Sinem
Ben Lise Son sınıf Sayısal Öğrenciniz ve dersaneliniz Sarışın bayaniniz Sinem . Bütün arkadaşlarım fazla taş desede kadınlık iç güdülerimle fazla kilom olduğundan diyet yapiyorum ,okulda fazla değil ama çorba -tuz olayından dolayı kavgalara karışabilirim ;) Sınıfta felaket bi ortamımız vardır ,samimi arkadaşlar vs .Tabi bide sevilmeyenler benim için bu listenin başını Yeliz çeker kendini beğenmiş surtuk bu kızı bi kaşık suda boğabilirmiyiz acaba aptal kumral !!Gelelim yeni öğrencimize ...
Onu ilk gördüğümde yeni taşınan evin balkonundaydı .Canı sıkılmış gözüküyordu .Umursamadım fakat yeşil gözlü erkeklere zaafım olduğu için tekrar baktım bana bakıyordu sakince önüme dönüp devam ettim .
Garip bi his olustu içimde ilk görüşte Hassiktir gibi bişey .Hoşlantı yani onu tekrar görme isteği neden sadece birkez gördüğüm biri için böyle düşünüyorum ki bence de bosvermeliyim
Kapının çalmasıyla dersin kaynamasini diledik hep bir ağızdan ve yeni bir öğrenci ahah en son isteyeceğim şeydi bu sanırım . Yeşil gözler alabildiğine müthiş bir kumrallik ,Beyaz bir ten fazla şey bir vücut ...
Bu çocuğu yiyebilirmiyiz ?!!
Hocamızın soktuğu laflardan sonra bana doğru yürümeye başladı .
Oh my got ee mağazadaki çocuk bu ?!!
Ve yelizin yanına oturdu bok var mk ya tamam gitti çocuk ..
Teneffus ziliyle bi hosgeldin deyip çıktım sınıftan ve dedikodu başlasın .
Kızlar tuvaleti bu konuları rahatça çekiştirebileceğiz müthiş bi yer .
Sevda okulun ajanı oluyor cocugun çok zengin olduğunu yelizin babasıyla ortaklık yapabileceklerini söyledi .Adı Arda soyadı Türkoğlu . İzmirden geliyor suan boşta
+Boştaydı .Yelizle oturana kadar diye lafını kestim .
SayısalAdan Eda
+Hay amk bi kerede biz çıkalım bu kız çok oldu ama artık dovecem son sene bile devam yani yollu.
deyince hep bir ağızdan gulduk ve zil dedikodumuzu yarıda kesti .Sınıfa geldiğimde Muhabbeti kurmuşlar çoktan Yelizle bi erkek için ugrasamam özellikle benimle ilgilenmeyen bi çocuk için ..
Hocamız testleri istedi son dersti o yüzden ödevi kasacak bize gidip testi aldım zil çaldı ben alt kata inene kadar okul dağıldı test de yalan oldu . Testi öğretmenler odasına bırakıp sınıfa yöneldim .
Kapıyı açtığımda sanırım bi pornonun başına denk geldim .Yeliz Çocuğa yumulmus bildigin .Öksürdüm ee biz durun okul burası dimi !!
Düştün gözümden be yeni çocuk ..
Çok şaşırmış gibi görünüyordu Sanırım ilkkez basıldı yazık .
Bana doğru gelip birşeyler gevelemeye başladı .
O arada Yeliz durumu açıkladı ;Çıkıyorlarmis peeh çok şaşırdım ya sadece Arda böyle gözükmüyordu ..
Kutlamak için Yeliz Canlı müzikte olacaklarını söyledi .
Canlı Müzik ortamın adı genelde ergenlerin bizim takıldığımız içkili şık bi ortam .
Yelize
-herzaman ki gibi hızlısin Yeliz tebrik ederim uğrarım canliya aa mutluluklar bu arada .
Lafımı sokup gittim haddini bilsin surtuk .
Eve gitmek istiyordum kapıda bizim kızları görüp olayı anlattım yol boyunca konuyu tartıştık hepsi Arda zengin Yeliz se yollu gayet iyi bi ikili oldular dediler.
Sevda
+Sinem sana biraz garip bakıyor yani dalıp gidiyo ben senden hoşlanacağını düşünmüştüm sonuçta okulun en güzel kızları arasındasın .
-Bilmiyorum ki yani bence her erkek gibi baktı beğendi anladı benim o tür kız olmadığımı doğru Yelizee koştu yapmak bişey yok umarım Burak artık teklif eder beklemekten ciğerim soldu .
Burak okulun yakışıklı çocuklarındandı ve cidden ikimizi tüm okul yakıştırıyordu .
Tüm kızlar gülüp yürümeye başladık .Eve geldiğimde üstümü değiştirip kızlarla buluşmak için hazirlandim evden çıkarken merdivenlerde Sevdaya çarptım.
+Nereye bee ?!
-Kızım Canlıya gideceğimiz bilmiyormuşsun bende gelip hazırlanma yardım edeyim dedim .
Oflayarak yukarı geri çıktık .Evimiz 3 katlıydı en üst kat bana ait ortası kardeşime alt ise anneme .Babamla annem ayrıldı babam Hollanda daki şirketinde çalışıyor .Hesabıma para yatiriyor ;annemse burda bi şirkette çalışıyor .Kardeşim yurt dışında okuduğu için evde kimse olmuyor.
Sevda dolabimi açıp siyah kısa elbisemi çıkardı ve kırmızı dolgu topuklularımı ve çantam .. Bu çantamı çok seviyorum .Kırmızı üstünde gümüş hoş taşlar var ayakkabıda oldu gibi .
Saçlarımın uçlarını kıvırdık sade bir makyajla apar topar çıktık .
Merdivenlerde telefonum çaldı tanımadığım bir numara.
-Aloo
+Naber sinem
-İyi de kimdiniz acaba ?!
+Beni tanimak için erken daha tatlım
-Kimsin sen ya ne saçmalıyorsun aptal !!
Deyip kapattım bigunde sinir olmayalım Allahım ya !!
Sevdanın BMW sinin direksiyonuna kuruldum çalıştırıp Canlıya yola çıktık .
Geldigimizde kızlar dışarda bekliyordu birbirimizi iltifatlar eşliğinde içeri girdik burası çok müthiş bi yerdi .Hem baloluk hem barlik çok hoş biyerdi masamıza geçip oturmaya başladık içkilerimz gelince ben Cin alıp çekildim .
Ve okuulumuzun müthiş cifti geliyordu Yeliz i gördüm de arda nerdeki niye beraber gelmedi bunlar ?!