Hala üstümde aynı tshirt vardı bir turlu yerleşilemedigi için aynı kıyafetlerle sabahladım şuansa öglenliyordum sanırım.
Babamın işi nedeniyle taşındık.
Babam fabrikatordu aa bu arada sizin tabirinizle bende ailenin şımarık zengin çocuguyum.Mutevazi oldugum kadar yakışıklı ve yeşil gozluyum adım Arda geldigim yerde oldugu gibi burdada hayranlarım olucaktır ah şu mutevazi hallerim .Lise son okuyup babamın şirketlerinden birinin başına geçerim evet lise son sınıftayım ve buraya cidden babamın parasıyla geldim.Devamsızlıktan notlarıma hep sorun oldu okul hayatı .Neyseki sona geldim .
Kıyafetlerimden yakınırken annem gidip biraz çevreyi tanımamı istedi .Annem surekli asosyal olmayayım diye ugraşır ki oyle olmadıgımı istagramdaki followersımdan anlayabilir ama taşındıgımıza aşırı tepki verdigim için endişeleniyordu sanırım .
Onu kırmak istemeyip bahçe kapısına yöneldim hava fazla sıcak değil Gayet serindi.Burası hiçte beklediğim kadar sıkıcı değildi en azından evimizin okul yolunun kenarında olmasını değerlendirirsek . Okul çıkışı olması ne kadarda şanslı olduğum bir göstergesi değilmi şimdi ?
Geldiğim yere göre bu kızların hepsi izmirden yenimi taşınmış böyle ??
Oha derim abi hepsi mi taş olur ?
Benim önceliğim sarışınlar olmuştur aa ve tabi yeşil gözlüler .
Ama buranın sevmediğim yönü herkes sevgilisiyle bu yolu kullanıyordu .Ve birkez daha neden güzel kızlar tipsiz erkeklerle çıkar ?
Eleştirilerim bitince önüme döndüm yalnızlık asıl insanlar gibi bişeyler saçmaladı iç sesim kendimi kandırma yolum buydu benim zaten.
Tekrar topluluğa döndüğümde sanırım nutkum tutuldu en büyüğünden bi siktir ! O bi sarışınmıydı hemde en beyaz tenlisinden .
Sadece durdum içimden volkan geçiyordu sanki o nasıl tabir lan ama oyleydi soluk borum nefesim ile yanıyordu .
Onu incelemeye başladım bile ; fazla güzel fazla sexy ve fazla tatliydi galiba özenerek yaratılan cinstendi.
Kulaklıklarından müziği sevdiği kanısına varım yada tek başına yürüdüğünden dinliyordu .
onunla ilgili daha fazla şey bilmek istiyordum .
Acaba yanına gidip selam felan mı desemki yok ya bildigin yavşadım kıza yuuh abi.
Keşke aynı okuuul .
Bi.dk.tabi.ya.
Onun okuluna pardon sınıfına kayıt olacam .
Ajanlığı bırakıp eve döndüm ve babama okulumu benim sececegimi söyledim tepki vermedi.
İnternetten Okulları araştırmaya başladım gorsellerde benimkinin(benimki mi ? diye soran iç sesime sonra tartışalım dedim) üzerindeki formayı gördüm tıkladım ve buum !!
Okulu buldum .
Kayıt için babam sekreterini yönlendirdi .
Ama şimdi olay hangi sınıfta olmaktı.
Acaba ne bölüm okuyor ?
Bunu okuldan öğrenip bölümümü ona göre seçecem .
Kayıt tamamlanınca alışverişe çıkmam gerekti ,babamın diğer görevlendirdiği iki beyle pardon korumalarla alışveriş keyfi ne etkileyici dimi ?
Bu küçük şehirde ne gerek var ki sanki küçüğüm !
İlk mağazaya girdik ,okulun adını verip kıyafetleri istedik.Beklerken vitrin camından dışarıyı izliyordum .
Kıyafetler hazır denince tekrar döndüm oha onun burda ne işi var ?!
Onu izlemeye dalmam saniyelerimi aldı ,okul kiyafetiyle tatlıydı ama sivilde fazla sexydi .Görevli diğer bayan hoşgeldin Sinem deyince gerçek dünyaya döndüm ismini öğrenmek beni heyecanlandırdı fakat bu görevli bayanın beyfendi demesiyle son buldu .Kıyafetleri denemek istediğimi söyledim anlaşılan burdan birşeyler alacaktı ve bende burda olacaktım .Kıyafetleri alıp kabine girdim uzerimi nasıl degistirdigimi bi ben bilirim ışık hızında giyinme yeteneğim devrede .
Kabinden çıkıp aynaya yoneldigimde karşı aynada giydiği tshirt e bakiyordu.
Ben se onaa ..
Baştan aşağı incelerken buldum kendimi ve hoş olmayan şeyler düşünmeye başladım hemen kendime içsel bi yumruk attım.Ve tekrar gözlerine daldım .
Bana bakıyordu ama duygu görmüyordum bakışlarında sanki öylesine bakıyordu tanımak mı istedi acaba beni?! Tabi yine egom ve ben he canım kesin yarın çıkarız fazla kendimi beğenmişim sanırım .
Acaba gulsemmiki ?
Napcami düşünürken görevliye döndü ve L bedenini istedive kabine yöneldi .
Korumalar artık gitsek der gibi başka bi isteğiniz varmı dedi .
Bi kaç tshirt e bakabilirmiyim deyip hiç duymadigim birşeyler tarif ettim.
Görevli istediğimi ararken Sinem Kabinden çıktı ve tshirtu alıp gitti .
Acaba takip mi etsem ?
Ee sonra napacaktım ki ?
Yarın okulda tanışmak en uygundu.
Mağazadan ayrılıp arabaya yöneldim başımı cama dayayıp etrafı izlemeye başladım daha doğrusu gözlerim onu arıyordu .Ama eve geldiğimiz halde tekrar görmedim onu .
Hemen odama çıktım .
Yatağıma uzandım ve onu düşünmeye başladım .
Yarın ben sınıfa girdigimde ne yapacaktı acaba ?
İlerde sevgili olurmuyduk ?
Bi dakika ya sevgilisi varsa yada aşık olduğu biri :(
Eğer öyleyse düşünmek bile istemem .Yüz ifadem değişmişti ,kızdım !
Ama sevgilisi olması gayet normaldi güzel kız peki ya o da yalnızlık asalet tamam bu saçmalık .
Biran önce sabah olsun !!