Capitolul 3

1.6K 101 33
                                    

Maia pov

M-am trezit cu greu deoarece nu prea am avut somn noaptea asta. Am avut un coșmar și nu am mai putut dormi.
Îmi iau o bluză neagră până la buric pe care scria ceva nedescifrabil in franceza și niște blugi. Decid să mă duc la un duș.
Las apa să îmi invadeze corpul .Îmi iau șamponul fără să mă uit dacă este al meu. În timp ce îmi frec șamponul de păr pentru a face spumă simt mirosul acelui șampon. Este cel al tatei. Mă las în jos pe perete și lacrimile îmi invadează fața. Tată meu a avut cancer.
Mai bine trec peste. După duș mă usc de picăturile de apă care mi-au învetit corpul și părul. Îmi pieptăn părul și mi-l prind într-un coc.Îmi iau și ochelari mei de soare. Mă îndrept spre bucătărie și îmi mănânc cerealele cu lapte. Mă uit la ceas și observ că este ora 7 și eu trebuie să fiu la gară la 8.
Îmi iau troler-ul, pantofi mei,de firma albi și cheile. O salut pe mama și dusă am fost.
Când ajung în gară îi observ pe Pain și Flavia. Mă duc lângă ei și îi salut.
Flavia îmi dă biletul căci am rugat-o pe ea să mi-l cumpere. Îi dau bani și observ că avem un CFR. Va întârzia cu siguranță.

Before 40 minutes

A ajuns și CFR-ul ăsta. Urc în tren și mă așez împreună cu Flavia și Pain pe partea stângă a vagonului. Îmi pun troler-ul pe celălalt loc de lângă Pain ca să îi rezervăm locul lui Same.
Decid să vorbesc cu el pe Insta,dar nu înainte de a pune un boomerang ca story.După ce pun acel story îi dau mesaj lui Adrian.

maia_me:Sall

adrianionutb: Bună

maia_me:Cf?

adrianionutb: Bine,aștept CFR-ul ăsta care se pare că are întârziere 2 ore.

maia_me:Noi numai ce am plecat.Îți urez norcoc,parckurist-ule.

adrianionutb: Vai,doamne. Tu cmf?

adrianionutb:Nu se vede? Vorbesc cu tine (:

adrianionutb:😒

maia_me:Se vede că sunt amuzantă

adrianionutb: Se vede

maia_me a trimis o poveste

maia_me:La-i văzut?

adrianionutb:Da,am văzut că te flexezi cu papucii.

maia_me: Eeeeeeeee. Cam așa.

adrianionutb: Eu trebuie să fac un live pe Insta. Ne mai auzim.

maia_me: Ok. Paaaaaa

Acum ce fac? Ma plictisesc! O să mă uit pe live-ul lui. Îmi scot căsțile și încep să îl vizionez.După ce mă uit la el îmi pun căștile pe cap și încep să ascult muzică.
Într-un final adorm.

Same pov

A ajuns acest CFR,în sfârșit.
Mă urc în el și încep să îi caut pe prieteni mei. Îi salut, dar observ că Maia a adormit așa că nu o trezesc. Va fi drum lung și obositor. Ar fi bine sa ne culcăm toți.Mă așez pe scaun și încep să mă uit pe Snap ,Insta,etc.

Pe la 18:00

Maia pov

Am ajus în tabără. Observ o scenă lungă și mulți vloggeri și gameri care stau lângă ea. Ma duc să întreb pe cineva ce se întâmplat. De la spate văd un băiat cu părul blond închis. Îl bat pe umăr iar aceste se întoarce. Se pare că el e faimosul Vlad Munteanu sau Cristi?

Vlad sau Cristi: Bună. Tu trebuie să fi...M...

Maia:Eu sunt Maia. Tu?

Vlad: Eu Vlad.

Maia:Am vrut să te întreb de ce stați în fața acestei scene? Eu de abia am venit și nu prea știu.

Vlad:Tocmai ce ne-a anunțat supervizoarea că ne va anunța cu cine stăm în cameră și de astea.

Maia:Mersi. Eu plec.

Vlad:Stai! Spune și mă prinde de mână.

Maia:Ce e?

Vlad:Tocmai mi-a venit o idee genială!

Maia:Ia spune,"geniule".

Vlad:Vrei să facem un colab?

Maia:Ok,dacă zici tu. Cum am spus. Trebuie să plec. Pa.

Vlad:Pa.

M-am îndreptăm spre prieteni mei să le alung nelămuririle. Pe neașteptate sosește supervizoarea cu un microfon în mână pe scenă.

Supervizoarea: Buna ziua ,vloggeri și gameri tineri. Astăzi vă vom repartiza camerele și colegi.Domnul Dorian vă va împărți broșuri cu activități dintre care puteți alege cel mult 5 activitați pe care să le faceți. Acum să trecem la colegii de camere. Vor sta 3 oameni într-o cameră. Să începem cu feltele. Magda cu Andra (Gogan) și Theoxxh. Irina Deaconescu ,Maia David și Flavia Barbu.
Giurcanu,Deix și Anais Tomescu.

Peste un milion de ani

Supervizoarea: Și numerele camerelor. Vaș ruga să veniți pe acesta scena dacă vă auziți numele. Magda,Andra Gogan și Theoxxh camera 1 ,etajul 2 caci baieți au etajul unu și la parterul este restaurantul. Irina Deaconescu,Maia David și Flavia Barbu camera 2 ,etajul 2. Laura Giurcanu,Deeix și Anais Tomescu camera 3 ,etejul 2.

Peste alte milionane de ani

Supervizoarea: Acum sa vă spunem locurile de pe aici. La parterul acelei clădiri este Restaurantul,acolo este piscina,acolo sala, acolo sala de teatru,dans,canto,iar acolo sala unde puteți face video-uri.Acum să vorbim puțin despre experiența din tabără...

Supervizoarea și-a terminat însfârsit discursul. Acum trebuie să mergem în cameră. Ne îndreptăm spre cameră dar observ că telefonul meu lipsește așa că le spun fetelor să mi-o ia înainte. Ma duc în fața scenei și încep să caut acel telefon,dar mă ciognesc din întâmplare de un băiat care semăna leit cu Vlad,probabil Cristi doar că avea haine diferitem

Cristi: Mă scuzi. Am văzut că căutai ceva și eu am găsit de curând un telefon prin iarbă și voiam să te întreb dacă e al tău.

Maia:Da,mersi. Eu sunt Maia.

Cristi: Eu Cristi.Ăm...eu ar trebui să plec. Ne mai vedem, Maia.

Maia:Ok.

Se îndepărtează ușor de mine. Pare de treabă ca fratele lui,cel cu planurile de colaborare.
Mă îndrept spre cameră și acolo le găsec pe fete schimbându-și una cu alta
numerele de telefon. Mă așez pe patul liber și încerc să mă împrietenesc cu această Irina. Pare de treabă.
Într-un final îi dau și eu numărul meu și ea pe al ei. Ar fi drăguț să ținem legătura.
Ne hotărâm că trebuie să ne facem bagăjele. În timp ce ne facem bagajele Irina ne-a propus să ascultăm muzică.
După ce ne-am instalat în cameră ne-am dus toate la somn.

Nu uitați să rupeți steluța!
#1038cuvinte

Dor de steaua mea (f.f Vlad Mnt) ll FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum