi! Vă mulțumesc că va-ți uitat la video. Vă pup,pa.Bă,cum să adormi așa vreo 6 ore? Pff...ce știu eu.Am decis să mă pun în pat și să mă mai uite la anime. Cine nu iubește anime? Sunt veatza mea.
Mă uitam eu la anime și pe ușă intră Flavia cu Irina care râdeau.Maia:Ce râdeți așa?
Flavia:Poftim? Nu ai auzit de Vural care a spus că vrea să dea laba cu o găină?spune ea râzând.
Maia:Ok? Dar de ce?
Irina:Avea o sticlă de bere în mână,presupun că era beat.
Maia:Ce dracu'? Ăsta e cretin!
Irina:Știm și noi.
Flavia:Stai să vezi că după a spus că trebuie să se ducă l-a iubita lui,iar el a mers la un copac și a început să îl sărute!
Maia:După asta nu prea mai cred că e doar de la băutură. Poate cineva i-a pus droguri în sticlă! Sau a făcut-o el?
Irina:Ai dreptate. E cam ciudat.
Flavia:Dar cine ar face asta?
Maia:Ce persoană ar face asta?
Bate cineva la ușă ,iar acela era Cristi.
Cristi: Scuze că deranjez. Maia,când facem colabul?
Maia:Mâine,ai răbdare.
Cristi: Da,am. Noapte bună.
Maia:Noapte bună,Cristi.
Am închis ușa și m-am pus în pat,a fost o zi lungă. Le-am urat și fetelor noapte bună și ne-am culcat
Dimineața
Vlad pov
M-am trezit super abosit!
CITEȘTI
Dor de steaua mea (f.f Vlad Mnt) ll FINALIZATĂ
FanficMaia este o vloggeriță/gameră cu peste 400k abonați pe canalul de vlog,iar pe cel de gaming are peste 100k . Ea are 16 ani. Totul se întâmplat în vara anului 2018. Maia este din Arad,ea fiind prietenă cu Pain ,Sebi Crișan,Flavia Barbu,Same,Ase Madăl...