1

6.8K 440 276
                                    

Düzenlendi notu:bu kitap ben 10 yaşında falanken yazılmıştır. Lütfen kibarca linç ediniz.

Bilinmeyen Numara:selam yoongi-shi

Yoongi:kimsin?

Bilinmeyen Numara:sıradan bir hayran. Ama sana aşık olan bir hayran

Yoongi:kes zırvalamayı

Her hafta hat değiştirirken,daha ilk günden değiştirdiğimiz numarayı bulamazsın.

Bizim gruptansın değil mi?

Tae sen misin? Bu kadar boş yapacak vaktin var mı senin?

Bilinmeyen Numara:opss yakaladın beni yoongi shi

Ve hayır Tae değilim 💦

Ama yalan söylemiyorum :(

Seni seviyorum

Hem de yıldızlar kadar

Yoongi:Bizim grupta olduğuna göre başka birini sevdiğimden haberin olmalı. Üstelik seni 6 kişi arasından bulmak pek de zor olmayacak,espri sınırlarını fazlasıyla zorlayan velet.

Bilinmeyen Numara:belki de. Ama beni bulamazsın çünkü ben her işte olduğum gibi yakalanmama işinde de süperim.

Ayrıca sana aşık olduğuma neden inanmıyorsun

Yoongi:İşte kendini ele verdin. Bu kadar ego ancak bücür Jimin de olur haksız mıyım??

Tabiki inanmıyorum gerizekalı mıyım?

Bilinmeyen Numara:Ben onun kadar çirkin değilim.

Soruyorum işte sana neden inanmıyorsun

Yoongi:O değilsen geriye 5 kişi kaldı.

Ve onun hakkında tek bir hakaret daha edersen seni pişman ederim,kim olursan ol.

İnandıramazsın beni çünkü sen erkeksin. Yani grubumuza 8.bir kız üye eklenmeyi düşünmüyorlarsa ve o sen değilsen

Bilinmeyen Numara:O da olabilirim başka biri de. Kimse bunu kanıtlayamaz. Hem ben uzunum. Onun kadar bücür değilim.

Ve sorun erkek olmam mı aynı gruptan olmamız mı?

Yoongi:Namjoon? Sen olamazsın herhalde?

Ve sorunun cevabı;aynı grupta olmamız.

Bilinmeyen Numara: Bunu nerden çıkardın??? Uzun deyince aklına o mu geliyor?

O sorunu yok etmek için yaşıyorum yoongi-shi

Yoongi:Evet o geliyor normal olarak. Sen sadece benim vaktimi çalıyorsun. Uyuyacağım

Bilinmeyen Numara: Uyurken seni izlesem??😋😌😌.

Yoongi: Hala şakacı biri olduğunu düşünüyorum. Tae misin Jungkook mu? Neyse beni izlersen ne olacağını biliyorsun.

Bir daha yazma. Şimdi siktir git. Senin yüzünden hiçbirine güvenemeyeceğim. Başka birini sevdiğimi söyledim sana.

Bilinmeyen Numara:Peki iyi geceler. Hem bence hepsine güvenmeye devam et. Beni sevmesen de arkadaş kalabiliriz. Seni içimden severim.

Yoongi:Siktir git.

İdol -Yoonmin Texting✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin