Aşık Olmak Suç mu ?!

1 0 0
                                    

Eve geldigimizde kapıyı açıp Sinem i kucağıma aldım kendine geliyor gibiydi hızlı adımlarla merdiveni çıkıp onu yatağıma bıraktım .

Evde hiçbirşey yoktu markete gitmem gerekecek sanırım . Umarım Sinem uyanmaz .

Yolda bundan sonra ne olacağını düşündüm yani Sinem beni istemezse napacaktim ?!

Onu burda zorla tutabilirdim nereye kadar ? Onunda beni sevmesini sağlayacagım . En doğrusu bu .

Sinem

Başımın zonklamasıyla uyandım .Yabancı bir kokuydu bu ama çok baştan çıkarıcıydı .

Saçma düşüncelerimden ayrılıp yataktan kalktım .Nerdeyim ben böyle ?'!

En son olanlar ..

Arda beni kaçırmıştı ,aman Allahım beni evine mı getirmiştı ?!

Napiyor bu çocuk onunla bir ömür asla geçirmem dağ başımı burası .Yani pencereden bakınca öyle gerçi yinede ben aşık olduğum biriyle birlikte olmak isterim .

  Sanırım arda yanlış hislerine kapıldı .

Herneyse bunlar düşüneceğim en şey '!

Burdan çıkmam gerekiyor .

Merdivenleri koşar adım indim .Kapının kilitli olmaması beni şaşırttı .

Arda buralardaydi o halde ?!

Dışarı çıkmadan şöyle bi ortalığı inceledim arabası yoktu .Belki algınlığına gelmiştir diye düşünüp evden çıktım .

Burası Ardayla  gelmeseydim çok hoş biyerdi  .Heryer orman ,yeşilliktı .

Ardanin gelip beni yakalamaması için acele etmeliyim . Koşmaya başladım .Bi süre sonra mal gibi yoldan koşmam dank etti çok güzel burdan gideyimki Arda beni hemen bulsun.

Ormana dalmamla kalp atışlarım hızlandı .Hemen uzaklaşmak istiyorum burdan ,ne taraf gittiğimi onemsemeden koşuyordum .Acaba arda dönüşmüşmüydu ?! Evde olmadığımı öğrenince beni bulursa sıçtım !!

Hava soğuk değildi ama titriyordum korkmak bu olsa bi dk oha telefonum cebimde Allahım şükürler olsun .

Hemen Sevda yı aradım .İkinci çalışta açtı .

+Alooo Sevda Ardayla ben ..

-Biliyoruz canım hayırlı olsun uniyi dışardanmı bitireceksin ?! diye sözümü kesti .Şoktan ölebilirdim .

+Sevda ne diyorsun sen ?! Arda beni kaçırdı .şuan bilmediğim biyerdim yardım etmelisin .

-Nee ?! Arda evlendiğinizi söyledi ben o yüzden tamam seni bulacam etrafta ne olduğunu anlat hemen.

-Evli mı Allahım ben naptim böyle ?!

Etrafta ağaç var Sevda ormandayım aklımca kaçıyorumda .

Ardanin evindeydim en son .Acele et lütfen iyi değilim.

-Tamam merak etme halledecem .

Telefonu kapattığımda ağzım açık kalmıştı  Sevdanın söyledikleri bi dk o da ne ? karşımda küçük bi kız vardı bu kızdan yardım isteyip adresi sorsaydim keşke .Yanına koşup -'merhaba' dedim .

Bi adım geriledi ,korkmuştu anlaşılan .

Elimden tutup ilerlemeye başladı yardıma ihtiyacim olduğunu anlamıştı sanırım .10 dk kadar yürüdük ve nihayet ağaçların arasından yola çıktık .

Ama burdan geçtim hissiyle şaşırdım .

+Meyra demek misafirimle tanıştınız '!  Bu Ardanin sesi !!

Naptin sen küçük kız ? Lanet olsun bidaha bok kaçarım ben.

Arda bana ölümcül bakışlar atarken kıza sarilip onu yolladı .Bana döndüğünde son şansımı deneyip koşmaya yeltendim Ardanin eli bilegimınden yakalayinca afalladim ve Ardayla yere düştük.

yani ben onun üstüne düştüm ,başımı kaldırdığımda gözlerimiz birbirini buldu .

Gözleri hiç görmediğim kadar yeşildı , belki ona zamanında bir şans vermeliydim ama bunun için geç olmuştu .

Kendime geldiğimde öksürür gibi yapıp üstünden kalktım . O fa benimle birlikte kalkıp evi gösterip hadi de gbi baktı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beni Çok SevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin