Küfür Etmekten Hoşlanmam

6 0 0
                                    

Yelizee onu görmek istemedigimi söyledim .Ben sinem i istiyordum ve bugün bu iş olacaktı .

Kot pantolonumun üstüne beyaz tshirtumu giyip deri ceketimle evden çıktım .

Arabamı ileriye bırakıp yürüdüm .Kapıdan girdim Bizim arkadaşların yanına geçtim .Daha önce burayada gelip gittiğim için bi kaç sıkı dostum vardı burda  . Yeliz tam karşımda oturmuştu solunda ise Sinem oturuyordu  ve gülümsüyodu.

Tabiki bana değil kime gülüyor lan bu kız ?!!

Oha Burak mı lan o ?"  Allah kahretsin bunlar çıkıyormu .

Dans müziğiyle birden gerçek dünyaya dondum .

Burak Sinemın elinden tutup dansa kaldırdı.

Sinem fazla sexy olmuş siyah elbisesiyle oha ne kadar kısa lan o elbise hemen çıkarsın onu !!

Burak Elini sinemin beline koydu kalkıp ağzını kıracam şimdi .

Sinirden ölecem galiba ,Yelizi dansa kaldırdım .

Salak ya hemen yapıştı bildigin neyse Sinemin suratı mi düştü bu kız beni mi kıskanıyordu .Gülümsedim .Yeliz

-Ben üzgünüm Arda .Sadece benden hoşlandığını düşünmüştüm ama Sen Sinem aşık olmuşsun bakışların böyle diyor .

+Evet sineme karşı hislerim doğru ama senin yüzünden ona hiç açılamayagim .

-Telafi edeceğim .

Deyip elimi bıraktı ve Buragın yanına gidip Sinemin benim tarafima itti .Burakla dans etmeye başladı .

Sinem

Napiyor bu kız ya  rezil oldum bildigin göt oldum dovecem bu kızı ,Ayakta kaldım .

Arda yla dans edecez mecbur .

Ardaya döndüm ,elini uzatti avcum elinin içine kaydı ,eli belimde titriyordu.

Dansa başladığımızda gözlerine baktım .Yeşilin belkide en güzel tonuydu .

Arda

+Sinem be seninle konuşmak istiyorum .

-Tabi Arda dinliyorum

+Ben sana karşı birşeyler hissediyorum .Yani seni ilk gördüğünden beri düşünüyorum .

-Bak yeni çocuk buralarda öyle keyfine göre iş yapamayız '!!

+Anlamadım ?!

-yani yelizle başlayıp benimle bitiremezsin okey ?"

+Yelizle aramızda bişey yok onun saçmalıklarıylaa beni yargılama o beni öptü Sinem .

diye bağırdı .

-Bana sesini yükseltme ! Bu kadar yeter '! deyip dansı bıraktım masaya doğru yürüdüm .

Ardada yerine geçti .Kızlara olayı özet geçtim . Sevda

+Bence çıkın ya çok tatlı olur

-Hayır ya of istemiyorum kapatalım bu konuyu .

Moralimi bozdular ,kizlarda burdan daha +18lik mekana geçelim dediler kalktık .

Mekan fazla kalabalıktı ,barmene gidip bira aldım ben kızlarda rom ve bira aldılar .Sanırım fazla ictim midem bulaniyor .

Biri bardağımı önümden alinca sola döndüm .

Siyah saçlı mavi gözlü bi çocuğa bakıyordum .Hayırdır ?! Anlamında başımı sallayıp tek kaşım havada ona bakıyordum .

-Tanışmak istememişmiydin sen ?

+Aa seen  ?!

Benimle neden uğraşıyorsun ?!

-Çok içmişsin hadi seni eve götüreyim

+İyi numara ama yemedim tanımadığım biriyle neden gideyim ?!

-Çünkü ...

Belinden çıkardığı silahla karnima baskı uyguladı ,dilim tutulmuştu sanırım .

Bar sandalyesinden inip yürümeye başladık tam şuan bi mucize gerekiyor .

Hızlı adımlarla dışarı çıktık .

+Sakın bi aptallık etme '!!

Tamam anlamında başımı salladim .

+Heeey  !!  sesin geldiği yöne baktım .Ardaa .

Işte bu iyiydi ,aptal kızlar gibi susup lanet bi arabaya binemezdim .

Yanımıza geldiğinde anlam veremediğim bi sakinlik vardı .Noluyo burda bee ?!!

+Silahla mı götürüyorsun onu ?!

-Efendim ..

+Dur nee efendim mi  neler oluyor burda ?!

-Sinem sakın ol lütfen bak ben .

+Seni dinlemicem ,kaçırmak da noluyo çok aptalca sen sen nee bu kadar yeter buna son veriyoruz  gidiyorum ben !!

Onlardan uzaklaşmak istiyordum yürümeye başladım takı başımda bi ağrı hisseden kadar sonra sadece karanlık ..

Ardaa

Reddedilmeyi sevmiyorum evet ama istedimi hep alırım onun istemesinin bi önemi yok.

Kimseye bağlanmam ben ,baba parası ve geçici kadınlarla zaman geçiren bi piçim evet tam öyleyim .

Öyleydi . Aşık olana kadar Sinemle olmak istiyordum bunun neresi yanlış ?'!!

Evet onu kaçırmayı hep düşündüm ama sonra ne yapacağımı düşünmedim .

Bi iki Ay (zaten okullar tatile girecek) benim yazlığımda kalırız bu zaman içinde onu kendime aşk etmeliyim  .

İlk geldiğimde burada da ufak tefek hayranlar bekliyorduma fakat Aşk seni doğru kişiyle yanlış zamanda yakalar ..

Dikiz aynasından baygın sineme baktım ve bianda ailesi aklıma geldi tabi nerde olduğunu soracaklardı .Birşeyler düşünmem gerekecek .

Beni Çok SevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin