Bilinmeyen Numara:Günaydın💜💜
Yoongi: Artık hiçbirine numaramı vermeyeceğim.
Ayrıca niye beni uyandırıyorsun?Saat sabahın körü. Uyuyordum ne güzel.
Bilinmeyen N.: Özür dilerim. Ama saat öğlen 1. Gün çoktan aydı. Ve çok tatlı uyuyordun. Kedi gibiydin kkkkk
Yoongi:İçimizden birinin bana ihanet ettiğine inanmıyorum. Beni sadece rahatsız ediyorsun seni sapık piç. Eminim seni gerçek halinle seviyorumdur ama beni rahatsız ediyorsun.
Aptalsın Park Jimin,tam bir aptal|
Bilinmeyen N:Çok tatlısın Yoongi shi😍. Ama kalbimi kırdın. Orada sen yaşıyordun. Insan hiç kendi evine zarar verir mi? Tamir etmen gerekecek. Neyse zaten şuan beraberken yazmak saçma olur. Rahatsızsan bir daha yazmam.
Yoongi:Benim için iyi olur.
Yoongi:Siktir git.
..... 1 ay sonra....
Yoongi: Pekala velet bana bak.
Yoongi:Sohbetini özledim.
Yoongi:Aslında seni özledim.
Yoongi:Sen de numaranı değiştirdin. Ve bunları görmüyorsun. Tabi yalan söylemediysen?
Çok sevimliydin.
Bilinmeyen N:Aslında seninle mesajlaşmak için hattı çöpe atmamıştım. Sen istediğin zaman bana yazabilirsin.
Bu sözlerden sonra seni rahat bırakmayacağım. YOONGİ BANA SEVİMLİ DEDİ. YOONGİ BENİ ÖZLEDİ.
Yoongi:Ben yazmadım kuzenim yazmış. Oppacı kızlar gibi davranmayı kes!
Bilinmeyen Numara:Ne zamandan beri kuzenin telefonundan bir şeyler yazıyor? Sen ne zamandan beri kuzeninle görüşüyorsun?
Sen sevimlisin. Seni özledim. Ben miyim oppacı genç kız??
Yoongi:Siktir git.
Bilinmeyen N:Sana kendimi göstereceğim. Yarın üzerime siyah bir kostüm giyeceğim.
Yoongi:Yarın hepimiz aynı şeyi giyeceğiz.
Bilinmeyen N:Evet her neyse. Seni seviyorum. Ayrıca sen bu saatte uyurdun. Benimle konuşmak için uykunu feda mı ettin yoksa????
Awwwwww feels krizlerine girdimm🤭🤭
Yoongi:Hayır tabiki gerizekalı. Uyumak istemedim.
Bilinmeyen N:Sen? Uyumak? İstemedin?YOONGI BENIM ICIN UYUMAK ISTEMEDI.
Yoongi:her şeyi niye götünden anlıyorsun?
Ve.lütfen.siktir.ol.git.
Bilinmeyen N:Seni seviyorum.
Ve götüm güzeldir|
Yoonmin kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol -Yoonmin Texting✔
Fiksi PenggemarJimin,Yoongi hyung'unu kızdırmak için ona anonim bir hesaptan mesaj atar. Hesaplamadığı tek şey ise Yoongi'nin bundan zaten haberi olduğudur. 🌼🌼🌼 Famous couple.