•
•
•
•
•
•
•
•
•
" Taehyung"
Aku berjalan keluar dari bilik dan melihat Mama mira sedang menyiram pokok bunga kegemaranya tu. Manakala Papa pula sibuk membaca surat Khabar mengetahui isu-isu semasa kini.
Aku menuruni tangga dan menghampiri Mama mira yang sibuk membelek-belek bunganya. Baju yang dikenakan pada tubuh aku T-shirt putih berlengan pendek dan juga seluar skinny jeans berwarna hitam.
" Mama , Tae nak keluar kejap " Ujarku. Mama mira terus bangun dari membelek pokok bunganya itu.
" Keluar dengan jungkook ke ? " Soalnya aku mengelengkan kepala.
" Eh taklah , tae keluar nak jumpa baekhyun je " Ujarku. Gila apa aku nak bawa jungkook semak je
" Ha yela , hati-hati ~ ni pergi naik apa "
" Naik teksi je "
" Teksi ! Eh bahaya tahu tak , dah suruh jungkook hantar je "
" Takpayah lah mama , Tae boleh naik
teksi je lagipula kesian jungkook kitakan baru je balik dari jeju mesti dia penat "1 saat
2 saat
3 saat
" Penat ! apanya bukan dia bawa kereta pun ataupun jungkook yang suruh kamu naik teksikan. Ishh pemalas betul apa punya suami agaknya "
Mama mira berjalan menuju ketangga terus dihalang olehku dan menarik lembut tanganya.
" Mama it's okey jungkook tak beberapa sihat sangat. Please mama sekali je, tae tak nak susahkan jungkook cukuplah tae selalu susahkan dia. " Ujarku sambil mengusap tanganya dengan lembut sekali. Memang sebenarnya aku nak jumpa baekhyun dan tak nak baekhyun tahu antara hubungan aku dengan jungkook. Biarlah benda ni rahsia.
" Haih , iyalah btw hati-hati tau
mama just risau je "" Eh yelah baiklah mama
terima kasih sebab caring "" Of course kene caring
menantu mama kan ? "" Yelah , tae pergi dahulu "
" Okey baik "
Aku berjalan keluar ke pintu utama dan memyarungkan kasut gucci milikku dan berlari pantas kearah teksi yang dah lama menunggu aku.
#Skip
" Baekkieee " Teriakku seperti keanak-anakan. Tak peduli orang sekelilingku memandang kami, begitu aku merindukan Baekhyun saat ini.
YOU ARE READING
[𝐂] 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓
FanfictionCast シ - Jeon Jungkook - Kim Taehyung Pelbagai dugaan yang datang menimpa dan menyebabkan satu hal yang membuatkan segalanya musnah dengan sekelip mata. Tetapi disebaliknya taehyung menyimpan rahsia terbesar dari jungkook Hanya disebabkan satu ma...