2 yıl after
"Mi Cha! Hemen buraya geliyorsun!"
"Ama aykadaşımın doğum günü vay."
Dudağını büzerek konuşan kızıma bıkkınlıkla baktım.
"Huysuz baba geliyor seni böyle görürse ham yapar ham."
"Ya banane diyoyum! Ben. Jeongsan'a.
Gideceğim."Minik prensesimizin TaeKook çiftinin oğluna takıntısı vardı napalım?
Yoongi hayatınızda görebileceğiniz en kıskanç insanken, böyle bir kızımız vardı.
Tabiki hamile kalamadığımdan çocuğu evlatlık edinmiştik.
Yoongi BigHit'te çalışmaya devam ediyordu ve yeni grupların söz yazarıydı.
Benim ise bir dans okulum vardı ve pek nadir uğrasam da çok popülerdi.
"Huysuz babaya söyleyeceğim seni."
"Yah minik baba ama ya! Söylemeyelim ona tamam mı şşş. Sıy olsun bu bizim"
Gözlerimi devirdim.
"Babişkocum huysuz baba bizi yer tamam mı? Bak sana bir şey yapmaz belki ama beni kıtır kıtır yer."
"Babişko, hani dudaklarını ısıyıyoydu ya huysuz babam. Sende ah yapıyoydun? Onun gibi mi?"
Bu kız cidden arsızdı.
Ellerini tutarak konuştuğumda yavru köpek bakışları atmıştı.
"Mi Cha,bu babaların arasında aşk göstergesi tamam mı? Unut onu sen. Büyüklerin işine karışılmaz."
Yoongi zaten sürekli beni utandırıyordu. Mi Cha ona benzemeye başlamıştı ve hiç utanmıyordu.
"Hem zaten gideceğiz doğum gününe. Onlarda kalmak da nereden çıktı?"
"Babişko bana bak." Tombik parmağını sallarken çok tatlı gözüküyordu.
"Babamı ikna et yoksa... jeongsan'ın dudağını ısıyıyım aynı huysuz babam gibi."
Tanrım sen bana sabır ver.
"Huysuz baba geliyor. Az kaldı. Sende o zamana kadar hazırlan. Kalırsın onlarda.
Ama eğer öyle bir şey yaparsan huysuz baba önce beni sonra Jeongsan'ı sonra da seni yer.""Yaşaşın Minik babişko!"
Koşarak içeri koştuğunda hazırlanmaya karar vermiştim.
Ne giyeceğime karar vermiştim önceden bu yüzden hazır olan kıyafetleri dolaptan aldım ve masaya koydum.
Üzerimi çıkardıktan sonra tam gömleği giyecektim ki boynuma dolanan soğuk ellerle irkildim.
Boynuma konan öpücük beni titretmişti.
"Sevgilim..."
Arkamı dönüp sarıldım ve kokusunu içime çektim.
"Yemek ne var? Çok açım."
Dudaklarımı büzerek aegyo yaptığımda açlıkla bana bakıyordu.
"Ama ben seni çok özledim. Sen odunluk yapıyorsun."
Parmağımı kalbimin üzerine koydum.
"Kalbimi kırıyorsun Min Yoongi."
"Midem diyorum açlıktan kırılıyor."
Öküz herif.
Uzanıp yerdeki gömleğimi almaya çalışırken bir anda kollarımdan tutup kendine çevirmesiyle afalladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol -Yoonmin Texting✔
FanficJimin,Yoongi hyung'unu kızdırmak için ona anonim bir hesaptan mesaj atar. Hesaplamadığı tek şey ise Yoongi'nin bundan zaten haberi olduğudur. 🌼🌼🌼 Famous couple.