Yazarın ağzından:
"NELER OLUYOR BURADA"
"Hoseok hyung???"
"Şaşkınlıktan ne tepki vereceğimi bilmiyorum." Dedi Jhope şaşkınlıktan inleyerek.
Jimin kekelemeye başlamıştı.
"H-hyung Yoongi dövme yaptıracakmış. B-ben de nereye yapması g-gerektiğini söylüyordum."
"Yanlışlıkla onu öptün ve yine yanlışlıkla onu baya bir elledin ve yine yanlışlıkla üstünü çıkardın." Dedi Hoseok.
"E-evet aynen öyle oldu."
"Hadi bu yanlışlık olayını açıklığa kavuşturalım. Değil mi Yoongi?" Dedi Hoseok.
"Gelmen iyi olmadı. Işimiz yarım kaldı. Çıkar mısın?"
"Rahatlığın gözümü yaşarttı Yoongi." Dedi ve ikisini kollarından sürükleyerek içeri götürmeye çalıştı.
"Dur Hoseok Jimin'in üstünde birşey yok. Ben salmam aşkımı bu halde aç kurtların arasına." Dedi Yoongi ve yerdeki tişörtü Jimin'in üstüne geçirdi.
Onun elini tutarak "Hadi gidelim." Dedi.
"Ya sevgilim sen de giymedin ki!" Jimin de yerden uzanarak Yoongi'nin giyinmesine yardım etti.
"Siz sevgili misiniz?" Hâlâ şaşkındı Hoseok,beklemiyordu gördüklerini,sindirememişti.
"Hobie hyung mal mısın?" Dedi Jimin.
"Terbiyeli ol hyunguna karşı."
"Az önce terbiye sınırını bayağı bir aştık biz onunla." Dedi Yoongi.
"Öhömöhomönom."
....
"Bunu yapamazsınız." Diyen Lidere hayal kırıklığı ile baktı Yoongi.
"Neden!? Bizi destekleyen çok fazla insan var."
"Army ler var. Sadece Yoonmin shiplenmiyor. Oppacılar var. Homofobik insanlar var." Dedi RM sakin bir tonda.
"Bang Pd nin yakalanmadan buna izin verdiğini sanıyordum." Dedi Jimin gözleri yerde utanmış bir tarzda.
"Ama siz açıklama yapmaktan bahsediyorsunuz! Tanrı aşkına mantıklı olun. Az önceki pozisyonda devam ederseniz nasıl yakalanmamaktan eminsiniz?!?"
Diyen J hope a, V,kendince mantıklı bir açıklama sundu.
"Aşk daha önemli. Grup aktif halden çıkınca açıklarlar olur biter. Ama haklısın. Fazla moment vermemelisiniz."
"Sen çok tecrübelisin galiba Tae. Kaç idolle çıktın doğru söyle?" Dedi ilk defa bu konuda yorum yapan Jin.
"Onun ilk sevgilisi benim bir kere."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol -Yoonmin Texting✔
FanficJimin,Yoongi hyung'unu kızdırmak için ona anonim bir hesaptan mesaj atar. Hesaplamadığı tek şey ise Yoongi'nin bundan zaten haberi olduğudur. 🌼🌼🌼 Famous couple.