Capitoul 1

2.6K 142 62
                                    

Maia pov
Sunt trezită de alarma mea care mă atenționează că e ora de a mă trezi pentru o nouă zi de liceu. Mă îndrept posomorâtă spre dulap. Deodată îmi dau seama că este ultima zi de liceu, așa că încep să sar prin cameră.
Mama vine la mine să mă întrebe ce s-a întâmplat.

Maia: E ultima zi de liceu!Bu iaaaaa!

Mama își dă ochii peste cap și mă anunță că micul dejun e gata în cinci minute.
Mă îndrept spre dulap,iar ,și îmi aleg un tricou portocaliu cu model de inimioare și niște pantaloni negri rupți.
Apoi mă îndrept spre baie și îmi spăl fața și dinți. Mai stau un pic în fața oglinzi ca să mă ocup de păr. Mă peri bine și îmi fac o coadă de cal.
După ce mănânc merg să mă uit dacă am pus portofelul pentru că vreau să merg la Paula(cafenea) cu Pain și Flavia .
Îmi iau ghiozdanul și pornesc către liceu.
În fața uși mă așteptă Sebi. Bat palma cu el și ne îndreptăm spre holul nostru.

După liceu

Acum îi aștept pe ăștia în fața poduli. Uite-i! Când ajung , ne salutăm și pornim spre Paula.
Când ajungem acolo eu îmi iau o pogăcea și o cafea.
Flavia împreună cu Pain își iau un profiterol căci era cald.
După ce ronțăim , Luca începe să vorbească despre planuri mari de vară bla,bla,bla.
Dintr-o dată primesc un mesaj.
Pain:Lasă telefonul! Vorbeam ceva important!
Maia:Dar ăsta e un email de la o tabără de vloggeri.
Le întind telefonul să citească.

Pain pov

Am luat telefonul și am început să citesc mesajul împreună cu Flavia.

,,Bună ziua ,domnișoară Maia. Am avea o propunere pentru dumneata.
Pe data de 20 iunie este o tabără în Brașov. Avem ps-uri pentru gameri , greenscreen și facecam.Tabăra se numește Vlogging and Gaming Space.În această tabără sunt invitați toți vloggeri români. Din păcate nu mulți au acceptat să participe.
Puteți vă rog să mai anunțați vloggeri? Mesajele noastre nu ajung mereu la timp.
Vă mulțumim pentru timpul acordat!"

Pain:Eu o să merg. Voi?
Maia:Nu știu , dar vreau. Trebuie să mă rog de mama.
Flavia:Eu vin.
Ne ridicăm de la masă și ne platim consumația.

Maia pov

Am ieșit din Paula și Pain m-a chemat să facem un video pentru canalul de Gaming. Așa că azi colaborăm , o facem des.

Pain:Salutare tuturor și bine ați venit la un nou video! Astăzi suntem cu Maia sau pe YouTube Maia David. Da-ți un subscribe! Și follow pe Instagram-ul meu și al ei! Apăsți pe like și să începem. Casă în cer vs casă sub pământ.

Maia:Ok. Tu construiești casa din cer?

Pain:Da.

Începem să construim...

One eternity leter

Am filmat ambele episoade acum pentru că urma să mergem la Same , iar Pain a uitat să filmeze seara.
Eu mă duc acasă,îmi iau camera , niște haine,piaptănul,trepiedul ,niște agrafe , câțiva bani , biletul și telefonul.
Ajung la gară și îl găsesc pe Luca că se juca pe telefonul lui.
Sunetul trenului se aude , semn că plecăm imediat.

Pain își ridică ochii la mine și ne îndreptăm împreună spre tren.
Ne controlează biletele și ne așezăm în tren.
Eu mă pun să trag un pui de somn.
Cu câteva minute înainte să ajungem Luca mă trezește.
Când coborâm din tren , Same ne aștepta pe o bancă.

Maia:Salut,mane!

Pain:Bună,bro!

Same:Sall! Ce faceți ?Cum o mai duceți?

Maia:Am fost invitați de curând la o tabără.

Same:Tabăra de vlog și gaming?

Pain:Yep.

Same: Eu merg .Voi?

Pain:Eu da.

Maia:Eu nu știu. N-am întrebat încă.

Și tot așa am povestit tot drumul. Când ajungem la Same , avem o mare surpriză.

Ase:Prieteni!

Maia și Pain: Ase!

Mergem la el și îl îmbrațișez.
Apoi decidem să mergem puțin pe afară să filmăm.

Maia: Salutareeeeee!Bun venit la un nou vlog și ăstăzi vom sări pe aici ,prin Timișoara împreună cuuuuu....Pain....Same.....Aseeeeeeee!
Nu uitață să da-ți un like și un subscribe la canalul meu și ale lor ! Le aveți în descriere.

Same ,acum un an mă învățat să fac backflip. Doar atât știu.
I-am dat camera lui Same și am încercat să dau 5 una după alta , dar m-am oprit la 4.
Fiecare cu schemele lui,în afară de Ase.
Ase este mai mult manechin de cameră.(depression)
Realizăm că este ora 21 și ne îndreptăm spre apartamentul lui.
Eu dorm la Same , iar Pain la boss-ul Madălin.

Dimineață

Mă trezesc pe patul improvizat , aseară.
Mă schimb și merg la baie să îmi pieptăn părul.
Până la urmă se trezește și ariciul.
Îi urez un ,,neața" și ne îndreptăm spre bucătarie să ne mâncăm micul dejun.
Ziua de azi , nu a fost cine știe ce ca să vă povestesc.
Atât că am plecat înapoi în Arad.

Nu uitați să rupeți steluța!
Capitolele sunt puțin mai plictisitoare până în tabără,scuzeeeeee.
Sigur vă întrebați,ai spus că premiera e pe 16 iunie? Dar nu eeeeeeeeeeeee.
#840cuvinte
Next la 5 voturi

Dor de steaua mea (f.f Vlad Mnt) ll FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum