Sabah annem tarafından uyandırmak bana enerji veriyordu.
Onun sesini duyunca başımı kaldırdım biraz huysuzluktan ne çıkar
-5 dk daha annem
+Okulda ilk günün hadi kalk !
Tabi ya Sineem yani okul , ışık hızıyla giyinip kahvaltı etmeden özel arabama bindim ve Zübeyde Hanım Anadolu Lisesine doğru yola çıktık .
Sadece biraz uzatayim dedim lise eve 5 dk uzakta .Arabadan inip yetişmedigim içim çömlerle aynı sıraya girip ilerlemeye başlamıştım .Babamın sekreteri beni Sinemin sınıfına yerleştirdi başka bir deyişle 12FenB ye.
Sayısal okuması bile beni tahrik ediyordu .Tahrik mi ne diyorum ben ya daha tanışmadık bile fantazilere daldım.
Sınıfın kapısını hafifçe vurdum ve içeri girdim
-Girebilirmiyim ?
+Yeni öğrencimiz biraz uykucu galiba gelebilirsin tabi hoşgeldin geç otur bakalım .
-Teşekkür ederim .
deyip sınıfa şöyle bi göz attım Sinem ın onu boştu oraya oturdum. Selam vermesiyle farkettim kıza dönüp
-Sanada mrb
+Ben yeliz ımm ??
-Ardaaa ben.
+Tanıştığıma memnun oldum Arda .
Abi yeseydin bide .Yılışık kızlardan nefret ederim bence alttan almak daha samimi oluyor .
Acaba dönüp Sinem e slm versemiydim .Tabi ya az önce ne diyordum şimdi napiyorum ?!
Zille düşüncelerim dağıldı.Hocanın çıkmasıyla herkes hoşgeldin muhabbetine başladı ,cidden samimi bir sınıftı burası erken ısınacaktım.
Tek tek herkes hoşgeldin dedi.
Ve en son yanımdan geçerken
+Hoşgeldin genç ..
dedi Sinem .Ben iki dakika şu kızın ağzını opsem nasıl olur acaba ?!
-Hoşbuldum .Teşekkür ederim.
Deyip gülümsedim kızların gitmesinden öpülesi tabirini kullandıkları gülüşümle ünlü biriydim sanırım.Ama bişey demeden çıktı sınıftan .
Niye teşekkür etmiştim ki ne saçma !
Kendimi ayiplarken Yeliz
-Ben kahvaltı yapmadim bişey lermi yesek ?
Ne içiyor bu kız sabah sabah lan .Yeseydinde gelseydin abi .
+Ben yemicem afiyet olsun.
deyip daha dogrusu göt edip Akınların yanına geçtim .Nerdensin felan muhabbet tenefusu bitmişti.
Ders fizikti hoca girmişti fakat Sinem yoktu Nerde bu kız ?! Biz onun için sabahın köründe kalkıp gelelim oysa o derse girmesin ayıp ya zaten benimlede ilgilenmiyor artık onu iplemesemmi ?!
Kapı tıkanmasıyla yüzümde güller olayı oldu .
Ve buum ..
Sinem girdi hocamiz kulağına birşeyler fısıldayıp yine yolladı .
A tamam bu şartlarda ders mi işlenir yahuu ??
Suratım tekrar düşerken
-Çıkışta napıyorsun ? diyen yelizin sesiyle ona döndüm . Bilmem anlamında bir bakış attım .Anlamış olacakki ;
-Müthiş bi gurup gelmiş canlı müzik ortamına gitsekmi ?!
Acaba o da gelirmiydi ??
+Olabilir .Kimler gidiyor ? dedim.
-Ben geliyorum ya daha ne deyip bir kahkaha attı en orospu cinsinden !!
Anlaşılan becerecegim kız belli olmuştu.Aslında bu tür olaylara pek içli dışlılığım yok .Bir haftadır Yani Sinemi gördüğümden beri sadece onu istiyordum.
Her anlamda dokunmaya kıyabilirmiyim bilmiyorum ama sadece benim olması için onu zorla bile becerebilirim .
Ne diyorum lan ben ?!
Nezamandan beri bu kadar piç oldum ? Aa tabi genetigimde vardı ya doğru .
Eğer onun sadece senin olmasını istiyorsan herşeyi yaparsın.Onun kırılabilecegini düşünmeden ..
-Geliyorsun dime ?
Diye işveli bakışlarını üzerimde gezdiren Yeliz e döndüm .Bugün eglenelim o halde ;)
+Geliyorum .
-Oow gelirim demeni beklemiyordum benim eve gitmem lazım sonra görüşürüz ..
deyip dudağıma eğildi .Oha anlamında başımı çevirince yanagimdan öptü.
Benden uzaklaşıp kapıya yonelecekken biri öksürdu .
Hasiktir !!
Sinem mi ?!!
Nezamandan beri burda acaba ?Çok kötü oldu bu çıktığımızı düşünecek yok yok gidip açıklayacam .
-Ee sinem şeey ..
+Canım farketmedik ya seni gerçi öğrenecek herkes ilk sen oldun Ardayla çıkıyoruz ve bugünde Canlı Müzik te kutlayacağız sende gelene .
Bütün işi bok ettin Yeliz senin amk ben gerizekali acaba yok öyle bişey mi desem ama o zamanda ne pezevenk lan bu çocuk der gerçi suanda öyle diyodur kaç gündür onu kesip Yelizli öpüyorum a düzeltelim o beni öpüyor .
Lanet olsun !!
-Herzamanki gibi hızlısın Yeliz tebrik ederim ama okulda böyle şeylere karşıyım ,Gelebilirsem Uğrarım Canlı ya .Aa mutluluklar !!
Son söylediğinin ardından kolundan tutup
+Bak yok öyle bişey Yeliz abarttı sadece ben seni seviyorum benim olmanı istiyorum heran aklimdasin ?"
Demek isterdim ama çok geçti sinem sınıftan çıktı .Çok kızmıştım kimse benim adima konuşamazdı başka bir deyişle tutulduğum kız benim olacakken bi surtuk engel olamazdı !!
+Seninle çıkmıyoruz sadece hoş bi gece istemiştim Yeliz fakat sanki mümkünmüş gibi kendini hanım kızları sanıp çıkıyoruz diye sacmaliyorsun !!
Biri bedelini ödeyecekse asla ben olmam zaten kaybedecegimi kaybettim artık Sinem asla benimle olmayı istemeyecek ama olcak benim olacak '!