Zappy:Mânca-ți-aș curul tău,măi Lucreția!
Toți începem să râdem mai puțin Lucreția care pare insultată. Dar trebuie să recunoști că e amuzant.
Maia pov
Vai ce am mai râs. Se pare că nu doar eu nu o suport pe Lucreția. Nu zic că îmi place de Vural,dar se vede că Lucreția este parașută. La cum se îmbracă. Cum ar fi să vină Rovision să facă mișto de ea? Sau chiar La Mișto? Ar fi prea tare.
Continui să mănânc,în timp ce Lucreția se uită cam urât la mine.Oricum,nu trebuie să o mai bag în seamă. Mă ridic de la masă deoarece am terminat de mâncat. Îi salut și decid să îl vizitez pe Pain.
Bat la ușă și îmi răspunde Selly care îmi mai mulțumește odată pentru că i-am găsit plăcuța. Se pare că e cu gang-ul.Maia:Bună,5gang.
5gang:Bună,Maia.
Maia: Am venit să îl vizitez pe Pain,dar se pare că vă vizitez pe toți.
Pain:Dap.
Gami:Am auzit că i-ai găsit plăcuța lui Selly.
Maia:Cam așa...
Selly: Până la urmă nu era la Dia.
Dia:Heeeeeei!
Exploit: Hai,mă. Iar vă certați? Și cel mai important,unde e tonul meu?
Selly: Nu răspundem de tonul tău.
Dia:Așa e.
Maia:Gata!
Expoit:Biiiiiiiiineeeeeeeee.
Bate cineva la ușă.
Pain:Hm...oare cine e?
Maia:Nu mai întreba și află! Hai, deschide ușa!
Pain:Da,da. Imediat.
Pain deschide ușa,iar acolo era Cristi.
Pain:Sall.
Cristi: Bună. Uite ce e,doamna supervizoare mi-a spus mie și Irinei să împărțim astea.
Maia:Bună, Cristi!
Cristi: Hei.
Cristi ne împarte fluturași și pleacă.
Gami:Deci...
Dia:Fără ,,deci".
Maia:,,Fără ,,deci" ,idiotule".O corectez eu.
Gami își dă ochii peste cap.
Selly:Îți iei reckt de la o fată!
Maia:Care e problema?
Dia:Da care e?
Gami:Niciuna,doar că....
Maia:,,Doar că" ce?
Selly:Păi...sunteți fete.
Dia: Și ce? Oricum,fetele sunt mai bune ca băieți.
Gami:Ba nu!
Maia:,,Ba" ori ,,nu" decide-te!
Selly:Nu sunteți!
Dia:Nu e adevărat!
Gami:Ba.
Exploit: Hoooooo,disperaților!
Maia:Eu plec,am gaming,care e acum Vlog,nu mai înțeleg nimic,jur.
Mă duc în cameră,pentru am îmi prinde părul. Cum am zis,mi-am prins părul.
Mă duc la gaming și îl găsesc pe Cristi care se străduia să editeze un vlog.
CITEȘTI
Dor de steaua mea (f.f Vlad Mnt) ll FINALIZATĂ
FanficMaia este o vloggeriță/gameră cu peste 400k abonați pe canalul de vlog,iar pe cel de gaming are peste 100k . Ea are 16 ani. Totul se întâmplat în vara anului 2018. Maia este din Arad,ea fiind prietenă cu Pain ,Sebi Crișan,Flavia Barbu,Same,Ase Madăl...